In de slang die van de waterpomp naar mijn turbo loopt hoort een doseur te zitten. Deze zit er ook in, alleen ik kom erachter dat ie vlak bij de turbo zit.. Hoort ie daar ook, of moet ie vlak na de waterpomp komen, omdat daar de kracht misschien nog wat groter is??
Het zou kunnen zijn dat ie dan nog wat beter gaat koelen
Nee, lijkt me niet dat het veel uitmaakt.
Ik zou hem zelf eerder aan de kant van de turbo doen dan aan de kant van de waterpomp. Maar dat is gewoon een gevoel. Bovendien hoef jij dan niets te veranderen
jeroen.k schreef:Bij mijn 19 slaat de fan ook pas bij het 3e streepje (of zelfs nog iets eroverheen) aan...en als je dan de motor uitzet wil hij ook gerust een 10-20 minuten doordraaien (das nie helemaal goed volgens mij )
Metertjes reageren niet op de lampen...bij stationair draaien blijken de lampen wel weer te reageren op de Bass kwam ik laatst achter hahaha
Dat is normaal. De fan zit direct via een thermoschakelaar aan de accu gekoppeld.
Dat je metertjes reageren op je lampen heeft te maken dat waarschijnlijk je massa niet helemaal in orde is, stroom gaat lopen via plaatsen waar helemaal geen stroom hoort te lopen. Heb je je massakabel op de motor al eens schoongemaakt of gecontroleerd????
Mijn metertjes reageren ook op de lampen en mijn massa kabels zijn perfect. Ik zat te denken dat het klokken kastje gewoon op begint te raken door vervuiling enzo.