Easy on the braking.SMILLIAW schreef:daarnet m'n Willie weer opgehaald, hij rijdt![]()
heb ook een setje nieuwe schijven voor.
moet ik die ook 'inremmen'?rustig aan ermee?
want er kwam gewoon rook vanaf daarnet.
ik remde vrij hard, niet overdreven hard.
ACT: Clio Williams Deel 1
-
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
ehm weet iemand of 14" velgjes op een williams passen? of past dit niet ivm de remmen?
-
- Moderator
- Car: Megane
wel of geen willie? het intreur is wel het zelfde:
[img]http://www.autotrack.nl/car-img/1267632.jpg[/img]
bouwjaar 1993-07 bijzonderheden
dealer onderhouden, onderhoudshistory volledig bekend
km stand 218403
kleur blauw
brandstof Benzine
deuren 3-deurs
carrosserievorm Hatchback
transmissie Handgeschakeld 5-versn
motorinhoud 1998 cc
vermogen 108 kW
ledig gewicht 982 kg
APK Onbekend
BTW/marge
marge-auto
prijs Eur 5.500,-
Deze auto financieren? Klik hier
Deze auto verzekeren? Klik hier
aanwezige opties
Centr. deurvergrendeling afst.bed., Deelb. achterbank, Elektr. ramen voor, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Mistlampen, Stuurbekrachtiging
Testverslag
Technische gegevens van deze occasion.
naam Autobedrijf Rosier Veendam B.V.
adres De Zwaaikom 20
postcode 9641 KV
plaats Veendam
tel 0598-615529
fax 0598-624112
e-mail info@rosierbv.nl
website http://www.rosier-renault.nl
overzicht alle occasions Autobedrijf Rosier Veendam B.V.
[img]http://www.autotrack.nl/car-img/1267632.jpg[/img]
bouwjaar 1993-07 bijzonderheden
dealer onderhouden, onderhoudshistory volledig bekend
km stand 218403
kleur blauw
brandstof Benzine
deuren 3-deurs
motorinhoud 1998 cc
vermogen 108 kW
ledig gewicht 982 kg
APK Onbekend
BTW/marge
marge-auto
prijs Eur 5.500,-
aanwezige opties
Centr. deurvergrendeling afst.bed., Deelb. achterbank, Elektr. ramen voor, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Mistlampen, Stuurbekrachtiging
Testverslag
adres De Zwaaikom 20
postcode 9641 KV
plaats Veendam
tel 0598-615529
fax 0598-624112
e-mail info@rosierbv.nl
-
- Moderator
en deze:
[img]http://www.autotrack.nl/car-img/1267633.jpg[/img]
bouwjaar 1995-01 bijzonderheden
2e eigenaar, onderhoudshistory en boekjes aanwezig.
km stand 102601
kleur blauw
brandstof Benzine
deuren 3-deurs
motorinhoud 1998 cc
vermogen 108 kW
ledig gewicht 990 kg
APK Onbekend
BTW/marge
marge-auto
prijs Eur 10.000,-
aanwezige opties
Testverslag
adres De Zwaaikom 20
postcode 9641 KV
plaats Veendam
tel 0598-615529
fax 0598-624112
e-mail info@rosierbv.nl
[img]http://www.autotrack.nl/car-img/1267633.jpg[/img]
bouwjaar 1995-01 bijzonderheden
2e eigenaar, onderhoudshistory en boekjes aanwezig.
km stand 102601
kleur blauw
brandstof Benzine
deuren 3-deurs
motorinhoud 1998 cc
vermogen 108 kW
ledig gewicht 990 kg
APK Onbekend
BTW/marge
marge-auto
prijs Eur 10.000,-
aanwezige opties
Testverslag
adres De Zwaaikom 20
postcode 9641 KV
plaats Veendam
tel 0598-615529
fax 0598-624112
e-mail info@rosierbv.nl
-
Ja, beide zijn williams.
Motorinhoud is 1998cc
Van een Clio 16V is de motorinhoud 1864cc.
Motorinhoud is 1998cc
Van een Clio 16V is de motorinhoud 1864cc.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
1764RobertR19 schreef:Van een Clio 16V is de motorinhoud 1864cc.

-
Ja, sorry 100 teveel.Frank M schreef:1764RobertR19 schreef:Van een Clio 16V is de motorinhoud 1864cc.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Als je nou eerst es op de site van renault rosier ging kijken voordat je gaat vragen of het een willie is. Daar staat met grote letters dat het een clio williams is.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Moderator
sorry hoor! is het zo moeilijk dan om een antwoord neer te zetten?catrinus schreef:Als je nou eerst es op de site van renault rosier ging kijken voordat je gaat vragen of het een willie is. Daar staat met grote letters dat het een clio williams is.
-
@pat geen zorgen man is denk ik de warmte
Blijkbaar moet je zo reageren, dan ben je nl cool
Blijkbaar moet je zo reageren, dan ben je nl cool

Het komt niet door de warmte en ik ben ook niet cool. Maar als p@tbad eens verder keek dan zijn neus lang was (niet kwaad bedoeld) dan hoefde hij deze vraag of beide clio`s een willie zijn niet te vragen.
-
precies
-
- Moderator
ja en jij maakt je avatar waarcatrinus schreef:Ik moet zeggen dat jij je signature wel waar maaktPictureP@T the onzinige postmaker
lekker belangrijk ik stel gewoon een vraag wat jij waarschijnlijk verschikkelijk vind.

