Riël schreef:Ik heb ze ook gehad op de stalen velgen van de 19 16, maar of ze erbij hoorden?
Die wat jij bedoelt zijn meer cilindertjes, en deze zijn meer kegeltjes. Want ik heb ze allebei, en op de cilindertjes staat wel het Renault teken, op die andere niet.
Maar dat zal met die van de Kangoo wel weer anders zijn.
Riël schreef:Ik heb ze ook gehad op de stalen velgen van de 19 16, maar of ze erbij hoorden?
Die wat jij bedoelt zijn meer cilindertjes, en deze zijn meer kegeltjes. Want ik heb ze allebei, en op de cilindertjes staat wel het Renault teken, op die andere niet.
Maar dat zal met die van de Kangoo wel weer anders zijn.
Ik zie het wel, anders plakken we er wat op iig op de foto lijken het kegeltjes
Riël schreef:Nee geintje joh. 175/50 en dan ook nog die lekker brede Potenza's zijn UBER. Leg ze maar eens naast een 195 bandje met 't loopvlak!
wat ook nog mogelijk is precies even laag ( hoogte 8,7 cm) en toch breder.
195/45-13 dunlop sp9000 voor ongeveer 80 euro/stuk.
Ik heb de potenza's al zou eigenlijk toch ook wel yokohama willen hebben alleen die dingen slijten zo hard, tevens heel slecht leverbaar.
We moeten eigenlijk een bandenleendepot oprichten zodat we elke dag eens een ander merk eronder kunnen gooien en uiteindelijk de optimale combinatie kunnen vinden, zonder steeds weer 4 nieuwe gummen te kopen.
Ik stel voor ergens in Utrecht centraal gelegen, bij een rtc member met een flinke schuur.