ACT: Twingo I
Ja weet ik, maar mijn mormel heeft niet zulke scherpe tandjesPaul1916v schreef:wat was ik kwijt?![]()
zie geeneens een foto..
@Chris: das gewoon spelen joh, vraag maar aan ronnie
[img]http://interval0.rendered.startpda.net/ ... _hemC.jpeg[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
was mn handen aan t warmhouden denk ikJacco Osté schreef:Hey, de foto is weg
Je stond of eigenlijk zat je met je handen in je zakken

Goed bezig Ronnie, was me niet opgevallenRonnie Detmers schreef:Stonden een aantal geheime projecten van je opJacco Osté schreef:Hey, de foto is weg
Je stond of eigenlijk zat je met je handen in je zakken![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Paul1916v schreef:was mn handen aan t warmhouden denk ikJacco Osté schreef:Hey, de foto is weg
Je stond of eigenlijk zat je met je handen in je zakken

Heel de avond?

-
- Contacteer:
niet heel de avond..t grootste gedeelte van de avond 

-
- Contacteer:

en dat gaat niet met je handen in je zakken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maarten melde hetJacco Osté schreef:Goed bezig Ronnie, was me niet opgevallenRonnie Detmers schreef:Stonden een aantal geheime projecten van je opJacco Osté schreef:Hey, de foto is weg
Je stond of eigenlijk zat je met je handen in je zakken![]()

-
- Contacteer:
een paar stukken schroot bedoel je?

Dat scheelt... Ik weet het ook nietRonnie Detmers schreef:Ja idd, mensen kunnen het toch niet na maken, zit nog geen vorm in, wij maar schuren en schuren en we weten niet eens wat het wordt

Dat heet nou: bezigheidstherapie

-
- Contacteer:
De meeste projecten beginnen al vorm te krijgen nu, toch? als t weer mee zit kan er (echt) geplamuurd gaan worden enzo en gaat t in ieder geval wat sneller..
-
- Contacteer:
uiteindelijk...
Vooral geen datum noemen, dan gaat t fout!
Vooral geen datum noemen, dan gaat t fout!

Hmmm, baggerzooi! Heb ik een gezellig avondje klussen gemist voor
#@@:@
Die vent zou me bellen rond een uur of 9 als hij terug kwam uit Dordrecht... Dus om half 10 eens geprobeerd te bellen zonder resultaat. 10 minuten later een smsje gestuurd of het nog ging lukken, geen reactie! Dus ik maar naar bed gegaan.
Zag ik vanochtend dat tie om 11 uur gebeld had
Word toch nog een ritje Hoofddorp
(mag nog niet boos worden, weet nog niet wat de reden is waarom hij zo laat was.)

Die vent zou me bellen rond een uur of 9 als hij terug kwam uit Dordrecht... Dus om half 10 eens geprobeerd te bellen zonder resultaat. 10 minuten later een smsje gestuurd of het nog ging lukken, geen reactie! Dus ik maar naar bed gegaan.
Zag ik vanochtend dat tie om 11 uur gebeld had

Word toch nog een ritje Hoofddorp

(mag nog niet boos worden, weet nog niet wat de reden is waarom hij zo laat was.)
-
- Contacteer:
Ronnie Detmers schreef:Jammer Wilma, je hebt idd een gezellige avond gemist, maar die zal volgende week weer dunnetjes over gedaan worden![]()

Met al die pizza? Dunnetjes?
Vanavond 2e poging voor de levering van de velgen! (hoef gelukkig nog niet naar Hoofddorp)
(net aan de foon gehad en reden was gelimiteerd)

Vanavond 2e poging voor de levering van de velgen! (hoef gelukkig nog niet naar Hoofddorp)
(net aan de foon gehad en reden was gelimiteerd)
na aperRonnie Detmers schreef: [img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... c03850.jpg[/img]
Ook mijn Twingo is droevig

mijn auto heb al 2 spontane knuffels gehad van mensen die ik niet ken, maar gewoon vonden dat ie zo zielig was...Ronnie Detmers schreef:ghehe, ik denk dat ik ook zo rond ga rijden, vet stoer man![]()
ohh, dan moet ik dat ook maar eens gaan doen, paar spontane knuffels ben ik altijd wel voor in (van de vrouwen dan)tut schreef:mijn auto heb al 2 spontane knuffels gehad van mensen die ik niet ken, maar gewoon vonden dat ie zo zielig was...Ronnie Detmers schreef:ghehe, ik denk dat ik ook zo rond ga rijden, vet stoer man![]()

t was wel de auto die de knuffels kreeg, niet ikzelf...Joosten schreef:ohh, dan moet ik dat ook maar eens gaan doen, paar spontane knuffels ben ik altijd wel voor in (van de vrouwen dan)tut schreef:mijn auto heb al 2 spontane knuffels gehad van mensen die ik niet ken, maar gewoon vonden dat ie zo zielig was...Ronnie Detmers schreef:ghehe, ik denk dat ik ook zo rond ga rijden, vet stoer man![]()