vloermatten Renault Tuning Club
het bedrijf is zoals al eerder genoemd: Sanspeed tuning & tinting in rijsen (http://www.sanspeed.nl) de kosten zijn voor de vloermatten 89,- euro en voor die mat in de kofferbak weet ik nog niet.
misschien als er meerdere 19 rijders zo'n setje willen kan er vast wel wat aan de prijs gedaan worden 

een mooie set PASSENDE matten met GT Turbo erop en die niet onder me pedaal schuiven wil ik ook wel!
Immer wieder die verdammte Holländer
meer als 40 euro ga ik echt niet neerleggen voor matten.
Ollie schreef:En clio rijders en gt rijders...
zo lang het maar steeds dezelfde opdruk blijft, anders komen er steeds weer de kosten overheen van de mal voor het logo/tekst
Ja, daarom twijfel ik ook...maar mooi verwerkt traanplaat kan heel mooi zijn...maar dan niet gewoon 2 van die plakken op maat gesneden...maar denk ook dat het gewone matten wordenMrtn schreef:Nee man, traanplaat staat 'cheap'jeroen.k schreef: traanplaat...
dat vind ik een mooi voorbeeld van 'sjonnie tuning'

Edwin...zou je eens kunnen informeren over matten op pasvorm voor de verschillende typen Renaultjes. Als we dan een aantal setjes logo's/tekst als optie bieden, zodat er voor iedereen iets bij zit... En dan eens kijken hoe het met de prijs staat bij afname van een flink aantal. Bespaart jou dan natuurlijk ook wat centenedwin19 schreef:Ollie schreef:En clio rijders en gt rijders...
zo lang het maar steeds dezelfde opdruk blijft, anders komen er steeds weer de kosten overheen van de mal voor het logo/tekst

Lijstje met opdrukken:
Renault Tuning Club
Clio
Clio 16V
16V
GT Turbo
Renault sport
nog meer ideeën...?
het beste kan je voor 1 bepaalde opdruk gaan, anders moet je steeds een bepaald vast bedrag betalen voor de mal.
voor welke auto en welke kleur maakt verder niks uit.
kwaliteit lijkt me erg goed aangezien ze van velours gemaakt zijn.
voor welke auto en welke kleur maakt verder niks uit.
kwaliteit lijkt me erg goed aangezien ze van velours gemaakt zijn.
Zou je omtrent de prijs van de mal enzo eens wat meer kunnen vertellen. Eventueel via PM
Maar de matten zijn dus niet van die universele, maar echt op pasvorm? En is er de keus uit verschillende kleuren matten en randen enzo...doe eens wat meer info uit de doeken
Als de prijs voor de mal te doen is en je laat er uiteindelijk een flink pak maken, dan denk ik dat dat bedrijf daar wel oren naar heeft, toch!? Als ik wat verder denk, dan zeg ik: sponsor voor de club, vermelding op site, een hoop mensen die bij hem die matten willen afnemen (al dan niet via de club) etc..
Maar de matten zijn dus niet van die universele, maar echt op pasvorm? En is er de keus uit verschillende kleuren matten en randen enzo...doe eens wat meer info uit de doeken
Als de prijs voor de mal te doen is en je laat er uiteindelijk een flink pak maken, dan denk ik dat dat bedrijf daar wel oren naar heeft, toch!? Als ik wat verder denk, dan zeg ik: sponsor voor de club, vermelding op site, een hoop mensen die bij hem die matten willen afnemen (al dan niet via de club) etc..
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Daar wil ik me voor aanmelden als er een setje voor komt.edwin19 schreef:misschien als er meerdere 19 rijders zo'n setje willen kan er vast wel wat aan de prijs gedaan worden

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ollie schreef:Zou je omtrent de prijs van de mal enzo eens wat meer kunnen vertellen. Eventueel via PM
Maar de matten zijn dus niet van die universele, maar echt op pasvorm? En is er de keus uit verschillende kleuren matten en randen enzo...doe eens wat meer info uit de doeken![]()
het zijn geen universele matten, en de kleur van zowel de rand als de mat zelf maakt niks uit.
de prijs van zo'n mal weet ik zo niet meer precies en wat betreft sponsoring weet ik ook niet of hij dat wil doen.
is er geen lid die in de buurt van Rijsen woont om ff langs te gaan voor eventuele clubkorting? voor mij is het namelijk ook 1,5 uur rijden voor ik er ben
heel goed, zit het in je??Ollie schreef:
Als ik wat verder denk, dan zeg ik: sponsor voor de club, vermelding op site, een hoop mensen die bij hem die matten willen afnemen (al dan niet via de club) etc..

