Zoals ik het begrepen heb gaat hij vanuit het zuurbad gelijk in een ander bad dat het zuur wegspoelt. De mijne is twee keer in het zuurbad geweest omdat er nog wat kit bleef zitten. Ik moet donderdag een olielaag eraf gaan poetsen zodat ie in de grondverf gezet kan worden dus ik denk dat er na het spoelen gelijk een olielaag overheen isgezet zodat het blanke ijzer weer niet gaat roesten.Ziet er goed uit Gerry, wat koste dat nou?
Die grondlaag wodt die bij de spuiter aangebracht d.m.v. spuiten of word hij ergens gedompelt?
toekomstigge klassieker dus. ben er maar zuinig op strax danGerryTT schreef:Kwil het in een keer grondig doen en daarna weer 20 jaar van van m'n gt genietenzozo. dit is grondig. netjes Gerry!
Zou het niet doenzou zonde zijn als ze gejat wordt, of als er iemand tegenaan rijd.
Ik had toch niet hier ook al een mc-kroket op gezet he? De eerste de beste meeting bij de mac en ik loop helemaal leeg
als ie nog op de 5 zou zitten had je er een krik onder kunne zetten. dan kon je die moer wel los draaien zonder dat de rest meedraait.Steven schreef:De fuseekogel? Daar heb je speciale gereedschappen voor.
Je hebt er 2:
1- de fuseekogel trekker, die zet je ermoheen en met een boutje draai je em los
2- de groffe variant, een wigvormige vork die je tussen de fuseekogel en het fusee steekt en dan er flink op rammen.
Die vorken kosten 15 euri ofzo en zijn altijd prima wrikgereedschap voor bij het sleutelen. Erg fijn ding
Enige nadeeltje is dat vaak het stuurkogel rubbertje sloopt, maar die kun je voor 50 cent bij Brezan nieuw krijgen met de bijbehorende elastiekjes.
Vertel...kwil de achterkant nog wa stijver hebben want ik had het idee dat die uit wilde breken als ik hard de bocht inging. Het subframe voor is al doorgelast en wil er ook een rolkooi in hebben. Heb ook een veerpootbrug voor de schokdempers en onder aan het subframe.HET moment om 'm door te lassen?
Ik ken (groot woord) de eigenaar van die wagen zal ik hem vragen voor de kleurcode?GerryTT schreef:[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... /car12.jpg[/img] Kwil m'n auto deze kleur gevenIs er iemand die deze kleurcode heeft zodat de spuiter weet welke kleur hij hem moet spuiten
Hij is niet verzinkt,alleen in een zuurbad geweest,mark 5t schreef:die carrosserie is dus kompleet verzinktnou dan moet je er never nooit meer aan slijpen of lassen
.
is echt zonde van alle moeite dan omdat ie op die plekken dan weer kan gaan roesten.
afblijven dus!!!!!!!!!!!!!!!
schoonmaken en naar de spuiter brengen.
Als je dat wil doen graagIk ken (groot woord) de eigenaar van die wagen zal ik hem vragen voor de kleurcode?