welke auto's op speed 2004

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Roy
Moderator

Maus schreef:
Roy schreef:Vorig jaar mochten er geen mensen op de stand staan die er het jaar ervoor al hadden gestaan. Lijkt mij niet meer dan redelijk als dat dit jaar weer gebeurd. :)
Tenzij je een andere auto hebt. :)
Dat was vorig jaar ook niet toegstaan. (In mijn geval dan) (N)
5 GT Turbo '88 GT5
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Dat ziet er goed uit (Y) (de opstelling).
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik kan hele weekend als er niemand is die nog niet geweest is
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
twingoturbo

Ik heb een beetje zitten lezen en zie dat veel clubleden voor afwisseling gaan.
Aangezien ik er vorig jaar al stond wil ik best mijn plek opgeven aan iemand die nog niet heeft gestaan, ik begrijp dat voor de volle 100%. Als er niemand anders is dan blijf ik wel als optie! :wink:

Paul.
roeland twingo
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Voor de Twingo zou ik gaan voor die van Roeland of Douwe (Y)
Sorry, die van mij niet hoor. Is nog lang niet klaar. Kom over een jaartje maar terug...nu ben ik voor paul's twingo, ook al is t voor de 2e keer.
Twingo te koop!!!!
Douwe

Ik blijf camperen dus kan het hele weekend (Y)
-Ray-
Contacteer:

ik ben er het hele weekend natuurlijk, vanaf vrijdagmiddag al als eerste. ik zal toch de kampong moeten betalen ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy schreef:
Maus schreef:
Roy schreef:Vorig jaar mochten er geen mensen op de stand staan die er het jaar ervoor al hadden gestaan. Lijkt mij niet meer dan redelijk als dat dit jaar weer gebeurd. :)
?
Je 5 en 21 hebben beide toch al eens op Speed gestaan?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Tom schreef:Dit hebben we tot nu toe voor 99% zekerheid. Waarschijnlijk dus nog wel de nodige plekjes over voor sommige auto's. Mensen met serieuze interesse: Post maar effe wanneer je kan!
Tom ben je me vergeten of is mn clio niet interessant genoeg?? En ik ben ook het hele weekend aanwezig.
Roy
Moderator

Chris schreef:
Roy schreef:
Maus schreef:
?
Je 5 en 21 hebben beide toch al eens op Speed gestaan?!
Nope. Vorig jaar werd ik geweigerd om er met mn 5 te staan omdat ik het jaar daarvoor er met mn 21 turbo stond. Dus lijkt het me nu erg oneerlijk om weer dezelfde personen op de rtc stand te laten staan.

Gun een ander ook eens een plek :)
5 GT Turbo '88 GT5
-Ray-
Contacteer:

ff offtopic: roy ben jij geen lid meer?
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy schreef: Gun een ander ook eens een plek :)
Dat proberen we juist elke keer zoveel mogelijk te doen. Stond je 2 jaar geleden dan niet op Speed? En het jaar daarvoor bij SL?

Je hebt toch wel vaker met je 5 op een RTC stand gestaan?! :)
Roy
Moderator

Jawel, maar door omstandigheden is het fout gegaan met betalen. (S)
5 GT Turbo '88 GT5
Steven
Car: M536

Edit, lama :)
Roy
Moderator

Chris schreef:
Roy schreef: Gun een ander ook eens een plek :)
Dat proberen we juist elke keer zoveel mogelijk te doen. Stond je 2 jaar geleden dan niet op Speed? En het jaar daarvoor bij SL?

Je hebt toch wel vaker met je 5 op een RTC stand gestaan?! :)
Ik heb het niet over mezelf en niet over andere clubs. Er word met 2 maten gemeten en dat lijkt mij niet eerlijk
5 GT Turbo '88 GT5
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy schreef: Ik heb het niet over mezelf en niet over andere clubs. Er word met 2 maten gemeten en dat lijkt mij niet eerlijk
Uitleg aub. :)
Steven
Car: M536

Ik denk dat het lastig is voor mensen om hun auto aan te bieden omdat velen denken dattie te 'gewoon' of 'niet af' is.

Ik denk dat je ook eens een mooi gepoetste standaard auto zou moeten nemen.
Een strakke GTT fase1 bijvoorbeeld of een strakke 19-16v. En dan gewoon origineel, nix geen frutsfrats.
Renault Tuning hoeft niet altijd een extreem uiterlijk te zijn, vind ik tenminste.

Misschien es een comissie opstellen met een aantal man met verschillende smaken die wat uit de gallery pikken?

En nee ik doel niet op mezelf, ik hoef niet eens :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Er hebben op Speed ook standaard auto's gestaan.
Roy
Moderator

Helaas kan ik geen berichten meer vinden van vorig jaar op vorige .nl forum. Daar werd vermeld dat er allemaal andere auto's op speed zouden staan. Dit omdat het een club voor en door leden. En om de afwisseling zo groot mogelijk te houden.
Leek mij een prima id (Y)

Maar als ik nu het lijstje bekijk staan er toch weer auto's van vorig jaar. Het waren allemaal schitterende auto's die vorig jaar op de stand stonden maar ook een ander moet een kans krijgen.
5 GT Turbo '88 GT5
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je hebt gelijk, de Twingo Turbo en Maus, ik zie het nu pas.
Roy
Moderator

En wat mij ook opvalt is dat het allemaal auto's zijn van mensen die forum actief zijn. Was het geen goed id geweest om alle leden een brief te sturen met een aanmeldingsformulier ofzo? En dat ze zichzelf dan kunnen opgeven?
5 GT Turbo '88 GT5
antoine
Car: Renault Clio III RS

