28 augustus Dynodag Goes chattopic (Nieuwe info!)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
oldskool

speedline wrote:
Bij een quadra kun je de cardan as eronder vandaan halen. De auto heeft geen centraal differentieel namelijk. Kun je gewoon op de voorwielen meten

niet dat ik dat ooit van plan zou zyn maar ,was dus gewoon een vraag .
is volgens my maar 1 bank die waarvan ik weet dat ie 4 wd er op kan
en wat voor chip er in komt weet ik niet
maar wel dat t goed gaat werke ,had t over 225 pk.
verder weet ik ook niks =gaat via jl
maar jullie zullen em binnekort wel ergens gaan zien deze hele :worship: mooie quadra :worship:
en volgend jaar myn eigen verniewde gtt natuurluk komt binnenkort van deze 2 reno s wel een project topic :foto:

marcel
speedline

oldskool schreef:niet dat ik dat ooit van plan zou zyn maar ,was dus gewoon een vraag .
Gaat dus niet vanwege het centraal differentieel. NOOIT de cardan as verwijderen dus voor een vermogensmeting op 2 wielen!
oldskool schreef:is volgens my maar 1 bank die waarvan ik weet dat ie 4 wd er op kan

En die is waar?
oldskool schreef:en wat voor chip er in komt weet ik niet
maar wel dat t goed gaat werke ,had t over 225 pk.
verder weet ik ook niks =gaat via jl
Dan heb ik jouw aan de lijn gehad denk ik... :wink: Als je dat wilt wordt het een 803 kit. Chip met Bosch 803 injectoren. Goed voor 225pk... :p
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

speedline schreef:
oldskool schreef:is volgens my maar 1 bank die waarvan ik weet dat ie 4 wd er op kan

En die is waar?
In wateringen bij Rica of zijn er dan meer?
oldskool

ik ben een keer by een 4 wd bank geweest meen hier in nl maar weet et niet meer zekerwaar die staat.
heb trouwens een paar jaar geleden een chevrolet
chevelle gehad met standaard 375 pk ben toen ook op zoek geweest maar niks kunnen vinde waar die op kon

in 15 jaar al byna alle banken van dicht by gezien .
bank die ik wel ken staat by een hele grote opel tuner Mantzel in Oberhausen in duitsland die trouwens op 5 juni weer de jaarlykse open dag hebben
waar heeel veel aparte opels aan wezig zyn van een b kadett met een 2.7 4 cilnder =250pk
tot een combo met een mv 6 met compressor=pk veeel
= van 10:00 tot 15:00
quadra moet je et zo ook wel zonder test kunnen merken ?
marcel
PtrGte
Contacteer:

eej SpeedZzz!

nogmaals een eerder gestelde vraag:

enig idee wanneer het is...want zolang ik dat niet weet kan ik ook niet zeggen of ik erbij ben om die motor af te laten stellen...

de tekeningen worden op het moment omgezet in keihard materiaal...maar of dat snel genoeg gaat weet ik dus niet...
Proline Mobile
Contacteer:

oldskool schreef:ik ben een keer by een 4 wd bank geweest meen hier in nl maar weet et niet meer zekerwaar die staat.
heb trouwens een paar jaar geleden een chevrolet
chevelle gehad met standaard 375 pk ben toen ook op zoek geweest maar niks kunnen vinde waar die op kon

in 15 jaar al byna alle banken van dicht by gezien .
bank die ik wel ken staat by een hele grote opel tuner Mantzel in Oberhausen in duitsland die trouwens op 5 juni weer de jaarlykse open dag hebben
waar heeel veel aparte opels aan wezig zyn van een b kadett met een 2.7 4 cilnder =250pk
tot een combo met een mv 6 met compressor=pk veeel
= van 10:00 tot 15:00
quadra moet je et zo ook wel zonder test kunnen merken ?
marcel
ben vorig jaar bij de mantzel meeting geweest en 1 ding weet ik zeker.....

mijn auto gaat daar NOOIT de bank op. :(
ze pakte een auto en ramde hem op de bank simpel en snel vast en toen gas erop...
de manier waarop het allemaal ging (2 auto's in 5 min) weet ik genoeg
jp
see you soon @ proline!
clio_rally
Contacteer:

Er zijn wel meer 4wd banken in Nederland, in mijn ogen is de meest betrouwbare die van Beek. Carly doet daar ook al het afstelwerk, goeie lui...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
speedline

ZATERDAG 3 JULI

dynodag in Goes
Riël
Über-Spammer

3 juli blijkbaar.

