Ga je je dash ook meteen een ander kleurtje geven nu je hem er toch uit hebt, of had je daar geen plannen voor?
Plan is het zeker, waarschijnlijk bovenkant zwart,onderkant een 'donker'rode kleur.Stefan T-SPORT schreef:Dat past er verdomd mooi in![]()
Ga je je dash ook meteen een ander kleurtje geven nu je hem er toch uit hebt, of had je daar geen plannen voor?
suedeMacMouse schreef:Plan is het zeker, waarschijnlijk bovenkant zwart,onderkant een 'donker'rode kleur.Stefan T-SPORT schreef:Dat past er verdomd mooi in![]()
Hoe raad je het ?edwin19 schreef:suedeMacMouse schreef:Plan is het zeker, waarschijnlijk bovenkant zwart,onderkant een 'donker'rode kleur.Stefan T-SPORT schreef:Dat past er verdomd mooi in![]()
jaha.........MacMouse schreef:Hoe raad je het ?edwin19 schreef:suedeMacMouse schreef:Plan is het zeker, waarschijnlijk bovenkant zwart,onderkant een 'donker'rode kleur.Stefan T-SPORT schreef:Dat past er verdomd mooi in![]()
Ik heb het bij mn clio ook gedaan. En is goed te doen.MacMouse schreef: dus wat moet er allemaal aangepast worden en is het te doen ?
Het is niet moeilijk. maar je moet wel zorgen dat je alles compleet hebt.MacMouse schreef:Ok Thanks, stelt dus niet zo gek veel voor...
Yep, it was me-Ray- schreef:ahaa, dus jij hebt dat ding van Riel gekocht! veel plezier ermee! enne, puik alarmpie zeker op de cabrio of staat ie altijd binnen met al dat spul in het zicht?
Foto's heb ik nu even niet, pc staat nu in huis ivm met de kou, hoop hem voor zondag achter in te hebben, zoniet staat hij vrolijk naast me voor de bijrijderstoel, maar hij zit er zoiezo in zondagSQWilliams schreef:mooi man!! meer foto's van die Computerinstall please!!
Thanks, maar in april gaat de boel erweer uit, heb een ander dashboard gekocht van een 16v, ga ik opnieuw het scherm erin zetten, (en nu wat beter afgewerktPaul1916v schreef:Blijft erg gaaf ingebouwd dat scherm Sander!
Is ook eigenlijk zo, maar toch nam ik het zekere voor het onzekere...DxRsd schreef:niet om het een of het ander Sander, maar ik heb op mŽn (school) geleerd dat hoe kouder de computer hoe beter hij het deed