ACT: Het uitgaanstopic.

Plaats reactie
jeroen.k

DEFQON 1 was VET! :D Heeeeeerlijk ouderwets stampen...nog een gst gezien die een klap kreeg van de security...niet vet, maar toch ok weer wel...wel jammer dat ik geen ephedra mee naar binnen moch nemen! :p

Had idd wel verwacht Ray en Steven als oude rave-neven tegen te komen! :P

Merijn ik weet niet hoe jij er uit ziet, dus tjah... :p

Echt heerlijk genoten...perfect weer, mooie vrouwen, goede organisatie en errug vette muziek (blue vooral! :D en de new-talents room was ook niet verkeerd!)
-Ray-
Contacteer:

bowlen was lachen, as usual :D

daarna ff wezen kijken in zandvoort, heb me prima vermaakt, mede dankzij het bierrrrrrrrrr :p

en ik werd weer gebeld vanaf defqon, maatje van me had ruzie gehad met een zeker iemand, klappen gevallen aan beide kanten, narigheid allemaal. ken niet eens normaal een feessie vieren. :(:(

@ jeroenk, sorrie maar ik moest werken en had ook andere dingen te doen....
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

-Ray- schreef:bowlen was lachen, as usual :D

daarna ff wezen kijken in zandvoort, heb me prima vermaakt, mede dankzij het bierrrrrrrrrr :p

en ik werd weer gebeld vanaf defqon, maatje van me had ruzie gehad met een zeker iemand, klappen gevallen aan beide kanten, narigheid allemaal. ken niet eens normaal een feessie vieren. :(:(

@ jeroenk, sorrie maar ik moest werken en had ook andere dingen te doen....
Dat heb ik zien gebeuren... Was niet tof :(

Desalniettemin was het echt het vetste feest van 2003. En dat gaat niet meer geevenaard worden, denk ik! :D
-Ray-
Contacteer:

lijkt me sterk dat jij die gast kent... 2 meter 10, blonde plukkies, en hij was alleen. ik baal wel want vind het klote als zoiets gebeurt en je er niet bij bent.... :(
Merijn
Über-Spammer

Ik ken die gast inderdaad niet, maar heb het wel zien gebeuren... Denk ik. Ik heb 3 keer gezien dat er mensen aan het vechten waren en die omschrijving van jou klopt wel aardig van 1 van de gasten die daarbij betrokken was. Maar goed, desalniettemin was het super. :)
Laatst gewijzigd door Merijn op zo 15 jun 2003 9:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

edit: dubbele post
Marcel B.

Ik was ID&T radio aan het luisteren gistermiddag, toen Charly Lownoise op de open air stage aan het draaien was, klonk idd beeest :), jammer dat ik er niet bij was :(
Don't walk the grass... smoke it
Jasper16v

oxje schreef:Ik was ID&T radio aan het luisteren gistermiddag, toen Charly Lownoise op de open air stage aan het draaien was, klonk idd beeest :), jammer dat ik er niet bij was :(
ik was er wel, was echt vet :D
Merijn
Über-Spammer

In welke area heb jij voornamelijk rondgehangen, Jasper? :)
Jasper16v

Merijn schreef:In welke area heb jij voornamelijk rondgehangen, Jasper? :)
Black, ben wel in alle area's geweest, maar black vond ik toch het best. Jij ?
Merijn
Über-Spammer

Ik heb ook voornamelijk in Black rondgehangen, maar na een tijdje werd me dat toch echt te gortig. Het geluid stond veel te hard op een bepaald moment, dat ik gewoon naar buiten ben gegaan. Toen effe naar Blauw en dat was ook goed te doen. Later op de avond heb ik ergens in het zand bij Red staan springen. Super Marco May en Technoboy waren echt goed bezig! :D
Jasper16v

Ik heb de suis nog in mijn oren, soms komt de beat nog voorbij :D

Ik kon rond een uur of 21 niet meer, me benen waren zo lam. Rond een uurtje of 22:40 weggegaan, na wat speedterror :)
jeroen.k

Ik wassut meeste in Blue, heerlijke hardstyle...Black was ook erg oke...maar soms te druk en geluid was daar minder...ook vond ik de muziek in black niet altijd wat...blue was 100% beuken en dat was heeeerlijk...alleen een opstootje gezien bij de techno zaal, maar niet wie dr bij betrokken waren (over slecht geluid gesproken...in de techno zaal, green dacht ik?, was zoveel echo dat je in het midden echt niks meer van muziek kon onderscheiden.) Buiten was het ook goed toeven...

