ACT: Clio Williams Deel 1
me stuurhuis slurpt al een tijdje en wil hem gaan vervangen. Weet iemand wat deze dingen nieuw kosten en of die dingen te reviseren zijn?
-
das geen fijn klusje
subframe laten zakken en al in een cliko denk ik.. nieuw is al gauw 200 meende ik..

subframe laten zakken en al in een cliko denk ik.. nieuw is al gauw 200 meende ik..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
nee subframe hoeft niet te zakken. is van de zijkant te doen als ik Jerome16v mag geloven. die heeft het zelf al eens gedaan.
nieuw is dus geen optie 

Heb er nog 1 liggen van een 19 in goede staat, weet alleen niet of dat past. Maar die mag weg voor klein prijsjeGeert schreef:me stuurhuis slurpt al een tijdje en wil hem gaan vervangen. Weet iemand wat deze dingen nieuw kosten en of die dingen te reviseren zijn?
R5GTT. Drive it like you stole it
Ik heb dus precies hetzelfde gehad, als eerst geprobeerd met een toevoeging voor de olie, maar dit haalde niets uit.
Later via dit forum een stuurhuis gekocht en vervangen en het probleem was over.
Ik heb dus zoals Geert al aangaf het subframe niet laten zakken, en met een uurtje was het gedaan.
Greetz
Later via dit forum een stuurhuis gekocht en vervangen en het probleem was over.
Ik heb dus zoals Geert al aangaf het subframe niet laten zakken, en met een uurtje was het gedaan.

Greetz
het geluid lijkt lijkt wel achter het dashboard weg te komen. het is geen zoemend geluid maar het slurpt echt. En je hoort het ook alleen bij het sturen.Christian schreef:ja bij mij was het d pomp waar komt jou geluid weg dan?Steven schreef:Nouja dan hoorde je bij jou ws. de pomp ofnie?
Dat heb ik ook, lekker laten zitten als het werkt
De vorig eigenaar heeft er eens een nieuwe in laten zetten, maar het geluid was niet over. Volgens hem was het te wijten aan de verlaging icm het negatieve camber. Maargoed, ik rij er al 2 jaar mee rond, zolang het werkt is het naar mijn mening prima 

-
die van mij heeft het ook een beetje, al vanaf het moment dat ik hem kocht (ruim een jaar geleden) tis een beetje suizend geluid als je stuurt.
khad toen wel ergens gelezen op dit forum dat dat vrij normaal zou zijn bij een williams.
khad toen wel ergens gelezen op dit forum dat dat vrij normaal zou zijn bij een williams.
wordt aan gewerkt!
Rustig hier!! haha. manne, ik ben van plan om deze week gaan te kijken naar een clio williams. JX-JZ-22 is deze clio bij iemand bekent? 149k op de teller.
onderhoudshistorie is niet compleet, wel aantal facturen. de auto staat op marktplaats, komt uit lienden. neem aan dat iemand hem hier ook wel heeft zien staan?
ik wilde even jullie mening hierover horen..
bedankt... groeten wilm
onderhoudshistorie is niet compleet, wel aantal facturen. de auto staat op marktplaats, komt uit lienden. neem aan dat iemand hem hier ook wel heeft zien staan?
ik wilde even jullie mening hierover horen..

bedankt... groeten wilm
-
- Über-Spammer
voor mij ook onbekend. Neem anders iemand mee die kennis van deze auto's heeft

-
- Über-Spammer
dat moet dan bijna een vrouw zijn 

-
- Über-Spammer
Ik zou wel iemand meenemen die clio 16v/ williams minded is qua xwakke plekken. Die zie je als leek niet allemaal 

kom ik er niet uit met dat lijstje dan? meer punten zullen er toch niet zijn anders waren ze ondertussen wel toegevoegd... toch?Jean-Paul-S schreef:Ik zou wel iemand meenemen die clio 16v/ williams minded is qua xwakke plekken. Die zie je als leek niet allemaal
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Waar staat die auto ergens?
Project: GTT Blue Sport
Frits
@wouter, oke maar ik ken verder niemand met een 16V/williams. ik heb het halve williams act gehad dus heb al heel wat info vergaard.
haha. en tis ook niet de eerste auto die ik koop.. maar ik dacht misschien dat iemand wat meer info over de auto had.

@wouter, oke maar ik ken verder niemand met een 16V/williams. ik heb het halve williams act gehad dus heb al heel wat info vergaard.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Stel dan gewoon de vraag wie er met je mee zou kunnen/willen
Is altijd wel iemand te vinden die er tijd voor wil/kan maken. Omg. Tiel is wat dat betreft redelijk centraal in het land. 

Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
Iedereen met een beetje verstand van auto's en die zich een beetje verdiept heeft in de zwakkere plekken moet wel een juiste keuze kunnen maken. Gewoon heel goed kijken!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik ga wel gewoon kijken... jullie horen het wel als er binnen kort een williams bij me op de inrit staat. "hoopt van wel!" haha.
btw. de waarde van de clio williams is de laatste paar jaar flink gedaald ofniet? of is dit toch wel een (waarde vaste) auto?
btw. de waarde van de clio williams is de laatste paar jaar flink gedaald ofniet? of is dit toch wel een (waarde vaste) auto?
-
- Moderator
- Car: MB
De laatste jaren zijn ze idd best wel in waarde gedaald. Toch blijft een goeie nog best veel geld kosten (voor een auto uit half 90). Wat er in de toekomst gaat gebeuren weet niemand, daar zijn ze nog net te jong voor. Denk alleen dat de 16v grotendeels uit gaat sterven en de nette willi's overblijven.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
Voor de prijs hoef je niet echt bang te zijn, het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nog meer in waarde gaan zakken. Zoals Tom zegt, afwachten tot het merendeel de 16v'tjes sloopt/kapotrijd, en er nog een aantal mooie exemplaren overblijven.