Echt mooi vind ik hem trouwens niet, ze hadden beter de koets van de 4 zelf verbreed ipv die uitbouw.
Zit een soort van plastic dopje/rondje aan de bovenkant, thats alltutuur schreef:zit daar geen stofhoes bij? dat zal een hoop slijtage aan je keerring schelen.
Dat lijkt me sterk... Als je de sticker bij Renault bestelt krijg je de phase 2 variant. Die van eBay zijn imitaties van de phase 1 stickers. Wel goed dat ze verder identiek zijn!Clio1985 schreef:Ik heb alles nagezocht heb de stikkers opgemeten de kleur is exact hetzelfde en het lettertype is het zelfde ! exact hetzelfde want ik heb wel de stikker die op de achterklep moet gewoon bij de Renault bestelt er is geen verschil
Volgens verschillende tests die ik heb gelezen doen andere producten het beter met name EXP van poorboys schijnt een langere stand tijd te hebben dan waxoyl en die kost nog geen 20 euro voor een fles.Riël schreef:Bij de dealer kun je bij aankoop kiezen voor een waxoyl exterieur behandeling, wel of niet doen? Is dat de 200 euro waard?
voor 180 euro kan je ook een hoop poetservaring opdoen.Riël schreef:Zou je het door de dealer laten aanbrengen voor 200 euro als je een nieuwe auto koopt?
Zelf doen kost je ook een volle dagZonder enige poetservaring vraag ik me ook af of dat zin heeft...?
Je wast eerst de auto grondig.Mrtn schreef:Ik wil binnenkort de R5 eens goed poetsen, dus ook kleien, polijsten en waxen. Maar ik lees ook veel over ´sealen´, iemand die weet wat dat is?
Oude quote van Merijn;
- Wassen
- Kleien
- Polijsten
- Sealen
- Waxen