-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hee handige , zet je nog de 4 cilinder erop i.p.v de 6 pijper .Ivo8hoven schreef:Alvast even een update....., als we op De Haas moeten wachten.....
Kom vanavond onze schuur binnen, staat dit tegen mn GT aan te leunen....![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/rsblok1.JPG[/img]
Tja het word ff naar de r.d.w voor een typegoedkeuring maar dan .........
-
Gaaf, een r9 met dik 170 pk, supa 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
HELAAS HELAAS het feest gaat niet door het was de bedoeling dat er een 1.8 16v in ging komen binnen zeer korte tijd ( de auto stond al klaar ) .
Ik heb aleen een andere move gemaakt die te maken heeft met me GT TURBO en dat vond ik net ff belangrijker .
Ene het kan altijd nog ......
Ik heb aleen een andere move gemaakt die te maken heeft met me GT TURBO en dat vond ik net ff belangrijker .

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
En die move is/was?jochem de haas schreef:HELAAS HELAAS het feest gaat niet door het was de bedoeling dat er een 1.8 16v in ging komen binnen zeer korte tijd ( de auto stond al klaar ) .
.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
A.S dinsdag word en een kleine ruilbeurs gehouden tussen mij en ene emmelot
.
Kom maar op met die rsi, roy ik ga het nu wel redden ( hoop ik
)

Kom maar op met die rsi, roy ik ga het nu wel redden ( hoop ik
-
- Contacteer:
dusss t25???
of nog meer??

of nog meer??

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jij mag nooit meer raden ( ook nog een groep A carb) en met de tijd( als ik weer wat geld heb ) een charge cooler enz enz enz enz
** Mega update **
Montage van RTC stikkers op de voor en achterruit!
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_haas.JPG[/img]
Montage van mijn oude Bleu Sport kermis botsautoantenne, zie boven.
Op de onderstaande foto is beter te zien welke antenne ik bedoel..
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_bs1.JPG[/img]
Toch leuk dat je er nog iemand blij mee kan maken..
Montage van RTC stikkers op de voor en achterruit!
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_haas.JPG[/img]
Montage van mijn oude Bleu Sport kermis botsautoantenne, zie boven.
Op de onderstaande foto is beter te zien welke antenne ik bedoel..

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_bs1.JPG[/img]
Toch leuk dat je er nog iemand blij mee kan maken..

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Er is er eentje goed bezig!
Mooie antenne btw!
Mooie antenne btw!

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja nu jij nog een keer, het is weer poets de 9 tijdRonnie B. schreef:Er is er eentje goed bezig!
ben volgende week vrij haas.als jij mn blokkie ff aanpakt.dan poets ik de cheverny wel ff.... 
-
Een rode uit omg. Oudewater? Bij hem heb ik ook weleens op z'n bumpert gezetenIvo8hoven schreef:....Ach, best geinig met een Modus een sjnnie in zn 306 XSI eruit trekken bij het stoplicht......

@ Haas, beetje jammer dat die 16kleppert er nog niet inligt!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hee heb jij ook je toetsenbord terug gevonden
?
Hoe gaat ie ?
EUH jou projectje al af ........
Tja 16v project in de ijskast , 5 project kwan voorpiepen .
Ronnie B@ mooie ideeen heb jij .......
PS heb je al spullen ? takel en onderdelen ?
Hoe gaat ie ?

EUH jou projectje al af ........

Tja 16v project in de ijskast , 5 project kwan voorpiepen .
Ronnie B@ mooie ideeen heb jij .......

-
ja, dat klote ding lag in me kledingkastjochem de haas schreef:Hee heb jij ook je toetsenbord terug gevonden?
Hoe gaat ie ?![]()

maja, alles is flex! Alleen veelste druk op 't werk *blegggg*
-
- Contacteer:
jochem...chris....roze wolk?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja en dat met een 1.4Chris schreef:Ik zeg één ding over vannacht Jochem.. RESPECT!!