Ik zou muh als ik jou was er ook flink aan ergeren heeft vast veel nut
-
- Moderator
ja dit was ook mijn insteek maargoed dat schijnt niet begrepen te worden bij de eerst twijfelde ik omdat ik naar de vraagprijs keek en bij de tweede was het gewoon een vraagjeMerijn schreef:Er rijden nogal wat fakers rond, hebben we vernomen (zie Clio Williams Meeting), dus je weet nooit!
Juist, een hele hoop okasjonnie garages verkopen ze als een Willie terwijl het er geen is...
Ik was ooit met Ivo in Apeldoorn, probeerde die gast een rode Williams aan ons te slijten...

Ik was ooit met Ivo in Apeldoorn, probeerde die gast een rode Williams aan ons te slijten...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Moderator
een rode willie
zijn die er dan 

nou kan jullie met een gerust hart zeggen dat rosier geen sjonnie garage is. 1 monteur rijd in een clio williams, en de rest heeft er ook mega veel verstand van. Hier vind je nog de monteurs die met liefde aan een 5 gtt en clio 16v/willie sleutelen. En nee ik word niet gesponsord door hun
-
- Moderator
er word ook niet gezegt dat hun garage sjonnie is maar je weet gewoon niet altijd of het wel of niet een willie is en vandaar de vraag.
maargoed dit loopt uit op een nutteloze disscussie dus laat maar hangen ik hoef niet eens meer antwoord te hebben.
maargoed dit loopt uit op een nutteloze disscussie dus laat maar hangen ik hoef niet eens meer antwoord te hebben.
Cat, chill ff man! Ik doel toch niet op Rossier. 
Wat is er met je zeg? Gaat ie gelijk Rossier ff verdedigen terwijl niemand er wat over zegt.. Relax, of doe ff een blokkie om.
Kijk eens hoeveel "Williamsen" er op Marktplaats staan..

Wat is er met je zeg? Gaat ie gelijk Rossier ff verdedigen terwijl niemand er wat over zegt.. Relax, of doe ff een blokkie om.
Dat weet ik wel dat je niet op rosier doelde. Maar gaf alleen maar aan dat het geen sjonnie garage is en dat zij verstand van zaken hebben. En blokje om heb ik zonet al gedaanChris schreef:Cat, chill ff man! Ik doel toch niet op Rossier.
-
een rode???Chris schreef:Juist, een hele hoop okasjonnie garages verkopen ze als een Willie terwijl het er geen is...
overigens rijdt er volgens mij op 8200rpm.com iemand rond met een zwarte williams/witte velgen combi

Dat was destijds bij JL Hendriks in Apeldoorn. Hij bleef maar volhouden dat het een Williams was(omdat ie van die stikkers op de zijkant had..), we hebben de beste man maar in die waan gelaten..Frank M schreef:een rode???Chris schreef:Juist, een hele hoop okasjonnie garages verkopen ze als een Willie terwijl het er geen is...
overigens rijdt er volgens mij op 8200rpm.com iemand rond met een zwarte williams/witte velgen combiis een echte willy toch...
Hij bood ons wel twee jaar schriftelijke "Bovag" garantie aan als we voor de proefrit ff wilde tekenen..We hebben hem maar laten staan..
die is omgebouw naar cup wagen met willy onderdelen meen ikFrank M schreef:een rode???Chris schreef:Juist, een hele hoop okasjonnie garages verkopen ze als een Willie terwijl het er geen is...
overigens rijdt er volgens mij op 8200rpm.com iemand rond met een zwarte williams/witte velgen combiis een echte willy toch...
-
ook al een nepperd dus...tsssssJasper16v schreef:stond wel op die site
Renault Clio 16V Cup bj. 1991. De auto is zijn leven begonnen als cupauto en is in 1993 omgebouwd naar rallyauto met de volledige 2.0 Williams specificaties.

Nou nou dat was echt lache zeg...., ik kon me lach bijna niet eens inhuoden, bloed serieus stond die man het allemaal te vertellen:Chris schreef:Dat was destijds bij JL Hendriks in Apeldoorn. Hij bleef maar volhouden dat het een Williams was(omdat ie van die stikkers op de zijkant had..), we hebben de beste man maar in die waan gelaten..Frank M schreef:een rode???Chris schreef:Juist, een hele hoop okasjonnie garages verkopen ze als een Willie terwijl het er geen is...
Hij bood ons wel twee jaar schriftelijke "Bovag" garantie aan als we voor de proefrit ff wilde tekenen..We hebben hem maar laten staan..
"ja jonge so sie je ze nergens hoor, een 91-er, 80000 op de tellert, mooie org. rooie tellerplaatjies, en die williams stikkers he"
Waarschijnlijk heeft iemand adners m wel gewoon gekocht

-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Ik zal het nog erger vertellen: ik was een paar jaar geleden bij auto euro in nieuwendijk,ik vroeg naar een clio 16v stond er een 1.4 clio 8v en die kerel bleef beweren dat dat een 16v was,hij werd kwaad toen ik zei dat het niet zo was..