Ik red het niet met mijn gt, heb me al geschrapt. Volgende keer beter :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Xedrah

Hoeveel aanmeldingen zijn er?
Zaterdag 3 juli kan ik wel. Om te kijken dan, lijkt me gezellig. Even kijken of ik een diesel kan regelen.
Job-turbo
Contacteer:

Xedrah schreef:Hoeveel aanmeldingen zijn er?
Zaterdag 3 juli kan ik wel. Om te kijken dan, lijkt me gezellig. Even kijken of ik een diesel kan regelen.
Anders gaan we toch in mijn GT? Kan ik die daar ook es op de bank zetten. :worship:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Job-turbo schreef:
Xedrah schreef:Hoeveel aanmeldingen zijn er?
Anders gaan we toch in mijn GT? Kan ik die daar ook es op de bank zetten. :worship:
Als jij daar op de bank gaat, ga ik denk ik i.i.g. even kijken en eventueel ook wel op de bank :D
Lotti

'T wordt wel steeds duurder: eerst 30 euro, daarna 35 en nu 40. Hopelijk stijgt de prijs niet verder :S
Marcel B.

Ai't, op dezse datum kan ik. dus ik ga nu zeker mee :)
Don't walk the grass... smoke it
speedline

Het streefbedrag is en blijft € 35,-.

Mensen die willen rollen kunnen mij pm-en met hun contactgegevens. Dan wordt je toegevoegd op de lijst.

Mensen die willen komen kijken hoeven dit uiteraard NIET te melden.

De definitieve bevestiging van mijn kant volgt pas als het verschuldigde bedrag binnen is. De details omtrent de betaling volgen zo snel mogelijk. Er moet dus van te voren worden betaald!

Personen die op de betreffende datum niet op (tijd op) komen dagen krijgen het geld NIET gerestitueerd. Je auto wordt dan niet meer gerold.

En dit waren de officiele mededelingen. Ik hoop op een te gekke dag met wat spektakel... >-)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

op de meeting zelf kan dus niet betaald worden?
speedline

Maik (WOOFER) schreef:op de meeting zelf kan dus niet betaald worden?
Klopt...
speedline

Willen alle deelnemers mij een pm of e-mail sturen met de volgende gegevens:

Naam, merk en type auto
Adres
Postcode, Woonplaats
Telefoonnummer

Bij voorbaat dank. Ik kom op korte termijn terug op de dagindeling.
speedline

Ik heb de Megane Coupe Club op de hoogte gesteld.

Topic Megane Coupe Club
Chris
Erelid - Moderator - RvT

speedline schreef:Ik heb de Megane Coupe Club op de hoogte gesteld.

Topic Megane Coupe Club
(Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Haal mij maar weer van de lijst af, ik denk niet dat ik het gaat redden om het blok er weer uit te halen en in te zetten voor deze datum.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Misschien heb ik er langs gelezen maar hoelaat begint deze dag?

Kleine route beschrijving vanaf de A16 (Breda).De poel is dat het industrieterrein bij v/d valk en het kartcentrum??
Volg na 31 km op het knooppunt Zoomland de A4, A58, E312 richting Antwerpen. Volg na 9.4 km op het knooppunt Markiezaat 't Scheld de A58, E312 richting Vlissingen A58.Volg na 31 km op het knooppunt De Poel de A256 richting Goes A256.Neem na 1.3 km afslag Goes-Zuid richting De Poel.Ga na 300 m linksaf op de Anthony Fokkerstraat richting De Poel.Ga na 400 m linksaf de Albert Plesmanweg op
Ruud Fredriks Dynojet
Albert Plesmanweg 20-22
4462 GC Goes
Tel. (+31) 0113-271770 Fax. (+31) 0113-27177
http://www.tovami.com
Anonymous

Maik (WOOFER) schreef:Haal mij maar weer van de lijst af, ik denk niet dat ik het gaat redden om het blok er weer uit te halen en in te zetten voor deze datum.
Wel man...... gewoon school wat vaker skippen :D
corona

oeps speed, ik heb op je andere topic geantwoord...shoot me...

