zoals gewoonlijk he,veel GTT's maar geen ene die rijdlimburgio schreef:ik zal er ook zijnal dan niet met een gtt
Rob (R5B) schreef:Dus de opkomstlijst van de TNM-ers is dus:
- Pat L
- Marco
- Wilco
- Riel
- Marcel
- Rob (onder voorbeoud dat dan WEL me nieuwe koppeling er is)
- Olliver
De Gequote schreef:Dus de opkomstlijst van de TNM-ers is dus:
- Pat L
- Marco
- Wilco
- Riël
- Marcel
- Rob (onder voorbeoud dat dan WEL me nieuwe koppeling er is) moet je belle]
- Oliver
gaaf man!Ruud schreef:Ik zal zorgen dat ik er ben met mijn gtt tje , mijn nieuwe motortje snort helemaal super.
volgens ik hoorde komtPatrick L. schreef:Voor de zondag:
Patrick l.- Clio 16v/GTT
Marco - GTT
Ollie - Clio 16v
Rob - GTT
Saturn - 5GTE
Kevin B - ..
Chris - r19
Droes - 5L
Gille - 21TURBO
Riel - GTT
Ruud - GTT
Thomas - GTT
Patrick - 21 Turbo
Marcel - GTT
Wilco -
had graag willen komen gille,maar ben helaas verhindert.gille schreef:en wie komt er nog??
ik had gehoopt op een redelijk aantal meer RTC ers,maar okee,het zal weer nie passen in hun schema's
das nie de eerste keer dat er in Belgie iets te doen is dat er maar een klein aantal rtc ers opdagen,maar beter een klein aantal dan ne hoop laatkomer's.ieder zijn vrije keus.
groeten
Ik voel me toch een beetje aangesproken..gille schreef:en wie komt er nog??
ik had gehoopt op een redelijk aantal meer RTC ers,maar okee,het zal weer nie passen in hun schema's
das nie de eerste keer dat er in Belgie iets te doen is dat er maar een klein aantal rtc ers opdagen,maar beter een klein aantal dan ne hoop laatkomer's.ieder zijn vrije keus.
groeten
waarom was ze nie denderend voor jullie,als jullie aankomen(13uur) als alles bijna opgekuist is(ik bedoel dat het bijna gedaan was)dan is er niks aan das juist,en dat frans festival,oja weer in Nederland,tja mohammed gaat naar de berg maar de berg nooit naar mohammed.Chris schreef:Ik voel me toch een beetje aangesproken..gille schreef:en wie komt er nog??
groeten
Gille, ik vond die meeting vorig jaar niet echt denderend..
Op tien augustus is er wel weer wat leuks:
Het Franse Autosport Festival.
Als er nou eens een keer een leuke Renault gerelateerde meeting bij jullie is kom ik zeker, dat weet jij ook wel..
Ik vond de meeting niet veel soeps, wat de rest vond weet ik niet.gille schreef: waarom was ze nie denderend voor jullie,als jullie aankomen(13uur) als alles bijna opgekuist is(ik bedoel dat het bijna gedaan was)dan is er niks aan das juist,en dat frans festival,oja weer in Nederland,tja mohammed gaat naar de berg maar de berg nooit naar mohammed.
zo nu is het wat overzichtelijkerlimburgio schreef:hellowww
ik heb vandaag die mooie gtt gehaald in gelderland
enkel intercooler vervangen en ik ben ook van de partij (1schort is er wel vanaf)
dus:
ant1/stef - clio 16v
Ollie - Clio 16v
patrick l.- Clio 16v/GTT
Marco - GTT
egid - GTT
marcel - GTT
rob - GTT
thomas - GTT
riel - GTT
ruud - GTT
robby - GTT
Saturn - 5GTE
Kevin B - ..
Chris - r19
Droes - 5L
Gille - 21TURBO
Patrick - 21 Turbo
Wilco - co pilot
Rond 10:30 bij de Euroscoop ...marco schreef:limburgio schreef:
ant1/stef - clio 16v
Ollie - Clio 16v
patrick l.- Clio 16v/GTT
Marco - GTT
egid - GTT
marcel - GTT
rob - GTT
thomas - GTT
riel - GTT
ruud - GTT
robby - GTT
Saturn - 5GTE
Kevin B - ..
Chris - r19
Droes - 5L
Gille - 21TURBO
Patrick - 21 Turbo
Wilco - co pilot
Lennard - ClioRS
was die witte gtt van jou?En wat vond je van de corsa v6Riël schreef:Mooie foto's! Mooi dagje, beter weer dan vorig jaar. Goeie stuntshow ook! Met een sierra over de kophehe vetjes.
vertel...Met een sierra over de kop