Zeker het beste feest van 2003...dikke pluim voor de organisatie! :D
Jasper16v

beuken in bleu ? wat was black dan wel niet :D

ik vond het geluid in het algemeen genomen erg goed.
heb nu echter een dikke suis in me oren, naja :)

achteraf gezien had ik eigelijk verkeerde kleren gekozen (zwart t-shirt en spijkerbroek), was wel warmpies :p
maar met shirt uit ging het stuk beter
jeroen.k

Mijn kleren waren perfect... :D

Ennuh Blue was Hardstyle en Black Hardcore...vond de Hardcore erg vet, maar soms net te saai...in Blue (die rode tent bij de ingang dus :P ) wassut gewoon volop beuken continu...die new-talents zaal (purple)was ook errug vet btw....met DJ nemo ozow...die was goed ook heerlijk gebeukt... :D

Techno sucks echt big-time btw :p
Merijn
Über-Spammer

Black, Blue en Red heb ik het meeste rondgehangen. 's middags was Black vooral erg vet, maar toen Nosferatu, Promo en Endymion daar draaide heb ik afgehaakt. Te hard geluid, te overstuurde industrial hardcore, oftewel niks voor mij. Outblast schijnt erg goed te hebben gedraaid, maar toen stond ik ergens achter in het zand te springen op de beats van Super Marco May en Technoboy! :D Om 23:10 aangereden en in 5 minuten zaten we met ons busje op de snelweg. Gelukkig, want ik heb andere verhalen gehoord!

Echt een meesterfeestje! :D
Rory

Heb het allemaal gehoord op ID&T Radio, klonk echt supergoed allemaal!

Heeft iemand het toevallig opgenomen ofzo?
Marcel B.

Ze zijn opgenomen en released als mp3, maar of jij daar ook aan kan komen ligt aan jou, goed zoeken :)
Rory

Nou, ik heb ze zo hoor, maar ik dacht misschien heeft iemand hier ze al... maargoed
Merijn
Über-Spammer

Kazaa, SoulSeek, Emule, etc... Zoeken maar! :D
Rory

IRC en FTP's werken ook goed :D
jeroen.k

Maat van me had een ftp, maar dies nu offline :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En, nog weggeweest vanavond?
-Ray-
Contacteer:

nee
Jasper16v

ja
Steven
Car: M536

Ja, kep wel weer een gratis avond gehad :D

Een mailtje wat je uitprintte was entree, wat bijna geen hond wist, die betaalden dus lekker 10 euro. :lol:
En ik had nog een berg muntjes gekregen van Stephan uit IJ. (merci!) dus was een lekker cheap avondje.
Dat er echt geen hol aan was met die belabberde Jeroen Post deed er niet echt toe, gewoon lekker kloten daar :)
Marcel B.

Steven (Fiets) schreef:Ja, kep wel weer een gratis avond gehad :D

Een mailtje wat je uitprintte was entree, wat bijna geen hond wist, die betaalden dus lekker 10 euro. :lol:
En ik had nog een berg muntjes gekregen van Stephan uit IJ. (merci!) dus was een lekker cheap avondje.
Dat er echt geen hol aan was met die belabberde Jeroen Post deed er niet echt toe, gewoon lekker kloten daar :)
Klein ventje is dat he, die Jeroen Post, zag em eerst op de FFWD danceparade, nah echt gewoon een liliputtertje is et, al die gasten op ze nek springen, was wel lachen :)
catrinus

Vrijdagavond ben ik op stap geweest. Was mega vet in haarlem. Eindelijk es goede muziek :)
There will be plenty of time to rest when your dead
BartK (Adrenalin)

Ik heb vrijdag weer moeten draaien bij de Carte Blanche in Weert. Was wel weer lekker stampen.

Voor degene die een keer willen komen luisteren, a.s. vrijdag in de &RG te Budel, die vrijdag daarop in de Carte Blanche en 9 augustus weer in de Carte samen met o.a. Showtek en Zero-Gi. Ik draai Hardstyle/Oldstyle en enkele Hardcore klassiekers.
Steven
Car: M536

Helaas, das wel heel erg ver weg. Misschien eens als ik in de buurt ben.

@Marcel: idd tis een zeer klein mannetje, kwam ook nauwelijks boven de draaitafels uit. :)
Maargoed hijs al eens eerder in bobs geweest, het enige wat ik wel van em kan waarderen is z'n breakdance-acts
RO 16v

Was dit weekend Beach Pop niet begonnen???????
-Ray-
Contacteer:

weet ik niet eigelijk, ga er wel weer heen :D 8)
Haas
Car: Megane RS

BartK (Adrenalin) schreef:Ik heb vrijdag weer moeten draaien bij de Carte Blanche in Weert. Was wel weer lekker stampen.

Voor degene die een keer willen komen luisteren, a.s. vrijdag in de &RG te Budel, die vrijdag daarop in de Carte Blanche en 9 augustus weer in de Carte samen met o.a. Showtek en Zero-Gi. Ik draai Hardstyle/Oldstyle en enkele Hardcore klassiekers.
zal eens kijken of we een keer langs kunnen komen, lijkt me heftig :D

offtopic: je hebt pm :D
twingoturbo

Was gister in (kwadijk) purmerend-noord. Hadden ze 'n hardstyle tent midden in 't park gezet. Was wel ff knallen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Niemand weggeweest?
Plaats reactie