Ik geloof dat je daar wat info over kunt vinden op de RDW site.
Mooie werkplek hebben jullie zeg!!!

ehm, de puntlasverbinding die in de fabriek toegepast wordt is met elektrodes gedaan en is een betere verbinding dan die je met bakken en braden uit een MIG lasapparaat krijgt. Misschien vandaar. Je hebt wel gelijk ja, die punten zitten verder uit elkaar.Gilles schreef:tnks...
maar is zoiezo niet slecht idee om goede verbinding te maken, de stijfheid is toch aangetast op deze manier (wel raar want orrigineel zit ie niet bepaald om de 15mm gepuntlast)
Juist zo'n idee heb ik ook, moet het alleen nog es gaan uitvoerencanonballman schreef:Nee, gewoon zon grote tang.
Maaruh, dorpels uitdeuken doe ik zo....
Las er een zooi M8 revetten-ringen op, op `strategischeŽ plaatsen, en doe daar de haak van mn slagtrekker in, en trek er zo de deuk uit.
Vervolgens flex ik die ringen er weer af.
Haha.. inderdaad.canonballman schreef:Of je geeft gewoon je auto op bij dat snollenprogramma Steven! Kun je dr gelijk vragen waarom ze een autoprogramma (nou ja....) presenteert en geen zak verstand van autos heeft.
nog niet maar die komen er aanChris schreef:Beters! Heb je meer foto's van de 19's?
jups daar hebben ze gestaanChris schreef:Stond die bij Veban(Zevenhuizen)?
cewl!Jacco Twingi schreef:Hoorde het al in Leiden, afgelopen vrijdag
Waarom met 1 19 genoemen nemen, nietwaar
Wanneer kan ik mn Twingo brengen?![]()
@ Gilles: Tank = binnen
Dat rode geval is besteld