Clio16v's verkopen niet goed op dit moment....?
ik zie nog steeds geen witte rally velgenDroes schreef:evo: ff naar boven scrollen

Sneller maken... 106 GTI moet ie toch kunnen killen!Emad schreef:Jah als ik hem niet kan verkopen maakt het me helemaal niks uit. Dan hou ik lekker gewoon en bouw ik hem verder uit tog

http://www.ozracing.com/eng/car/index.p ... &wheel=29#
Dan moet je de OZ Superturismo Corsa hebben en die moeten onder me auto hoe dan ook hehehehe. Zouden ze hem dan eerder kopen??
Dan moet je de OZ Superturismo Corsa hebben en die moeten onder me auto hoe dan ook hehehehe. Zouden ze hem dan eerder kopen??
HOO HOO http://www.ozracing.com/eng/car/index.p ... &wheel=29#
De witte velgen zijn het en ze heten nu anders superturismo wrc.
De witte velgen zijn het en ze heten nu anders superturismo wrc.
Direct eronder zetten!
Deze zijn onder andere de perfecte velgen voor een Clio!
Deze zijn onder andere de perfecte velgen voor een Clio!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Joh, ik heb binnen 3 maand dat ik de GTT heb al 2x de aanschafprijs betaald aan onderdelenSteven schreef:Sja geld wat je in een auto stopt zie je nooit meer geheel terug.
Ik heb nu al de aanschafwaarde overscheden qua onderhoud aan de GTT dat ik em in 1,5 jaar heb. Begint nu langzaam maar zeker weer een beetje betrouwbaar te worden
Maar als ik em verkoop zie ik daar bijna nix meer van terug.
Tis een hobby en hobby's zijn duur moet je maar dneken

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Jah doh, maar die van jou was geen 2250Olijnsma schreef:Joh, ik heb binnen 3 maand dat ik de GTT heb al 2x de aanschafprijs betaald aan onderdelenSteven schreef:Sja geld wat je in een auto stopt zie je nooit meer geheel terug.
Ik heb nu al de aanschafwaarde overscheden qua onderhoud aan de GTT dat ik em in 1,5 jaar heb. Begint nu langzaam maar zeker weer een beetje betrouwbaar te worden
Tis een hobby en hobby's zijn duur moet je maar dneken. (Waarvan ook een gedeelte aan audio).

Heeft denk ik veel te maken met dat meeste clio's nu echt op leeftijd komen, en het nodige onderhoud vergen. Daarom is het extra lastig een technisch goede clio te vinden die betaalbaar is.Marko schreef:Aan overvloed van clio's 16v gesproken er zijn er vandaag op marktplaats al weer 3 bij gekomen... Vragen wel weer belachelijke prijzen...maar ze zijn er weer bij gekomen
Ik zou dit zelf nooit doen met een clio in redelijke staat. Zelf heb ik dit ook gedaan, maar mijn clio was totall los. Het kost veel tijd om het ding te strippen en je krijgt er volgens mij nooit meer voor terug dan dat je hem compleet verkoopt. Van onderdelen als bumpers, portieren, voorschermen en motorkap kom je zo af, maar met de rest blijf je waarschijnlijk lang zitten. Daarbij is het natuurlijk zonde dat je een clio16v gaat slopen terwijl hem nog op kan knappen. Want je ziet ze steeds minder, helaas*Stephan_RSI* schreef:Misschien een idee om hem in onderdelen te verkopen? Het is natuurlijk zonde om een goeie clio uit elkaar te halen, maar opzich zou je er denk ik meer aan kunnen verdienen.

-
over het algemeen denk ik dat op dit moment de koopkracht niet echt hoog is gezien de economische malaise waar we zo`n beetje allemaal inzitten. Maar meestal kun je er toch wel vanuit gaan dat in mei toch wel wat gekocht/verkocht gaat worden, VAKANTIEGELD

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das waar, maar inmiddels welSteven schreef:Jah doh, maar die van jou was geen 2250Olijnsma schreef:Joh, ik heb binnen 3 maand dat ik de GTT heb al 2x de aanschafprijs betaald aan onderdelenSteven schreef:Sja geld wat je in een auto stopt zie je nooit meer geheel terug.
Tis een hobby en hobby's zijn duur moet je maar dneken. (Waarvan ook een gedeelte aan audio).

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is die zilveren nog te koop?
-
- Contacteer:
Ik laat die van mij ws toch maar geheel opknappen, in deze staat raak ik hem niet kwijt. Er is al iemand die er belang bij heeft met apk, en dat tegen een zeer goede prijs! Maar uiteraard zitten er dan ook heel veel nieuwe onderdelen op....
Nu het mooie weer er aan komt, zullen de clio's op marktplaats ook sneller verkopen. En een te goedkope clio kan juist averechts werken, deze zal gauw de indruk wekken dat het een ragbak is. Bovendien prijzen we zelf de clio's uit de markt als iedereen die dingen tegen spotprijzen weg gaat doen.
Nu het mooie weer er aan komt, zullen de clio's op marktplaats ook sneller verkopen. En een te goedkope clio kan juist averechts werken, deze zal gauw de indruk wekken dat het een ragbak is. Bovendien prijzen we zelf de clio's uit de markt als iedereen die dingen tegen spotprijzen weg gaat doen.