On 2002-02-19 19:42, Priyantha
wrote:
Maar ik ben nog 16 en mijn ouders vinden het natuurlijk een fijne gedachten als hun zoon(/me) veilig heen en terug komt en dan niet een stuk moet lopen.
Je bent 16 en je moet opgehaald en thuisgebracht worden ?
je bent toch geen meisje van 16 ?
Toen ik die leeftijd had (ouwe lul) ging ik gewoon, boeien wat mijn ouders ervan vonden.
wrote:
Ik woon tegen de Jordaan aan...maar dan wel een beetje aan de rand. Ik woon heel vlakbij de A10. Misschien ken je de Hugo de Grootstraat...ik woon in een zij straat van het verlengde van de Hugo de Grootstraat.
Mail me ff je adres....Dan zorgen we ervoor dat je er bij bent 3 maart.
Hallo allemaal
Even een ideetje , mischien is het wel leuk als iedereen die naar de meeting gaat zijn icoontje en naam op een a6 je print en op het L A raam plakt zodat iedereen weet welke auto bij wie hoort.
Mischien vinden jullie het maar niets ..... lijkt mij wel leuk om te zien ?
-----------------
RENAULT Sport , We make it bigger , better and faster then it was before .
[ This message was edited by: Marcel (mlg) on 2002-02-19 20:05 ]
Edwin ik heb nog meer voor het lijstje.
Zet maar bij de twijfelaars Edwin(toevallig) + kameraad. Zo ik begreep reed hij met zijn kameraad mee in de 5 gtt.
wrote:
Dat lopen is nog een apart verhaal zal ik wel een keer in "wie is wie" zetten.
in <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=200
" TARGET="_blank">"wie is wie"</A><!-- BBCode End --> staat mijn uitleg over dat gene waar ik het over had. Ik hoop dat jullie even de moeite nemen om het te lezen is namelijk misschien wel van belang.
On 2002-02-19 20:04, Marcel (mlg)
wrote:
Hallo allemaal
Even een ideetje , mischien is het wel leuk als iedereen die naar de meeting gaat zijn icoontje en naam op een a6 je print en op het L A raam plakt zodat iedereen weet welke auto bij wie hoort.
Dit heb ik ook vaker gezien bij andere auto clubs...werkt wel makkelijk. Je zou alleen ook nog een foto ernaast moeten plakken van je gezicht
TuningMagazine heeft vaak rapportages van meetings, leuke foto's en zo. We zouden ze kunnen uitnodigen? Het zou toch wel leuk zijn om jou Renault in een blad te zien?!!!!!!! en dan zetten ze missch gelijk de naam van RTC in hun clublijst v/h magazine daar staan we helemaal nog niet bij!!
On 2002-02-19 22:43, Michel S.
wrote:
Ik en mijn vriendin komen ook. Wel in 1 auto.
Weet alleen nog niet welke auto.
Of een 5 GTT
of een 21T
of een 306 cabrio
Er komrn in ieder geval
mzzl
Een 306 cabrio is mooi.....maar kan toch echt niet op een Reno meeting
On 2002-02-19 20:04, Marcel (mlg)
wrote:
Hallo allemaal
-----------------
RENAULT Sport , We make it bigger , better and faster then it was before .
[ This message was edited by: Marcel (mlg) on 2002-02-19 20:05 ]
Vind dit een heel goed idee.. Zijn er meer mensen voor???
On 2002-02-19 20:57, Priyantha
wrote:
in <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=200" TARGET="_blank">"wie is wie"</A><!-- BBCode End --> staat mijn uitleg over dat gene waar ik het over had. Ik hoop dat jullie even de moeite nemen om het te lezen is namelijk misschien wel van belang.
He wie rijd er uit de regio Twente richting de meeting. Lijkt me leuk om samen daarheen te rijden.
Post het ff hier. E nzet er ook ff bij dat je uit regio Twente komt, want anders post je wel wat, maar weet ik niet of het nu bij deze post hoort.
Ehhh, ik kan kiezen ....
In ieder geval over de A28 en dan gaat die over in de A1.
Ik kan er dan bij Apeldoorn af richting het zuiden(weet ik veel welke autobaan dat is)
Of door naar Utrecht over de A1 en dan over de A2 naar beneden, maar ik heb alleen nog niet gekeken waar de meeting precies is, dus ik weet nog niet wat sneller is.
Ik stel dan dus voor dat we bij het nieuwe tankstation (voor de 80 km weg naar Rosmalen/Den Bosch) pre-meeten. Of als jullie nog een ander idee hebben. Gaan er vanuit daar:
Jesper16v
Merijn
Armando
Ik stel dan dus voor dat we bij het nieuwe tankstation (voor de 80 km weg naar Rosmalen/Den Bosch) pre-meeten. Of als jullie nog een ander idee hebben. Gaan er vanuit daar:
Jesper16v
Merijn
Armando
On 2002-02-20 16:23, JBL-GT-Turbo
wrote:
Jajajaja.. ik hoor het wel weer.. Niet oplettende jeugdige Renault fans..
Hey hardstikke gezellig dat je ook komt.. ennuh alles wat je meesleept mag je ook zelf tillen hè (20 fotorolletjes, fototoestel..)
Ja
3 Maart ga ik heeeeeeeeeeeeel vroeg opstaan Want ik MOET en ZAL de GrandPrix van Melbourne zien en daarna ga ik mij maar wakker houden met koffie en heeel suiker er in mieteren zodat het nog te drinken is:lol: en dan wachten totdat ik wordt opgehaalt en dan lekker auto rijden.
Zoals jullie allemaal hebben gezien komen er drie maart 2002 een hoop mensen/auto's naar de openingsmeeting van De Renault Tuning Club. We waren al snel achter dat de plek die we hadden geregeld in Oosterhout te klein was. We zijn eerst op zoek gegaan naar een nieuwe lokatie in Oosterhout, helaas konden we niets vinden wat ons geschikt leek.
Dus moesten we uitwijken naar een andere stad, natuurlijk wel in de buurt van Oosterhout.
Daarom is besloten de meeting te verplaatsen naar de buurgemeente Breda. De meeting zal plaatsvinden op de terreinen van De Makro. Bij jullie allen wel bekend denk ik.
De routebeschrijving zullen jullie vavavond vinden in de forums.
In dat geval rijd ik niet via Gorinchem, maar linea recta vanaf m'n huis. Als er mensen zijn die met mij mee willen rijden vanaf Zwijndrecht of de Mac Dordt (das misschien makkelijker) dan hoor ik 't wel.
On 2002-02-20 16:38, Chris
wrote:
Zoals jullie allemaal hebben gezien komen er drie maart 2002 een hoop mensen/auto's naar de openingsmeeting van De Renault Tuning Club. We waren al snel achter dat de plek die we hadden geregeld in Oosterhout te klein was. We zijn eerst op zoek gegaan naar een nieuwe lokatie in Oosterhout, helaas konden we niets vinden wat ons geschikt leek.
Dus moesten we uitwijken naar een andere stad, natuurlijk wel in de buurt van Oosterhout.
Daarom is besloten de meeting te verplaatsen naar de buurgemeente Breda. De meeting zal plaatsvinden op de terreinen van De Makro. Bij jullie allen wel bekend denk ik.
De routebeschrijving zullen jullie vavavond vinden in de forums.
Bedankt alvast voor jullie begrip.
Groeten, Chris.
Dit is naar mijn mening juist zeeeeeeer positief, dit geeft alleen maar hoe graag de mensen bij elkaar willen komen. En hoe leuk iedereen het vind.