Wat ik dus wou zeggen; ik weet nog steeds niet met welke wagen ik kom, ofwel de 19-16v ofwel de nieuwe aanwinst (ben wachtende op Gille). Als die tegen 3juli in men bezit moest zijn, kom ik daarmee. Anders de 19-16V. Normalement zou ik begin volgende week weten hoe het met de 21T zit. Kan ik dan nog inschrijven voor die afstelling (chipping) in de 19 of is dat te laat? Kweet, belgen ratelen maar... :lol:
speedline

corona schreef:oeps speed, ik heb op je andere topic geantwoord...shoot me...

Wat ik dus wou zeggen; ik weet nog steeds niet met welke wagen ik kom, ofwel de 19-16v ofwel de nieuwe aanwinst (ben wachtende op Gille). Als die tegen 3juli in men bezit moest zijn, kom ik daarmee. Anders de 19-16V. Normalement zou ik begin volgende week weten hoe het met de 21T zit. Kan ik dan nog inschrijven voor die afstelling (chipping) in de 19 of is dat te laat? Kweet, belgen ratelen maar... :lol:
Je kunt voor zowel de 21 Turbo als de 19 16v inschrijven voor een chip op maat... (Y)

En er is toevallig nog plek voor 1 auto!

Stuur mij een pm of mail voor de bijzonderheden en waar je precies mee wilt komen rollen.
corona

als er gechipt moet worden zal het op de 19 zijn. Dus...enig idee van dat bescheiden prijskaartje? 8)
antoine

Komt stevenk toch met zijn clio na al die onrustige dagen? Ik kan het begrijpen dat hij liever thuis blijft.

Hoelaat begint het nu??
speedline

ant1 schreef:Komt stevenk toch met zijn clio na al die onrustige dagen? Ik kan het begrijpen dat hij liever thuis blijft.
Ik wacht het af. Ik heb hem gesproken en hij komt alnaar gelang de omstandigheden.
ant1 schreef:Hoelaat begint het nu??
09:30
-PAZ-
Über-Spammer

zit er nu ook een meeting aan verbonden of is het alleen vermogen meten, en zoja is dit een open meeting of alleen voor leden van de renault club ??? en vanaf hoe laat word er begonnnen
antoine

oke tot zaterdag (Y)
StevenK
Contacteer:

ant1 schreef:Komt stevenk toch met zijn clio na al die onrustige dagen? Ik kan het begrijpen dat hij liever thuis blijft.
Hoelaat begint het nu??
Als het kan kom ik, maar we hebben t/m vrijdag kraamhulp, vanaf zaterdag moeten we alles zelf doen, dus het ligt eraan hoe alles verder verloopt.

Ik heb er wel veel zin, dus ik probeer het toch te regelen. Ik hou jullie op de hoogte.
corona

woeps, da ben ik ook vergeten vragen speed...ben niet van rtc maar van rcb (het klein maar gezellige broertje van jullie :D ). Is dat een probleem???
speedline

corona schreef:woeps, da ben ik ook vergeten vragen speed...ben niet van rtc maar van rcb (het klein maar gezellige broertje van jullie :D ). Is dat een probleem???
Nee, iedereen is welkom om te komen banken of kijken ongeacht auto of lidmaatschap.
Jordi - Clio 16V

Speedie, ik kom ook ff langs maar tot hoelaat is het van 09:30 tot ???
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
corona

thx speed, blijkbaar ben ik jullie forum aan het vervuilen :lol: maar zou begot ni weten hoe men reply daar terecht gekomen is. Dat even terzijde dus. Je kan me bijvoegen op de lijst van testbankers

grts, Jo
Plaats reactie