Mrl dusEdwin16v schreef:gespot:
Waar: Utrecht
Wat: Rode 5GTX
Staat: Netjes mag alleen gewassen worden
Kenmerken: GTT voorbumper fase2, goed verlaagd
Verder:
Staat op de Adriean van Ostende laan.

Mrl dusEdwin16v schreef:gespot:
Waar: Utrecht
Wat: Rode 5GTX
Staat: Netjes mag alleen gewassen worden
Kenmerken: GTT voorbumper fase2, goed verlaagd
Verder:
Staat op de Adriean van Ostende laan.
Regelmatig op RTC meetings gezien, mooie GTT.The Saint schreef:vanavond ongeveer 17:30:
Heerlen Noord richting Brunssum (Terhoevenderweg)
Rode R5 Turbo met RTC Sticker op de achterruit BY-01-VK.
Man wat reed je netjes (ik was onopvallend in de soeb onderweg)
Maarten
dat was Thomas, werkt bij Renault Kerres in Heerlen.Chris schreef:Regelmatig op RTC meetings gezien, mooie GTT.The Saint schreef:vanavond ongeveer 17:30:
Heerlen Noord richting Brunssum (Terhoevenderweg)
Rode R5 Turbo met RTC Sticker op de achterruit BY-01-VK.
Man wat reed je netjes (ik was onopvallend in de soeb onderweg)
Maarten
Als ik het goed heb, kwam ik deze Clio vanavond om een uur of 21:40 tegen in Noordwijk.Sander101 schreef:Vanmiddag op industrieterrein 's Gravemdijk in Noordwijk bij taxi Brouwer voor de deur:
Rooie Clio 16v
Verlaagd
LMV
Zilver of witte RTC stickers op de zijruiten.
correctie , dat is de f6 van mijn zusRobertR19 schreef:Vanmorgen de Lichtblauwe Renault4 van Jan-Geert in heerenveen.
Dit werd mij op de axclub gepmt, ikzelf was het niet. Misschien iemand anders?Hey, ik weet dat je een rode 5 GT turbo hebt. Ik zag er toevallig vandaag eentje vanuit de metro op Rotterdam-zuidplein kenteken: jb-zz-59
Was jij dat? Want zag er erg leuk uit!
He dat was ikMarc schreef:Gisteren (zaterdag) bij VKV-Renault in Tiel
auto: GTT phII
kleur: zwart
Niet verlaagd, wel 6 spaaks borbet 15", achterzijramen waren geblindeerd. Ik denk een devil uitlaatje.
bijzonderheden: het was een "copa" uitvoering, een vriend van me die daar werkt had hem een beurtje gegeven. Geen rtc-kenmerken.
Cheers
Auto herkende ik van de foto. Maar wie is het?? Valt op de kleurstelling zoChris schreef:Bovesntaande GT is volgens mij van Shorty 16V.
Foto's van die GT zijn afgelopen weekend in een ander topic al voorbij gekomen.
is dit misschien Jean Paul ? (jpp_gtx)Alleycat schreef:Vanmiddag op de parkeerplaats achter wc
presikhaaf: een hele mooie zilvergrijze R5GTX, bij gebrek aan RTC stickers maar een oldtimerclubmeppel kaartje gepakt en eronder het adres van de RTC gekalkt.
Bijzonderheden: Vijfspaaks alu velgjes, getinte achterruitjes, mooi interieurtje. Hij had hem pal naast de mijne geparkeerd, dus hij moet me gezien hebben met mijn mooie gouden RTC stickersetje, was dus niet iemand van hier. Kenteken begon met een x