Ach afentoe moet dat kunnen .

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ha Ha maak er maar 9000 tm van ......meer dan een williamert
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wel lache met de gebakkies( 9 en 19 ) neus tegen neus en dan het gas erop ff burnen 

He haas heb.,jij ook een wonderboompje aan je spiegel
gehangen,voor die rubberlucht????

gehangen,voor die rubberlucht????

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee ron dat heb ik niet ....ik hou wel van de geur van verbrande koppeling en verbrand rubber
Maar voorlopig ff niet meer profiel slijt hard + ik denk dat dan de 9 nog een x echt ermee stopt, en dan moet ik gaan beunen...... en ik schijn nog zat tedoen te hebben yl xj hp yk vh

Maar voorlopig ff niet meer profiel slijt hard + ik denk dat dan de 9 nog een x echt ermee stopt, en dan moet ik gaan beunen...... en ik schijn nog zat tedoen te hebben yl xj hp yk vh

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo ik heb de 9 nu 10.000 km in mijn bezit en er tot die tijd geen problemen mee gehad ( ondanks mijn scheur techniek
)
Echter had ie nu wat probleempjes , moeilijk lopen van de moter bij stationair( bleek de carb iets anders afstellen) en een rotte uitlaat einddemper afgescheurd en een kapote koelslang .
Goed ik ging dus gisteren een andere uitlaat halen met de 9 ( had hem ff simpel gegumgumt en dat hield )
Rij ik weg hoor ik dat ding toch wel erug rammelen dus maar ff stoppen en voelen aan de pijp .....nou die zat eigenlijk nog best vast , weer rijden en nog steeds het geluid ...
Maar weer ff stoppen en ff goed kijken , en wat zie ik is mijn schokdemper afgebroken niet zo gek dat het wat herrie maakte
.
Nou ik dus maar langzaam naar de schuur getuffeld en de 5 gepakt om naar spaanse polder te rijden voor de einddemper en twee nieuwe schokdempers .
Die heb ik gister nacht ff gemonteerd na me werk (23:30 klaar ) dus om 3 s'nachts kon de 5 weer naar binnen ( want die gaat echt niet buiten staan met al die niet opletten de buren ) en de 9 weer rijdend naar buiten .
Ik had last van een meedraaiende schokdemper en dan ih het echt een gekloot om de moer er vanboven aftekrijgen ( in een zeer kleine ruimte ), maar goed alles doet het weer en blijft het wel ff doen (hoop ik ) op naar de volgend 10.000 km
Echter had ie nu wat probleempjes , moeilijk lopen van de moter bij stationair( bleek de carb iets anders afstellen) en een rotte uitlaat einddemper afgescheurd en een kapote koelslang .
Goed ik ging dus gisteren een andere uitlaat halen met de 9 ( had hem ff simpel gegumgumt en dat hield )
Rij ik weg hoor ik dat ding toch wel erug rammelen dus maar ff stoppen en voelen aan de pijp .....nou die zat eigenlijk nog best vast , weer rijden en nog steeds het geluid ...
Maar weer ff stoppen en ff goed kijken , en wat zie ik is mijn schokdemper afgebroken niet zo gek dat het wat herrie maakte

Nou ik dus maar langzaam naar de schuur getuffeld en de 5 gepakt om naar spaanse polder te rijden voor de einddemper en twee nieuwe schokdempers .
Die heb ik gister nacht ff gemonteerd na me werk (23:30 klaar ) dus om 3 s'nachts kon de 5 weer naar binnen ( want die gaat echt niet buiten staan met al die niet opletten de buren ) en de 9 weer rijdend naar buiten .
Ik had last van een meedraaiende schokdemper en dan ih het echt een gekloot om de moer er vanboven aftekrijgen ( in een zeer kleine ruimte ), maar goed alles doet het weer en blijft het wel ff doen (hoop ik ) op naar de volgend 10.000 km