Ook leuk.

Niet de enige, ooit wel de eerste.Wouter de Wit schreef:Was Renault toen de enige (met BMW) die met een Turbo reden?
Samen met verborgen TC onverslaanbaar.
Las inderdaad op wikipedia dat BMW in 86 een turbo op 5.5 bar had draaien die theoretisch 1300 pk kon leveren (uit dat 1500 blokje)Arno17 schreef:Niet de enige, ooit wel de eerste.Wouter de Wit schreef:Was Renault toen de enige (met BMW) die met een Turbo reden?
Was een 1500 cc met turbo tegen 3.0 of 3.5 liter motoren, later ging bijna elk team met Turbo's rijden.
Tijdens kwalificatie gebruikte men zogenaamde kwalificatie motoren, vermogens van meer dan 1000 pk waren geen uitzondering.
Grondeffect, turbo motoren ja vroeger was alles toch beter.....
Ooit wel de eerste, maar de eerste in wat?Arno17 schreef:Niet de enige, ooit wel de eerste.Wouter de Wit schreef:Was Renault toen de enige (met BMW) die met een Turbo reden?
Was een 1500 cc met turbo tegen 3.0 of 3.5 liter motoren, later ging bijna elk team met Turbo's rijden.
Tijdens kwalificatie gebruikte men zogenaamde kwalificatie motoren, vermogens van meer dan 1000 pk waren geen uitzondering.
Grondeffect, turbo motoren ja vroeger was alles toch beter.....
Eerste f1 auto die aan de start stond met een turboPatrick schreef:Ooit wel de eerste, maar de eerste in wat?Arno17 schreef:Niet de enige, ooit wel de eerste.Wouter de Wit schreef:Was Renault toen de enige (met BMW) die met een Turbo reden?
Was een 1500 cc met turbo tegen 3.0 of 3.5 liter motoren, later ging bijna elk team met Turbo's rijden.
Tijdens kwalificatie gebruikte men zogenaamde kwalificatie motoren, vermogens van meer dan 1000 pk waren geen uitzondering.
Grondeffect, turbo motoren ja vroeger was alles toch beter.....
Renault kon er in kwalitrim 1375 pk uittrekkenJean-Paul-S schreef:Eerste f1 auto die aan de start stond met een turboPatrick schreef:Ooit wel de eerste, maar de eerste in wat?Arno17 schreef:Niet de enige, ooit wel de eerste.Wouter de Wit schreef:Was Renault toen de enige (met BMW) die met een Turbo reden?
Was een 1500 cc met turbo tegen 3.0 of 3.5 liter motoren, later ging bijna elk team met Turbo's rijden.
Tijdens kwalificatie gebruikte men zogenaamde kwalificatie motoren, vermogens van meer dan 1000 pk waren geen uitzondering.
Grondeffect, turbo motoren ja vroeger was alles toch beter.....
Yup, alleen bandjes mogen nog gewisseld worden.Wouter de Wit schreef:Tanken mag niet meer toch tijdens de wedstrijd??
Ja, Lada!-jacco- schreef:Lada?
Valt mee hoor. 25 %Hessel schreef:Renault heeft toch een groot belang in Lada....wha ha ha dus ze sponsoren zichzelf!!
Zometeen live WTTC op eurosportMerijn schreef:Zometeen op RTL7 een terugblik over seizoen 2009 en de kick-off voor 2010!
Inderdaad, net zoals voorgaande jaren zeggen die trainings uitslagen nietsPatrick.B schreef:misschien zegt het niets .......