Hooliead schreef:nie schelden he, daar werken alleen turken ik bezorg chinees hahahahaMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ben jij pizzakoerier Ad?![]()
OMG LOL

Hooliead schreef:nie schelden he, daar werken alleen turken ik bezorg chinees hahahahaMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ben jij pizzakoerier Ad?![]()
wtf is OMG?Lief Engeltje schreef:Hooliead schreef:nie schelden he, daar werken alleen turken ik bezorg chinees hahahahaMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ben jij pizzakoerier Ad?![]()
OMG LOL![]()
![]()
ok dankje wist het echt nieFloris schreef:OMG = Oh My God...
Kwoot...dennisvr schreef:In de vernieuwde galery willen we een deel maken voor RTC stickers op vreemde plekken. Dus op banden op schiphol, tegen een lantarenpaal enz enz
deze kan je mailen aan mij vanaf nu, onder vermelding van je nick
tnx
Jaja ik geloof jou wel want op de route Oudewater Bodegraven De meern kom ik regelmatig stickers tegen.Chris schreef:..Chris schreef:Let wel ff op met het plakken van de stikkers, hou de naam van de RTC hoog. En denk na waar je plakt.
die heb ik hier volgens mij eerder gezien!
Ik wist niet dat jij ze ook had, anders had ik ze misschien wel in breda al kunnen meenemenMerijn schreef:Kom maar naar FNO, dan krijg je wel een pakje stickers.
Als je echt stikkers over hebt hou ik me ook aanbevolen... En dan alleen voor de stikkers de rest zoek je maar bij een ander.Merijn schreef:Kom maar naar FNO, dan krijg je wel een pakje stickers.