!! RTC leden en nicknames !!
neuj.....same here 

Ligt eraan.kool schreef:beetje domme vraag misschien, maar mijn nickname is gewoon mij achternaam, is dat storend of?
Mogen we er bloem - of spits - voor zetten?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
boeren 

Of rabi erachter 

Ik moet nog even wachten tot me aanmelding doorgevoerd is 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

Beste leden,
Je ziet vaak op een forum dat er mensen zijn die, om wat voor reden dan ook niet hun echte naam gebruiken als forum nick.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar voor ons, het bestuur is dit erg lastig..
We krijgen PMetjes met daarin vragen om kaarten te sturen, om dingen te regelen, om adressen te veranderen etc etc.
Men gaat er dan vanuit dat wij, het RTC bestuur, gelijk weten wie bijvoorbeeld Dynamic GT Turbo 16V is in het echt, terwijl hij als lid geregistreerd staat onder de naam Pietje Puk.
Vervolgens worden wij erop aangekeken dat entreekaarten te laat of niet bij iemand aankomen..
Maar er zijn natuurlijk mensen die niet gelijk een bericht terugsturen met hun echte naam en adres..
Wij moeten onze zaken beter regelen, maar laten we bij het begin beginnen:
Neem als forumnaam een naam waarin een deel van je echte voornaam is verwerkt! Op die manier weten we waar we moeten zoeken als er iets verstuurd of geregeld moet worden!
Met deze kleine aanpassing kunnen we vanuit het bestuur een hoop zaken beter regelen...
Bedankt voor jullie medewerking.
Stuur Martijn van Leeuwen een PM om je naam te laten aanpassen

Laatst gewijzigd door Arco op za 20 dec 2008 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wat is het beleid met oude bestaande maar niet meer gebruikte forumnamen? Ik ben Tim en wil Tim heten maar die is/was laatst nog bestaand maar door iemand die al enige tijd niet meer geweest is...
Kan iemand daar een uitspraak over doen? Of de huidige Tim gewoon verwijderen en mijn account zo noemen
Kan iemand daar een uitspraak over doen? Of de huidige Tim gewoon verwijderen en mijn account zo noemen

-
- Moderator
- Car: MB
Idd verplicht stellen! Op nbr.nl moet je met je volledige voor en achternaam inloggen (en dus ook als nickname hebben), dat is mijns inziens wat overdreven maar gewoon voornaam verplichten zou ik zeggen. Is hij al bezet komt er gewoon automatisch iets achter. Dus zoiets:
Pietje
Pietje 01
Pietje 02
...
...
Of de eerste letter van je achternaam
Pietje
Pietje A (als zijn achternaam met een A begint)
Pietje X (als zijn achternaam met een X begint
...
...
Pietje
Pietje 01
Pietje 02
...
...
Of de eerste letter van je achternaam
Pietje
Pietje A (als zijn achternaam met een A begint)
Pietje X (als zijn achternaam met een X begint
...
...
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Lees eens goed. Er staat "Neem als forumnaam een naam waarin een deel van je echte voornaam is verwerkt! Op die manier weten we waar we moeten zoeken als er iets verstuurd of geregeld moet worden!"
Dit alles was en is een quote van Chris n.a.v. een hoop gespam met diverse nickname's die nergens op sloegen.
Het is meer een bewustwording waarmee we willen laten zien dat we een serieuze club zijn denk ik.
Ik kijk af en toe op AutoMaxx, maar de wirwar aan namen en onderschriften die men daar heeft ...
Dit alles was en is een quote van Chris n.a.v. een hoop gespam met diverse nickname's die nergens op sloegen.
Het is meer een bewustwording waarmee we willen laten zien dat we een serieuze club zijn denk ik.
Ik kijk af en toe op AutoMaxx, maar de wirwar aan namen en onderschriften die men daar heeft ...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Helemaal mee eens.antoine schreef:Ik ben het hier ook mee eens. Of hebben de meeste mensen hier van alles te verbergen?
Ik gebruik op alle forum's waar ik 'actief' ben mijn eigen naam.
Voor beginners zoals ik is het ook ondoenlijk te achterhalen bij meetings wie nu wie is

Volledige namen verplicht stellen!
Groet, Dolf Jans

-
- Car: Renault Clio III RS
Dat is niet zo moeilijk Dolf. Je loopt over een meeting terrein, je ziet daar een bepaalde persoon staan, je gaat er naar toe en zegt: Jij bent Dolf!dolf jans schreef: Voor beginners zoals ik is het ook ondoenlijk te achterhalen bij meetings wie nu wie is.
Groet, Dolf Jans

antoine schreef:Dat is niet zo moeilijk Dolf. Je loopt over een meeting terrein, je ziet daar een bepaalde persoon staan, je gaat er naar toe en zegt: Jij bent Dolf!dolf jans schreef: Voor beginners zoals ik is het ook ondoenlijk te achterhalen bij meetings wie nu wie is.
Groet, Dolf Jans
Dat ik daar niet aan gedacht heb