Ze zeggen in ieder geval dat de nieuwe teams niet echt mee kunnen komen en dat er een aantal teams redelijk dicht bij elkaar zitten.clio 1.4 16v look schreef:Inderdaad, net zoals voorgaande jaren zeggen die trainings uitslagen nietsPatrick.B schreef:misschien zegt het niets .......
ACT : Formule 1 Deel I
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Vind het toch tekenend dat zijn teammaat alle sessies sneller was, voor wat het waard is dan.Merijn schreef:Ik ben zeer benieuwd!! Ik denk dat Schumacher morgen zeker in de top 3 zal staan, maar verwacht ook wel dat er minimaal 1 RBR bij zal zijn...
Spannend!
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
ik denk (hoop) dat ook..geen schumi ff de tijd om het echte racen weer te ervaren en hij wordt net zo vastberaden als hij was, samen met Brawn op weg naar een 8e WK?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Hoe bedoel je dat Merijn, Dat Shumi voor Rosberg gaat eindigen vanwege de PR en niet vanwege rijderskwaliteiten?Merijn schreef:We zullen zien... Het is 1 grote Schumi-show in Formule 1 land. En daar zal door de PR-machine bij Mercedes goed op ingespeeld worden.
Ik denk dat Rosberg compleet afgedroogd gaat worden.
Als dat zo zou zijn is Rosberg geen knip voor zijn neus waard als die dat toestaat.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Denk dat Schumacher even nodig heeft om te wennen, om vervolgens de jonge gasten de oren te wassen



Hmm.Jean-Paul-S schreef:Denk dat Schumacher even nodig heeft om te wennen, om vervolgens de jonge gasten de oren te wassen![]()
Ik denk dat ie zich vergist, waarom zouden die jonge gasten niet net zo snel kunnen zijn als shumi toen was? Hij krijgt competitie.
Toch, Renault is ook geen lol meer aan om fan te zijn, dus dan maar dit jaar Go Vettel!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Hij zal het niet makkelijk krijgen nee.
Hij zag vorig jaar Barrichello winnen, iemand die hij met gemak op de plaats zette. Dan ging er bij mij ook wel een lampje branden, of Barrichello nu in destijds de beste auto zat of niet.
Hij kon ook competitie geven tegen Alonso, welke ook gezien word als een van de beste rijders van de laatste jaren.
Nee, ik ben geen rasechte Schumi fan, maar de keuze kan ik echt wel respecteren
Hij zag vorig jaar Barrichello winnen, iemand die hij met gemak op de plaats zette. Dan ging er bij mij ook wel een lampje branden, of Barrichello nu in destijds de beste auto zat of niet.
Hij kon ook competitie geven tegen Alonso, welke ook gezien word als een van de beste rijders van de laatste jaren.
Nee, ik ben geen rasechte Schumi fan, maar de keuze kan ik echt wel respecteren

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Fiat heef in elk geval al 2 motoren moeten wisselen












-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
ach ja staat inderdaad vreemd. Al vind ik dat zwart op geel best net staan. Overigens apart dat renault via lada zichzelf financieel ondersteunt.Martijn schreef:Die Lada-reclame...
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
aardig rood op het podium ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Pff, woehoe. De een z'n dood, is ferrari z'n overwinning. Ben benieuwt hoe dat gaat met hun motoren, zeker nu ze in de race weer tegen de max zaten




-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Goede motor die Renault, zelfs met kapotte uitlaat nog de race uitrijden en Rosberg knap voor blijven.
Alonso

Alonso

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
als de samenvatting al zo saai was, hoe was de hele race dan wel niet?
Lijkt niet echt te helpen voor de spanning, het niet meer tanken.. max 1 stop om de banden te gebruiken, dus na 15 rondjes iedereen op hard en met hetzelfde gewicht, geen KERS meer...
klinkt als de ingredienten voor een optocht?
Lijkt niet echt te helpen voor de spanning, het niet meer tanken.. max 1 stop om de banden te gebruiken, dus na 15 rondjes iedereen op hard en met hetzelfde gewicht, geen KERS meer...
klinkt als de ingredienten voor een optocht?
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Eerste race was idd een saaie optocht. Enige "spannende" momentjes waren de rookwolken bij de start van Webber z'n auto en dat Vettel ingehaald werd door Alonso, Massa en Hamilton. Volgens mij ligt het ook aan het circuit dat het zo saai is. Ik zie al weer uit naar de races in Europa, nl. Spa Francorchamps, Monza, Silverstone, Hockenheim, etc.......
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: vr 1 aug 2003 17:48
- Locatie: Etten-Leur.
- Contacteer:
Bij de eerste race gaat Matijs meteen voor de 'Jean Todt-AWARD'
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Meteen alweer gezeur 
Ik vond het een mooie race eerlijk gezegd.

Ik vond het een mooie race eerlijk gezegd.
Hoe bedoel je max 1 stop, het is juist minimaal 1 x stoppen voor banden wissel omdat ze op hard en zacht gereden moeten hebben.paulvanrooij schreef:als de samenvatting al zo saai was, hoe was de hele race dan wel niet?
Lijkt niet echt te helpen voor de spanning, het niet meer tanken.. max 1 stop om de banden te gebruiken, dus na 15 rondjes iedereen op hard en met hetzelfde gewicht, geen KERS meer...
klinkt als de ingredienten voor een optocht?
Ik vondt het okay hoor de race, en ja ik ben en blijf toch Alonso fan


5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
minimaal en maximaal 1 stop. ze moeten idd wisselen maar verder zullen ze in principe niet stoppen
dus kwalificeren en de eerste 10/20 ronden op zacht, dan wisselen naar hard en uitrijden
dus kwalificeren en de eerste 10/20 ronden op zacht, dan wisselen naar hard en uitrijden
Dank u, dank u.clio 1.4 16v look schreef:Bij de eerste race gaat Matijs meteen voor de 'Jean Todt-AWARD'
Gefeliciteerd!
En Red Bull bedankt voor de kapotte uitlaat! Ik had het niet zonder jullie gekund

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Saaie bedoening. Coureurs en teams klagen er al over dat het een optocht word. Idee volgens hun: 2 verplichte stops 

Schei uit... Die verplichtingen... Pitstops gaan de races echt niet leuker maken. Alle auto's zijn gelijkwaardiger geworden met de nieuwe tankregels en dus zijn er nog minder verschillen. In combinatie met de aerodynamica van F1 wagens valt er bijna niet in te halen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Het idee achter de stops is dat de rijders wat agressiever kunnen rijden omdat ze toch nog eens voor banden moeten gaan.
Nu is het: voorzichtig op de zachte banden, bij het omslagpunt nieuwe banden, race uitrijden. De kwalificatie is spannender dan de race
De uitslag is hetzelfde als de kwalificatie tenzij iemand een zeldzame fout maakt of er iets stuk gaat

Nu is het: voorzichtig op de zachte banden, bij het omslagpunt nieuwe banden, race uitrijden. De kwalificatie is spannender dan de race




-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Toch maar wat aan doen hopelijk, anders word een jaar wat als zeer speciaal bestempeld word, ineens heel erg anticlimax 
