Wat is dan precies een spanned volume?
Ik zou dit allemaal al moeten weten aangezien in ook een aantal MCSE-certificaten heb, maar hier doe je zo weinig mee dat je het gewoon vergeet!

Nou, ik heb hem erop gezet, maar hij gaf bij het versturen een fout in Line2 aan, waar jij dmv // een notitie gemaakt had. DIe heb ik gewist, maar toen gaf ie bij die andere notities ook een fout aan. Ook gewist. Nu doet ie hetMarcel dLC schreef:Nee sorry, Macromedia Authorware heb ik geen ervaring mee. Alleen Dreamweaver en Flash...
Dat van die mail --> laat me effe weten of er nog fouten inzitten als je het getest hebt.
Marcel
Een router verhoogt de snelheid niet zoals jij bedoeld, want dan zou de capaciteit van je internetverbinding moeten verhogen (en dat gebeurt natuurlijk niet).rasit.. schreef:me zusie heeft nu ook een pc in haar kamer dus ik wil ook dat zij gebruik kan maken van internet zonder dat mijn pc 24 uur openstaat..
maar ik wil ook niet dat mijn verbinding achteruit gaat omdat ik mijn verbinding moet delen..
netwerkkaart enzo heb ik wel..
dus een router is de volgende stap voor mij aangezien het ook de snelheid verhoogd???
Je kunt het beste een oude pc gebruiken, FreeBSD of linux installeren en er firewalling, routing en Dummynet op gaan gebruiken. Dummynet is een shaper, dwz het shaped al het verkeer dat door de machine gaat. Zo kun je je zussie bijvoorbeeld 128k geven, dan kan ze maar met ong. 16kb downloadenrasit.. schreef:me zusie heeft nu ook een pc in haar kamer dus ik wil ook dat zij gebruik kan maken van internet zonder dat mijn pc 24 uur openstaat..
maar ik wil ook niet dat mijn verbinding achteruit gaat omdat ik mijn verbinding moet delen..
dus een router is de volgende stap voor mij aangezien het ook de snelheid verhoogd???
Ik zie rasit al helemaal ff freebsd installeren en configurerenBas schreef:Je kunt het beste een oude pc gebruiken, FreeBSD of linux installeren en er firewalling, routing en Dummynet op gaan gebruiken. Dummynet is een shaper, dwz het shaped al het verkeer dat door de machine gaat. Zo kun je je zussie bijvoorbeeld 128k geven, dan kan ze maar met ong. 16kb downloadenrasit.. schreef:me zusie heeft nu ook een pc in haar kamer dus ik wil ook dat zij gebruik kan maken van internet zonder dat mijn pc 24 uur openstaat..
Is allemaal gratis
Een beetje nieuwe linux distro installeren en configureren is anders helemaal niet zo moeilijk meer tegenwoordig hoor..oxje schreef:Ik zie rasit al helemaal ff freebsd installeren en configurerenBas schreef:Je kunt het beste een oude pc gebruiken, FreeBSD of linux installeren en er firewalling, routing en Dummynet op gaan gebruiken. Dummynet is een shaper, dwz het shaped al het verkeer dat door de machine gaat. Zo kun je je zussie bijvoorbeeld 128k geven, dan kan ze maar met ong. 16kb downloadenrasit.. schreef:me zusie heeft nu ook een pc in haar kamer dus ik wil ook dat zij gebruik kan maken van internet zonder dat mijn pc 24 uur openstaat..
Is allemaal gratis