Friday Nightmeeting Bodegraven. I
zal tijd worden 

Immer wieder die verdammte Holländer
oef dat is wel heel erg dan....
zal ik naast je komen liggen vanavond??

zal ik naast je komen liggen vanavond??

2 van de vier ken je zo een schop geven, blijven er nog 2 over 

Hmm, nou ik denk dat wij mischien ook wel even komen kijken vrijdag avond in Noord holland.
Alleen 1 probleem, ik heb (nog) geen GT a.s. vrijdag, mag ik dan lekker met mn diesseltje komen jongens
zucht, was het maar zondag......
Alleen 1 probleem, ik heb (nog) geen GT a.s. vrijdag, mag ik dan lekker met mn diesseltje komen jongens

zucht, was het maar zondag......

Achja Chris het valt best wel mee, want ik krijg er a.s. zaterdag wel een heele nette GT voor terug he...
Ik kan bijna niet wachten tot het zaterdag is man, s'morgen's vroeg ga ik m ophalen, zodat ie rond koffietijd overgeschreven kan worden, en dan staat ie rond de middag bij mij thuis voor de deur...!
Dan nog de hele middag hard aan de slag, om hem even netjes te poetsen, en de dikke platen ongeboord te monteren, met een setje witte blinkers uiteraard
Ik kan bijna niet wachten tot het zaterdag is man, s'morgen's vroeg ga ik m ophalen, zodat ie rond koffietijd overgeschreven kan worden, en dan staat ie rond de middag bij mij thuis voor de deur...!
Dan nog de hele middag hard aan de slag, om hem even netjes te poetsen, en de dikke platen ongeboord te monteren, met een setje witte blinkers uiteraard

getverdemme wat een "niet-chris" avatar heb je nu chris, yek :-*
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Zou je hem misschien wat kleiner kunnen maken?Chris schreef:Hehe, mijn icoon was ineens weg en ik kon ff niets anders vinden, dit is de derde "andere" al vandaag.
Maar ik heb al weer wat op het oog..
BTW, Ivo ik heb er ook een paar thuis, best gaaf.
Bekijk je profile maar eens effe is niet echt fijn.
.:: TurboPowerr ::.
Argh, jij hebt ook altijd wat te zeiken zeg.....Tino schreef:Zou je hem misschien wat kleiner kunnen maken?Chris schreef:Hehe, mijn icoon was ineens weg en ik kon ff niets anders vinden, dit is de derde "andere" al vandaag.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Klopt, hou er wel van om n00bs af te zeikenChris schreef:Argh, jij hebt ook altijd wat te zeiken zeg.....Tino schreef:Zou je hem misschien wat kleiner kunnen maken?Chris schreef:Hehe, mijn icoon was ineens weg en ik kon ff niets anders vinden, dit is de derde "andere" al vandaag.

.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dus iedereen gaat de 23ste naar Alkmaar als ik het goed gevolgd heb.
Nou dan ga ik ook eens kijken of ik daar heen kan komen.
En dan de 30ste weer een ouderwetse Bodegraven meeting.
Nou dan ga ik ook eens kijken of ik daar heen kan komen.
En dan de 30ste weer een ouderwetse Bodegraven meeting.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Moderator
- Car: Megane
ja beter dat je ook naar alkmaar komt 

-
- Moderator
- Car: Megane
Lex schreef:Kijk als het dit weer blijft kom ik natuurlijk niet, Pat.
Maar reken er maar op dat ik ook die kant op kom vrijdag.

als jij naar alkmaar komt de 23e komen wij weer naar borft de 30eChris schreef:Dussshh..
Waar hadden we het ook alweer over?
Oja, wie komen er vrijdagavond 30 mei 2003 naar het ozo gezellige Bodegraven?

-
ik kom de 30e wel weer s kijken Chrissie
Helaasch kom ik niet naar A'maar as. vrijdag.

Helaasch kom ik niet naar A'maar as. vrijdag.
nee rudo, helaas. jullie waren die mietjes die al zo vroeg weggingen, ik niet.... en nu kan je niet zeggen dat ik te laat was, want dan zeg je maar tegen chris dat ie harder had moeten rijden of eerder weg had moeten gaanRudo schreef:Die zitChris schreef:@ Ray, als jullie weer met zijn allen om 21:15 naar huis gaan heeft het helaas voor mij niet zoveel zin..

Hmmm, ik had niet meer verwacht dat je nog zou komen. Anders had ik nog wel even langer blijven staan.-Ray- schreef:nee rudo, helaas. jullie waren die mietjes die al zo vroeg weggingen, ik niet.... en nu kan je niet zeggen dat ik te laat was, want dan zeg je maar tegen chris dat ie harder had moeten rijden of eerder weg had moeten gaanRudo schreef:Die zitChris schreef:@ Ray, als jullie weer met zijn allen om 21:15 naar huis gaan heeft het helaas voor mij niet zoveel zin..
dat klinkt al heel anders 
vrijdag ben je er wel hè

vrijdag ben je er wel hè

Ik zat de vorige keer nog te twijfelen om om 22:00 uit Leiden weg te rijden... Totdat ik Sander met de rode ClioRS daar tegen kwam..-Ray- schreef:. en nu kan je niet zeggen dat ik te laat was, want dan zeg je maar tegen chris dat ie harder had moeten rijden of eerder weg had moeten gaan
Laatst gewijzigd door Chris op do 22 mei 2003 7:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
chris het is vorige of vorig, met 1 r dus