mooie twingo , heb alleen een vraagje denk je dat je geen probleem krijgt bij de apk ivm een brede zonnefilter.Ik heb begrepen dat hij niet breder mag zijn dan je zonneklep en dat is 10/12 cm.
Twingo_maarten schreef:Nice, alleen die raamband lijkt me niet zo praktisch
Op deze foto lijkt het inderdaad of je nix ziet...maar dat valt best mee tis alleen even wennen. Stoplichten is een probleem ja moet je even voorover leunen.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Spoiler word hopelijk deze week gefixed want ik zit met overwerk maar de kuipstoeltjes zet ik er woensdag ff in en dan laat ik de foto's zien en hopelijk INCL. spoilertje
Renault Twingo
Lijkt me alleen wel super irritant die raamband boven en onder. Ik had hem boven toch iets minder laag gemaakt.
Heb je het al eens geprobeerd als je helemaal vooraan bij een stoplicht staat en er is alleen een stoplicht boven de weg? Hoe zit je dan in de auto? Bij met je hoofd op het dashboard
Lijkt me alleen wel super irritant die raamband boven en onder. Ik had hem boven toch iets minder laag gemaakt.
Heb je het al eens geprobeerd als je helemaal vooraan bij een stoplicht staat en er is alleen een stoplicht boven de weg? Hoe zit je dan in de auto? Bij met je hoofd op het dashboard
Ja ik zit inderdaad met mijn hoofd bij het dashboard ja...wat zeurt iedereen toch over die raamband! Zo irritant vind ik het niet hoor! Vind de voorruit van een Twingo gewoon VEELS te massaal en ja...nu niet meer (de raamband is nu 20 cm.) Let ook even op de strepen hoe die aan de voorkant bij de grill zijn toegepast
Renault Twingo
Japser, het ziet er echt goed uit. Die raamband is lekker extreem. Achterop staat ook niet verkeerd. Zie dat je nieuwe achterlichten erop zitten. Je gaat de goede kant op kerel.
Die striping bij de grille heb je idd erg mooi gedaan!
Loopt heel netjes over, normaal houdt het gewoon op.
Ik kan zien dat je er je best op heb gedaan!
DJ-Jasper schreef:Spoiler word hopelijk deze week gefixed want ik zit met overwerk maar de kuipstoeltjes zet ik er woensdag ff in en dan laat ik de foto's zien en hopelijk INCL. spoilertje
DJ-Jasper schreef:Spoiler word hopelijk deze week gefixed want ik zit met overwerk maar de kuipstoeltjes zet ik er woensdag ff in en dan laat ik de foto's zien en hopelijk INCL. spoilertje
vet
Donderdag-avond het spoilertje...
Renault Twingo
Tom schreef:dit heeft in mijn ogen weinig met stijl te maken. Dit is gewoon gevaarlijk!
Zoals ik al eerder zei, op deze foto ziet het er inderdaad naar uit dat ik echt weinig zicht heb, maar als je er in zit valt het reuze mee. Heb er nog geen problemen mee gehad. Bovendien komen mijn kuistoeltjes erin en zit ik gelijk een stuk lager waardoor mijn zicht beter word. Maar als je erin zit zul je het zelf zien dat het allemaal reuze meevalt.
Renault Twingo
Tom schreef:dat "sport" is denk ik van de clio 2.0 rs
je moet hem van de spider bestelen dan krijg je reno embleem er bij
zal wel wat kosten is wel mega vet
Maakt niet uit waar je hem koopt, of van welke auto, ik kreeg er ook een RENAULT embleem bij, en hun zeiden dat dat er standaard altijd bij zat. Dus die zit nu ook mooi op mijn auto omdat ik die andere eraf had getrokken zodat er een deuk uitging. Er had een of andere l*l tegenaan getrapt
Totale kostenplaatje: EUR. 29,70 dacht ik...
Renault Twingo