Ollie schreef:Heb je een nummer voor mij of een e-mail adres...dan ga ik die mensen eens bellen...
http://www.sanspeed.nl daar staat z'n nummer wel op. e-mail heeft hij niet.
-
- Contacteer:
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

-
- Contacteer:
[off-topic]
je moet ook eens weten in wat voor staat ik dat gefixt heb
[/off-topic]
je moet ook eens weten in wat voor staat ik dat gefixt heb

[/off-topic]
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

-
- Contacteer:
ik meld me ook aanedwin19 schreef:misschien als er meerdere 19 rijders zo'n setje willen kan er vast wel wat aan de prijs gedaan worden
Zekers...-Ray- schreef:heel goed, zit het in je??Ollie schreef:
Als ik wat verder denk, dan zeg ik: sponsor voor de club, vermelding op site, een hoop mensen die bij hem die matten willen afnemen (al dan niet via de club) etc..

Heb een bericht gestuurd naar Sanspeed. Eens kijken wat daar uitkomt, hou jullie op de hoogte.
Zou het trouwens op de matten houden op alleen : Renault Tuning Club. Wordt anders zoveel tekst. En dan misschien in het klein iets van 16V of Clio of GTT of Turbo erop. Of dat in het groot en clublogo in het klein.
Maar er komt steeds meer animo voor...eens kijken wat we kunnen doen!
wie weet wat er binnenkort allemaal vrijkomt 
maarre, worden het wel gestikte logo's of van die halfords opgelegde?

maarre, worden het wel gestikte logo's of van die halfords opgelegde?
ik meende dat het logo of tekst erin 'gebrandt' c.q. 'gebakken' werd
Hier weer een update over de vorderingen. Ik heb contact gehad met Sanspeed over de mogelijkheden, klinkt allemaal veelbelovend! Zie deze voorbeelden:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_MATTEN2.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_MATTEN1.JPG[/img]
Veel keus in kleuren voor de matten en randen, pasvorm, zelfs voor mensen met een rolkooi, opdruk van het clublogo en naar believen nog iets anders (16V, GTT of weet ik wat). En een fatsoenlijke kwaliteit met garantie
Ik heb het in ieder geval voorgelegd aan Ray, die gaat namelijk over deze zaken. Dus waarschijnlijk snel wat meer info...
Wat vindt men van de matten zo op de foto? Wat betreft het clublogo: ik zou zelf het mooist vinden als het logo zoals bovenaan op de site erop zou komen, met die toerenteller/km. teller erop. Dus niet zoals op de raamsticker met respect is everything, wordt zo'n overkill aan tekst!
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_MATTEN2.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/20_MATTEN1.JPG[/img]
Veel keus in kleuren voor de matten en randen, pasvorm, zelfs voor mensen met een rolkooi, opdruk van het clublogo en naar believen nog iets anders (16V, GTT of weet ik wat). En een fatsoenlijke kwaliteit met garantie
Ik heb het in ieder geval voorgelegd aan Ray, die gaat namelijk over deze zaken. Dus waarschijnlijk snel wat meer info...
Wat vindt men van de matten zo op de foto? Wat betreft het clublogo: ik zou zelf het mooist vinden als het logo zoals bovenaan op de site erop zou komen, met die toerenteller/km. teller erop. Dus niet zoals op de raamsticker met respect is everything, wordt zo'n overkill aan tekst!
Laatst gewijzigd door Ollie op wo 24 sep 2003 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
nou ben ik er nog steeds niet uit of de logo's gestickt worden of gedrukt.... straks stap ik 3 keer in en hoppa, weg logo 

Mooi!
Maar houden we er wel rekening mee dat het ook nog te lezen is als de mat in de auto ligt? Dus niet dat het logo half onder de stoel verdwijnt ofzo...
Misschien is het een idee om het logo in de lengte te doen?
'k zal ff wat photoshoppen...
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/RTCmatje2.jpg[/img]
Zoiets dus. dat de tekst zeg maar evenwijdig loopt aan de dorpel. En dan is er aan de bestuurderskant ook nog steeds ruimte voor een rubberen inleg onder de pedalen (wat mij slijtage-technisch wel aan te raden lijkt).
Zoiets dus. dat de tekst zeg maar evenwijdig loopt aan de dorpel. En dan is er aan de bestuurderskant ook nog steeds ruimte voor een rubberen inleg onder de pedalen (wat mij slijtage-technisch wel aan te raden lijkt).