Als niemand er problemen mee heeft ,waarom niet een aantal auto's die er vorig jaar stonden dit jaar ook weer? :s

De jaren dat ik op speed ben geweest , heb ik diverse auto's gezien die je elk jaar weer ziet.
Ferdy
Über-Spammer

ant1 schreef:Als niemand er problemen mee heeft ,waarom niet een aantal auto's die er vorig jaar stonden dit jaar ook weer? :s

De jaren dat ik op speed ben geweest , heb ik diverse auto's gezien die je elk jaar weer ziet.
vind het zelf wel leuk om een vaste auto weer terug te zien,
de auto van Peter bijvoorbeeld...leuk om te zien wat er na een jaar aan veranderd is.
Roy
Moderator

Omdat vorig jaar werd gezegd dat de rtc anders wilde zijn als al die andere clubs die altijd dezelfde auto's neerzetten. Kijk naar een honda club ofzo. Daar staan elke keer dezelfde auto's.

Mensen met een honda worden geen lid omdat ze toch geen kans maken om op zo'n evenment te staan.

Dat was de algemene mening vorig jaar op het .nl forum. Ik vind ook dat je je mooiste auto's moet showen. Maar daar werd vorig jaar ineens moeilijk over gedaan. Dus kan je het nu niet maken om dat wel te doen.
5 GT Turbo '88 GT5
antoine
Car: Renault Clio III RS

Het is nog altijd beter dan weinig auto's bij de stand (N)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy schreef: Ik vind ook dat je je mooiste auto's moet showen. Maar daar werd vorig jaar ineens moeilijk over gedaan. Dus kan je het nu niet maken om dat wel te doen.
Heb ik dit allemaal gemist toen* ofzo?

* Je weet welke dingen er toen aan de hand waren..
Roy
Moderator

Tja als je als club met ruim 200 leden geen 10 auto's bij elkaar kunt krijgen is er toch iets mis lijkt me.....
5 GT Turbo '88 GT5
Ivo
Über-Spammer

Ik vind dat je op een evenement zoals SPEED op het Autotron wel wat aandacht trekkers op je stand moet hebben (bijvoorbeeld een Clio V6), en dat je ook gewoon wat "nette" auto's neer moet zetten zodat je wel een beetje uitstraling hebt als club zijnde.
Het blijft natuurlijk nog steeds ieder zn eigen smaak, en mening qua styling.... :wink:
Roy
Moderator

Chris schreef:
Roy schreef: Ik vind ook dat je je mooiste auto's moet showen. Maar daar werd vorig jaar ineens moeilijk over gedaan. Dus kan je het nu niet maken om dat wel te doen.

Nee dit heb je niet gemist volgens mij. Ik weet niet wat er nog meer aan de hand was toen?
5 GT Turbo '88 GT5
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Tom schreef:Waarschijnlijk dus nog wel de nodige plekjes over voor sommige auto's. Mensen met serieuze interesse: Post maar effe wanneer je kan!

Ik ben er heel het weekend samen met lisa.
Mijn gtt kan 1 of 2 dagen evt. ook op de stand staan.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Denk maar eens na wat er in 2003 is gebeurd.

Ik dacht toch echt dat Tom dit jaar een compleet ander lijstje had, behalve twee auto's dan.
John B
Contacteer:

Als nou niemand meer mag staan omdat hij vorig jaar heeft gestaan en de rest wil niet staan dan wil ik wel 1 dag staan :D :D

Hij zit er nou wel weer nice uit :smoke:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Roy schreef:
Chris schreef:

Nee dit heb je niet gemist volgens mij. Ik weet niet wat er nog meer aan de hand was toen?

Ik vind het opzich wel logisch dat er elke keer een andere auto op de stand staat.
Tuurlijk moet je wel een paar blikvangers op je stand zetten, maar het is wel zeker zo leuk voor andere leden om er ook op te kunnen staan.
Dus elke keer wat andere auto's, die er ook mooi uitzien, is denk ik leuker voor de mensen om naar onze stand te komen.
Ad van Haperen
Contacteer:

persoonlijk lijkt mij het ook wel zo leuk elke keer andere auto's te zetten. Is tenminste wel zo leuk voor de overige leden. Ik kan alleen ookwel begrijpen dat er een paar auto's vaker staan. Ik ben het namelijk ook van mening dat de Clio V6 (ookal is hij origineel) publiek trekt en daar gaat het om volgens mij.

En nee ik soliciteer niet naar een plekje want denk niet dat er mensen zijn die warm of koud worden van mijn geheel zwarte GTE met RTC sticker achterop en voor de rest niets. (klinkt wel zielig zo :lol:)

PS ik zou me eventueel wel beschikbaar stellen mocht er opvulling nodig zijn
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Tom schreef:Dit hebben we tot nu toe voor 99% zekerheid. Waarschijnlijk dus nog wel de nodige plekjes over voor sommige auto's. Mensen met serieuze interesse: Post maar effe wanneer je kan!

Douwe??
Ray??
Sven??
....
....

Zaterdag
- Paul (twingo turbo)
- Maus (clio V6)
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)

Zondag
- Ivo (GTT BS)
- Paul (twingo turbo)
- Maus (Clio V6)
- Maurice (blauwe GTT)
- .... (19 16V)
- Hans (EBS turbo)
- Bart V (19 16V cabrio)
- Emiel (19 16V cabrio)
Is het misschien niet beter om er een aantal clio's erbij te plaatsen ipv een R19 16V? Zie vetgedrukte
Plaats reactie