Hoeft helemaal niet, ik heb een PT Cruiser automaat, m'n fiets is nog sneller.rasit.. schreef:koop een fiat punto, dan zal je na een tijdje er toch achterkomen dat je clio helemaal niet zo langzaam was
Clio schade
en een toyota supra? is dat nix dan?
of dit. dat gaat wel hard. is dan wel geen r34, maar toch. je moet toch ergens beginnen.
Leuke R33
of dit. dat gaat wel hard. is dan wel geen r34, maar toch. je moet toch ergens beginnen.
Leuke R33
He! nu is die weer rood.
Supra heeft geen 4-wiel aandrijving, valt dus ook buiten de boot._Martijn_ schreef:en een toyota supra? is dat nix dan?
Leuke R33
Een R33 heb ik al.

-
- Car: Renault Clio III RS
hier heb je een leuke link ro 16v
http://www.rallyrent.nl zelf zal ik voor de evo 3 gaan vind hem er ruiger uit zien,dan de evo 4,5,6 of 7.misschien minder vermogen maar ja je kan niet alles hebben
http://www.rallyrent.nl zelf zal ik voor de evo 3 gaan vind hem er ruiger uit zien,dan de evo 4,5,6 of 7.misschien minder vermogen maar ja je kan niet alles hebben
Waarom wil je dan iets anders? dan ga je toch lekker touren in die r33? das toch ook eeen leuke bak.RO 16v schreef: Een R33 heb ik al.
beetje opfokken tot de 1000 pk ofzo. zo'n r33 lijkt me leuker dan een evo 7.
als je dat geld wat je wilt uitgeven aan een evo 7, in die r33 stopt, heb je vast wel wat leuks.
of heb je die r33 niet hier in ned staan?
He! nu is die weer rood.
-
- Moderator
- Car: MB
dan zal ik wel niet de eerste zijn dusRobert dB. schreef:kan me ook herinneren dat ik een heeel tijdje terug dit heb laten weten aan Roderick...Merijn schreef:Ik ook!Tom schreef:En jij had toch nog een volledige set samco liggen (ongemonteerd)?? Als je die zou verkopen voor een mooi prijsje dan houd ik me aanbevolen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
De jongen die mijn auto overgenomen heeft, heeft alles erbij gekregen.Tom schreef:dan zal ik wel niet de eerste zijn dusRobert dB. schreef:kan me ook herinneren dat ik een heeel tijdje terug dit heb laten weten aan Roderick...Merijn schreef:Ik ook!Tom schreef:En jij had toch nog een volledige set samco liggen (ongemonteerd)?? Als je die zou verkopen voor een mooi prijsje dan houd ik me aanbevolen
Als hij ze niet gebruikt gaan ze naar Robert want hij was de eerste die het vroeg.
Zijn ook siliconen slangen is alleen een ander merk, de 10-delige set van hun kost dacht ik meer dan 500 euro.
http://www.iq-parts.nl
http://www.iq-parts.nl
JL heeft ze voor rond de 500 geloof ik.Merijn schreef:Jammer...
Wat kost zo'n setje nou?
Moet je hem ff bellen voor de echte prijs
-
- Moderator
bestel al je slangen maar eens opnieuw bij reno. Dan ben je echt een vergelijk baar bedrag kwijt!!! Voordeel van siliconen is dat ze sterker zijn, meer drujk kunnen hebben en niet zo snel poreus worden.
T*ring, merk t alweer...ben je ff paar dagen ziek, daarna nog paar dagen op vakantie en je mist weer een hoop.
Dis echt klote zeg, zeker omdat je zover op weg was met je project...
Dis echt klote zeg, zeker omdat je zover op weg was met je project...

