ACT: 5 GT Turbo.
hee chris jg-rr-15 is dat ding ook ooit van mij geweest?
of vergis ik me nu?
of vergis ik me nu?
dat rotte ding heb ik aan iemand richting overschild (groningen) verkocht
staat nu weer aan de andere kant van nederland dus.
staat nu weer aan de andere kant van nederland dus.
hebben het niet gezien op de keuring, maar zal ze in loop vant jaar wel bestellen, want het zal wel niet verbeteren uit zijn eigen natuurlijkFrits schreef:Correct, die bussen zijn voor op de stabilisatorstang aan de voorkant en/of voor de draagarmen.LeOke schreef:die polysport bussen die je MBCP kan kopen is dat voor op de torsiebaar of niet? rechts voor bij mij zit er speling op die bus en dank als ik morgen naar de keuring zal gaan dat ze het wel zullen zien natuurlijk
het ziet er ook niet te moeilijk uit om deze uit te halen en te steken of vergis ik mij?

we kunnen er weer een jaarke tegen
Het is een soort vilt, toch? Kan je dat spuiten? Ik weet niet... Misschien dat ik het wel bekleed of zo. Dit is ook geen porum... Een nieuwe was overigens ook al geen hele grote verbetering.
Maar ja, je moet iets...

Wel grappig dat de ex GTT van Bart nu weer ergens opduikt...

Ben ik vaak mee naar school geweest, ding liep echt vreselijk hard....!!!
gewoon even langs een stoffeerder langs, er is prima spul te koop om dat te spuiten/verven. Zelfs met een roller en wat flexibele verf krijg je dat erg mooi.Merijn schreef:Het is een soort vilt, toch? Kan je dat spuiten? Ik weet niet... Misschien dat ik het wel bekleed of zo. Dit is ook geen porum... Een nieuwe was overigens ook al geen hele grote verbetering.Maar ja, je moet iets...
Maak je er een renault-logo op paintbruschen. Vette tulli!
**GT Turbo automaat?? 
volgens mij heeft deze een hele tijd geleden ook te koop gestaan, en waren de skirts toen ook al niet gemonteerd....

volgens mij heeft deze een hele tijd geleden ook te koop gestaan, en waren de skirts toen ook al niet gemonteerd....
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
skirts monteren en rijden, stond er toen toch bij?

PF-15-FR - Wit (phase1, TK MP 03-07, Hoogeveen, 700 Euro)
Datum eerste afgifte Nederland Info 11-03-1986
Datum eerste toelating Info 11-03-1986
Datum aanvang tenaamstelling Info 14-04-2007
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
700 eurie , er staat 2400
of stond ie laatst voor 700?

-
- Contacteer:
ach soo , sommige mensen willen snel geld verdienen
,wie weet heeft hij geluk

Hij is er wel ietsjes op voorruit gegaan...
[img]http://www.5gt.nl/images/ee18aadd74fa97 ... 8-2657.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/4a48f53c7a46fd ... 3-2656.jpg[/img]
[img]http://i8.photobucket.com/albums/a11/ro ... 0_1569.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/ee18aadd74fa97 ... 8-2657.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/4a48f53c7a46fd ... 3-2656.jpg[/img]
Zo stond die er zaterdag bij;Arco schreef:ZR-68-RH
[img]http://i8.photobucket.com/albums/a11/ro ... 0_1569.jpg[/img]
Weet iemand misschien wat de binnendiameter is van je inlaatspruitstuk. Wil namelijk me dumpvalve installeren maar weet niet of het t-pijpje een groot genoege binnendiameter heeft. Wanneer deze binnendiameter kleiner is kost dit dan vermogen? Is het verstandig om deze dan te monteren? Het gaat om ongeveer een halve cm.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Wat is het probleem? Je moet gewoon een passend T-stukje nemen voor die slangen en laten de T-stukjes van ruitensproeiers zich daar nou perfect voor lenen 
Verder maakt die diameter weinig uit, druk = druk (jij doet toch TU?
)
Uit m'n hoofd is de vacuumslang 4[mm] dik qua doorlaat.

Verder maakt die diameter weinig uit, druk = druk (jij doet toch TU?

Uit m'n hoofd is de vacuumslang 4[mm] dik qua doorlaat.
Ow my bad, das 50[mm] btw 
Tja qua doorlaat is zo dun mogelijk het beste, maar als de wanddikte 2,5[mm] is en je dus een halve cm verlies is dat geen ramp, als je weet dat de gasklep maar 30[mm] en de doorlaat van je venturi 25[mm] is, maakt dat op die grote slang helemaal weinig uit.

Tja qua doorlaat is zo dun mogelijk het beste, maar als de wanddikte 2,5[mm] is en je dus een halve cm verlies is dat geen ramp, als je weet dat de gasklep maar 30[mm] en de doorlaat van je venturi 25[mm] is, maakt dat op die grote slang helemaal weinig uit.
Maar van dik naar dun van dik naar dun is dat flowtechnisch wel okay?
Dat was meer mijn vraag. Ik wist niet wat de gasklep en de venturi voor doorlaat hebben. Als dan het t-stuk van je dumpvalve kleiner is heb je wel een verlies, voor gassen is deze bottleneck alleen van veel kleinere waarde dan voor vloeistoffen. Als ik dan toch maar even de hele thermodynamica erop los moet latenSteven schreef:Ow my bad, das 50[mm] btw

Even monteren dan maar!
Tja het levert wel wat verlies op, maar tis zulk gelul in de marge.Riël Notermans schreef:Maar van dik naar dun van dik naar dun is dat flowtechnisch wel okay?
Een extra bocht in je systeem zal meer weerstand opleveren bijv.
Dat ik een heel buizensysteem had geinstalleerd voor de IC in de bumper was de druk nog nagenoeg hetzelfde. Was met 0,1 bar gedaald ofzo. Maar wat ik ervoor terugkreeg was echt 10x beter

Tis meer 'eenvoudige' stromingsleer, zoals altijd op mijn boekie stond.KoenGTT schreef:Dat was meer mijn vraag. Ik wist niet wat de gasklep en de venturi voor doorlaat hebben. Als dan het t-stuk van je dumpvalve kleiner is heb je wel een verlies, voor gassen is deze bottleneck alleen van veel kleinere waarde dan voor vloeistoffen. Als ik dan toch maar even de hele thermodynamica erop los moet laten![]()
Even monteren dan maar!