Heeft iemand misschien een plaatje van de optionele 17 inch velgen (Nervasport), want bij de configurator op renault.nl zie je die niet staan

Als je het zo bekijkt valt het inderdaad wel mee. Maar om het uit te gevendimi schreef:2400 duurder valt nog mee, want we hebben hier in Nederland een slim truukje bedacht om ieder jaar extra geld in de schatkist te krijgen. We doen namelijk net alsof diesels nog steeds heel schadelijk zijn voor het mileu en belonen ze daarom met 2000 euro EXTRA BPM!
Heeft iemand misschien een plaatje van de optionele 17 inch velgen (Nervasport), want bij de configurator op renault.nl zie je die niet staan
Het is ook wetenschappelijk bewezen dat de uitstoot van roetdeeltjes bij een diesel aanzienlijk hoger is.dimi schreef:2400 duurder valt nog mee, want we hebben hier in Nederland een slim truukje bedacht om ieder jaar extra geld in de schatkist te krijgen. We doen namelijk net alsof diesels nog steeds heel schadelijk zijn voor het mileu en belonen ze daarom met 2000 euro EXTRA BPM!
ik heb de mijne besteld in de 1e week dat het model werd gelanceerd.Martijn *Baccara* schreef:Alleen jammer dat een 1.5 dCi80 2400 euro duurder is dan een vergelijkbaar uitgeruste 1.6 16v. En een vergelijkbare 1.5 dCi100 zelfs 3600 euro. Dat is echt schandalig veel duurder, zelfs als je een LPG-installatie meerekent. De leaseprijs en bijtelling zijn dus ook veel hoger.![]()
Morgen proefrijden in een 1.6 16v GT
Volgens mij moet je denken in termen als schatkistvulling en meer schatkistvulling.Alleycat schreef:Het is ook wetenschappelijk bewezen dat de uitstoot van roetdeeltjes bij een diesel aanzienlijk hoger is.dimi schreef:2400 duurder valt nog mee, want we hebben hier in Nederland een slim truukje bedacht om ieder jaar extra geld in de schatkist te krijgen. We doen namelijk net alsof diesels nog steeds heel schadelijk zijn voor het mileu en belonen ze daarom met 2000 euro EXTRA BPM!
Ik snap ook niet waarom LPG dan nog steeds zoveel duurder is, als je op de manier gaat denken dat de vervuiler betaalt, zou LPG juist heel goedkoop moeten zijn.....