-
Ro gaat je vriend de wagen ook zo opbouwen als dat jij in gedachte had? (Maxi)
Ik heb geen flauw idee wat hij gaat doen.Robert dB. schreef:Ro gaat je vriend de wagen ook zo opbouwen als dat jij in gedachte had? (Maxi)
Hij heeft alleen de onderdelen meegenomen om de schade te repareren, de complete maxi ombouw lag er nog, hij heeft wel een sleutel van de garage om eventueel nog meer spul op te halen.
Ik heb met hem afgesproken dat hij pas hoeft te betalen als de auto klaar is, dan weet ik ook hoeveel ik moet rekenen.
Wat hij van plan is zou ik echt niet weten, wat hij met een Clio moet begrijp ik ook niet omdat het een VW liefhebber is in hard en nieren en in elk ander merk niet gezien wilt worden.
Ik merk het wel.
Met de maxi kit bedoel ik dus alles om er een echte maxi van te maken, dus ook het hele onderstel.
De onderdelen die hij niet gebruikt blijven in mijn bezit en de overgebleven onderdelen ga ik dan verkopen, het meeste kan ik al kwijt.
De onderdelen die hij niet gebruikt blijven in mijn bezit en de overgebleven onderdelen ga ik dan verkopen, het meeste kan ik al kwijt.
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
hhmmmzz.
Ik lees nu ook pas wat er eigenlijk aan de hand is.
Jammer van de Clio. (khad hem nog nooit gezien...)
Ik las daar toch wel veel leuke dingen over.
Maar ja, een mens wilt ook weleens wat anders.
Er komt vast wel iets moois voor in de plaats. (aan je smaak zal het iig niet liggen!
)
Ik zou denk ook lekker voor een evo gaan.
Vind ik nog net wat vetter dan een audi.(alhoewel dat ook lang niet mis is!)
Succes met de keuze.
Mooie avatar trouwens.....
Ik lees nu ook pas wat er eigenlijk aan de hand is.
Jammer van de Clio. (khad hem nog nooit gezien...)
Ik las daar toch wel veel leuke dingen over.
Maar ja, een mens wilt ook weleens wat anders.
Er komt vast wel iets moois voor in de plaats. (aan je smaak zal het iig niet liggen!

Ik zou denk ook lekker voor een evo gaan.
Vind ik nog net wat vetter dan een audi.(alhoewel dat ook lang niet mis is!)
Succes met de keuze.
Mooie avatar trouwens.....

Hmm ik begrijp je keuze heel goed, alleen jammer dat je em wegdoet, ik wilde nog eens vragen of ik een ritje meemocht met het achterbergje :|
Maargoed dan schuiven we die maar door naar de RS4/Evo7
Is een 21TQ nog iets? (als laatste reno-kanshebber
) Is alleen te weinig voor verkrijgbaar zeker... Maar je hebt wel een goeie basis om hard te gaan 
Maargoed dan schuiven we die maar door naar de RS4/Evo7

Is een 21TQ nog iets? (als laatste reno-kanshebber

laatst op het werk moest ik een nwe audi rs6 klaar meken.
kwan net terrug uit duitsland voor zijn bilstein onderstel en 19 inch schijners.
moest ik hem afleverings klaar maken.
dus ook motor tuning naar 504pk.
proefrit!!!!!
das niet misselijk zo'n bak zeg.
nog nooit een avant zo in de kont zien trekken
jammer dat ze zo duur zijn
tom
kwan net terrug uit duitsland voor zijn bilstein onderstel en 19 inch schijners.
moest ik hem afleverings klaar maken.
dus ook motor tuning naar 504pk.
proefrit!!!!!

nog nooit een avant zo in de kont zien trekken
jammer dat ze zo duur zijn

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Moderator
wil je hem eigenlijk voor dagelijks gebruiken ??? Dan zou ik namelijk iig voor de RS gaan. De m3 zou ook hoog op mijn lijstje staan, maar aangezien die (gelukkig) geen turbo heeft zal deze afvallen voor jou
waarom geen rs6 ipv een rs4?
He! nu is die weer rood.