Clio16v's verkopen niet goed op dit moment....?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Emad

Jah als ik hem niet kan verkopen maakt het me helemaal niks uit. Dan hou ik lekker gewoon en bouw ik hem verder uit tog :lol:
evo
Contacteer:

Droes schreef:evo: ff naar boven scrollen :wink:
ik zie nog steeds geen witte rally velgen :lol:
evo
Contacteer:

Emad schreef:Jah als ik hem niet kan verkopen maakt het me helemaal niks uit. Dan hou ik lekker gewoon en bouw ik hem verder uit tog :lol:
Sneller maken... 106 GTI moet ie toch kunnen killen! :lol:
Droes

evo schreef:
Droes schreef:evo: ff naar boven scrollen :wink:
ik zie nog steeds geen witte rally velgen :lol:
oooooww :D
never mind :wink:
Emad

106 heeft een ander gewichie dan een clio 16v. Maar zou nooit van me leven in een 106 rijden. Zie eerde me oma erin rijden. maar hoe krijg ik een foto hierop dan
Emad

http://www.ozracing.com/eng/car/index.p ... &wheel=29#

Dan moet je de OZ Superturismo Corsa hebben en die moeten onder me auto hoe dan ook hehehehe. Zouden ze hem dan eerder kopen?? :wink:
Emad

HOO HOO http://www.ozracing.com/eng/car/index.p ... &wheel=29#

De witte velgen zijn het en ze heten nu anders superturismo wrc.
evo
Contacteer:

Direct eronder zetten!

Deze zijn onder andere de perfecte velgen voor een Clio! :worship:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Sja geld wat je in een auto stopt zie je nooit meer geheel terug.

Ik heb nu al de aanschafwaarde overscheden qua onderhoud aan de GTT dat ik em in 1,5 jaar heb. Begint nu langzaam maar zeker weer een beetje betrouwbaar te worden :p
Maar als ik em verkoop zie ik daar bijna nix meer van terug.

Tis een hobby en hobby's zijn duur moet je maar dneken :)
Joh, ik heb binnen 3 maand dat ik de GTT heb al 2x de aanschafprijs betaald aan onderdelen :p. (Waarvan ook een gedeelte aan audio).
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Droes

evo schreef:Direct eronder zetten!

Deze zijn onder andere de perfecte velgen voor een Clio! :worship:
onder de R5 zitten ze ook wel lekker :wink:
Emad

Ik denk tog dat je wel wat van je geld terug ziet bij wijze van spreke als je hem zelf houdt. Maar we zullen zien of er een echte liefhebber is. Dan zal ik misschien ooit in een williams rijden en lekker orgineel houden.
Marko

Aan overvloed van clio's 16v gesproken er zijn er vandaag op marktplaats al weer 3 bij gekomen... Vragen wel weer belachelijke prijzen...maar ze zijn er weer bij gekomen
Steven
Car: M536

Olijnsma schreef:
Steven schreef:Sja geld wat je in een auto stopt zie je nooit meer geheel terug.

Ik heb nu al de aanschafwaarde overscheden qua onderhoud aan de GTT dat ik em in 1,5 jaar heb. Begint nu langzaam maar zeker weer een beetje betrouwbaar te worden :p

Joh, ik heb binnen 3 maand dat ik de GTT heb al 2x de aanschafprijs betaald aan onderdelen :p. (Waarvan ook een gedeelte aan audio).
Jah doh, maar die van jou was geen 2250 :p
Bart V

Marko schreef:Aan overvloed van clio's 16v gesproken er zijn er vandaag op marktplaats al weer 3 bij gekomen... Vragen wel weer belachelijke prijzen...maar ze zijn er weer bij gekomen
Heeft denk ik veel te maken met dat meeste clio's nu echt op leeftijd komen, en het nodige onderhoud vergen. Daarom is het extra lastig een technisch goede clio te vinden die betaalbaar is.
Marko

toevallig die van mij wel... :lol: :lol: :wink:
EricvH

*Stephan_RSI* schreef:Misschien een idee om hem in onderdelen te verkopen? Het is natuurlijk zonde om een goeie clio uit elkaar te halen, maar opzich zou je er denk ik meer aan kunnen verdienen.
Ik zou dit zelf nooit doen met een clio in redelijke staat. Zelf heb ik dit ook gedaan, maar mijn clio was totall los. Het kost veel tijd om het ding te strippen en je krijgt er volgens mij nooit meer voor terug dan dat je hem compleet verkoopt. Van onderdelen als bumpers, portieren, voorschermen en motorkap kom je zo af, maar met de rest blijf je waarschijnlijk lang zitten. Daarbij is het natuurlijk zonde dat je een clio16v gaat slopen terwijl hem nog op kan knappen. Want je ziet ze steeds minder, helaas :s
Foeke

@steven staat die van mij ook op je lijstje >-)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Patrick L.

over het algemeen denk ik dat op dit moment de koopkracht niet echt hoog is gezien de economische malaise waar we zo`n beetje allemaal inzitten. Maar meestal kun je er toch wel vanuit gaan dat in mei toch wel wat gekocht/verkocht gaat worden, VAKANTIEGELD :D :)
Steven

Foeke schreef:@steven staat die van mij ook op je lijstje >-)
a: Tis niet mijn lijstje
b: Tis niet zijn kleur
c: Je woont veel te ver weg :lol:
Foeke

Damn :p
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:
Olijnsma schreef:

Jah doh, maar die van jou was geen 2250 :p
Das waar, maar inmiddels wel :P . schat dat ik ongeveer tegen de 2000 euro aan materiaal in de GTT heb gestopt. Maar daar houdt het echt niet bij op :D
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Is die zilveren nog te koop?
Marko

Nee die is verkocht...Nu dinsdag de 5gtt ophalen...
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Ik laat die van mij ws toch maar geheel opknappen, in deze staat raak ik hem niet kwijt. Er is al iemand die er belang bij heeft met apk, en dat tegen een zeer goede prijs! Maar uiteraard zitten er dan ook heel veel nieuwe onderdelen op....
Nu het mooie weer er aan komt, zullen de clio's op marktplaats ook sneller verkopen. En een te goedkope clio kan juist averechts werken, deze zal gauw de indruk wekken dat het een ragbak is. Bovendien prijzen we zelf de clio's uit de markt als iedereen die dingen tegen spotprijzen weg gaat doen.
Steven

Goedzo, gewoon houwe die bak ;)

Strax als ie klaar is en het is weer zomer, lekker met je raampje open ff een stoplichtsprintje en weer verder cruisen. Dan is alles vergeven ;)
Plaats reactie