en nee ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik weet wel dat 275 euro voor een tweedehands kooi niet te duur is. of jij het ervoor wil of kan betalen is mijn zaak niet.

is alu niet moeilijker te buigen ivm het scheuren van het materiaal?John B schreef:exact !!!!!!!![]()
polijsten is echt ranzig werk, gelukkig hebben we
wel het goede gereedschap ervoordie luxe hebben veel mensen niet
![]()
denk alleen als ik het doe ik toch voor alum. ga
anders wordt het te zwaar
Nope ik zowiezo niet...........als je een jaartje wacht misschien welChristian schreef:niemand
alles heeft zijn prijs...John B schreef:i'm in love![]()
![]()
de gaten zijn er al, die zitten namelijk normaal onder je achterbank. degene zijwaarts zitten er ook al, dus gewoon een kwestie van een boutje erin draaien. (makkelijk he?)Christian schreef:floris waar heb je nou je gordels aan vast gemaakt
gewoon geboord?
en zou je nog boxen achterin kunnen plaatsen?
Christian schreef:floris waar heb je nou je gordels aan vast gemaakt
gewoon geboord?
en zou je nog boxen achterin kunnen plaatsen?
ja ben ik het mee eens,meer foto's liefst ook van andere renault modellen,heeft er iemand misschien van 21turbo een foto met rolkooi erin.John B schreef:meer foto's...........meer meer meer![]()
Dit iets??patrick 21TURBO schreef:ja ben ik het mee eens,meer foto's liefst ook van andere renault modellen,heeft er iemand misschien van 21turbo een foto met rolkooi erin.John B schreef:meer foto's...........meer meer meer![]()
zelfs foto's van 21turbo zonder rolkooi zijn welkom
Ik snap eigenlijk niet dat je het eens durft te verkopen voor die prijs...... tevens.... waarom iets verkopen als het daar bijzonder is.. geld is dan maar geld hoorDroes schreef:Ik denk toch wel dat de prijzen verschillen tussen Belgie en Nederland. Ik ben zelf belg en het een devil rolkooi gaan halen in nederland voor 200euro voor een r5(juist achterste gedeelte). Nu heb ik deze mooi terug verkocht voor (val niet achterover) 550euro.
Devil rolkooi was hier bijna niet te vinden en dan moet je maar een freak vinden
Dat is pas handelDroes schreef:Ik denk toch wel dat de prijzen verschillen tussen Belgie en Nederland. Ik ben zelf belg en het een devil rolkooi gaan halen in nederland voor 200euro voor een r5(juist achterste gedeelte). Nu heb ik deze mooi terug verkocht voor (val niet achterover) 550euro.
Devil rolkooi was hier bijna niet te vinden en dan moet je maar een freak vinden
Zo te zien heeft hij op de foto ook een kruis bij zijn achterbank.Donleben schreef:Heeft er iemand ook afbeeldingen van een halve kooi. Dan bedoel ik dus alleen achter, zonder kruis en waar de achterbank gewoon nog in kan. Volgens mij had die Belg met die oranje clio die ook in zn auto zitten.