Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
canonballman

Een ander tandwielbakje heb je dan ook wel nodig lijkt me!!!!!! Anders breekt je standaard versnellingsgebakje in twintig stukken denk ik. Dan gelijk maar zo`n
seku-ensieel gevalletje, kost ook maar een rug of vijf (ponden dan hè) schat ik!!!
Arjen

Die motor kost inderdaad normaal 30.000 pond. Bak is ook leverbaar bij die gast. Een Sagev 5 bak voor geloof ik 2400 pond. iemand belangstelling ? Blok moet nog zelf in elkaar gezet worden.
Menno

Dat gaat een standaard bakje makkelijk trekken hoor, geen punt. 't is een blijft maar een 2 liter zonder turbo, dus heeft niet bijzonder veel meer koppel dan een normale motor, ik gok zo'n 220 Nm. Dat kan een standaard bak best hebben.
Omdat ie alle prik bij hoge toerentallen levert, heeft ie zoveel vermogen, niet omdat de motor erg krachtig is.
rev it like a rental
canonballman

Ja maar dr staat me iets van bij dat (te) hoge toerentallen ook funest zijn voor een bak (bij sierras cossies dan). En net wat jij zegt Menno, koppel stijgt niet veel, vermogen wel gigantisch dus toerental ook gigantisch, misschien 8 a 8500 rpm
Maus

On 2001-08-27 23:04, Tijn wrote:
Standaard koppelling? nee, geen idee, gewoon even naar de dealer bellen.
Vorig jaar was ik voor het verwisselen van de koppeling van m'n RSi zo'n fl 1550,- kwijt. (De koppeling voor de RSi is overigens een 16V koppeling).
Plaats reactie