Had idd wel verwacht Ray en Steven als oude rave-neven tegen te komen!

Merijn ik weet niet hoe jij er uit ziet, dus tjah...

Echt heerlijk genoten...perfect weer, mooie vrouwen, goede organisatie en errug vette muziek (blue vooral!

Dat heb ik zien gebeuren... Was niet tof-Ray- schreef:bowlen was lachen, as usual
daarna ff wezen kijken in zandvoort, heb me prima vermaakt, mede dankzij het bierrrrrrrrrr
en ik werd weer gebeld vanaf defqon, maatje van me had ruzie gehad met een zeker iemand, klappen gevallen aan beide kanten, narigheid allemaal. ken niet eens normaal een feessie vieren.:(
@ jeroenk, sorrie maar ik moest werken en had ook andere dingen te doen....
Klein ventje is dat he, die Jeroen Post, zag em eerst op de FFWD danceparade, nah echt gewoon een liliputtertje is et, al die gasten op ze nek springen, was wel lachenSteven (Fiets) schreef:Ja, kep wel weer een gratis avond gehad
Een mailtje wat je uitprintte was entree, wat bijna geen hond wist, die betaalden dus lekker 10 euro.
En ik had nog een berg muntjes gekregen van Stephan uit IJ. (merci!) dus was een lekker cheap avondje.
Dat er echt geen hol aan was met die belabberde Jeroen Post deed er niet echt toe, gewoon lekker kloten daar
zal eens kijken of we een keer langs kunnen komen, lijkt me heftigBartK (Adrenalin) schreef:Ik heb vrijdag weer moeten draaien bij de Carte Blanche in Weert. Was wel weer lekker stampen.
Voor degene die een keer willen komen luisteren, a.s. vrijdag in de &RG te Budel, die vrijdag daarop in de Carte Blanche en 9 augustus weer in de Carte samen met o.a. Showtek en Zero-Gi. Ik draai Hardstyle/Oldstyle en enkele Hardcore klassiekers.