RTC Toertocht Midden-NL & Kartavond: reacties vanaf p14
denk dat k t euvel al gevonden heb, verkeerde formatteringstype/formaat. Vanavond nog ff langs me ouders, nieuwe poging....wederom 

Ik heb hem hier op DVD liggen, maar het lukt me niet om hem op de pc aan de gang te krijgen.
Het is trouwens ook 1 GB aan data, dus om zoiets online te zetten is ook niet alles.
Jij staat er niet echt lang op Lexie, je remactie staat er ook niet op helaas....
Het is trouwens ook 1 GB aan data, dus om zoiets online te zetten is ook niet alles.

Jij staat er niet echt lang op Lexie, je remactie staat er ook niet op helaas....
Met DivX 5.21 en 640x480 kun je em wel op acceptabele groottes krijgen hoorrobclio16V schreef:Ik heb hem hier op DVD liggen, maar het lukt me niet om hem op de pc aan de gang te krijgen.
Het is trouwens ook 1 GB aan data, dus om zoiets online te zetten is ook niet alles.![]()

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
klein clipje
, 71 mb 

-
- Contacteer:
Is niet van mij, is van Ralf..
Ziet er goed uit PaulPaul1916v schreef:Heb even een klein clipje in mekaar gedraaid van het karten..
Het is een van mn eerste pogingen met t programma dus zal niet geweldig zijn
(rechter muisknop en doel opslaan als werkt t beste)
KLIK

Jammer dat de vonken er niet op staan

Lekkertje nummertje eronder ook

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:

En Haas: waar blijft jouw materiaal? of kan Rob t online knallen misschien?
van mij mag rob t doen... Als ik t doe, wordt t op zijn vroegst volgende week. Maar om eerlijk te zijn, heb ik er niet zo'n zin meer in. Ik zal nog eens een poging doen, ok?

-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
paul....vet hoor

Ik zou niet weten hoe.Haas schreef:van mij mag rob t doen... Als ik t doe, wordt t op zijn vroegst volgende week. Maar om eerlijk te zijn, heb ik er niet zo'n zin meer in. Ik zal nog eens een poging doen, ok?

-
- Contacteer:
Heb je t op een DVDtje staan ofzo Haas? dan kom ik t wel ophalen ofzo, of neem ik het volgende week wel een keer mee als we sleutelen..dan maak ik er wel wat van..
ja, maar die heeft rob nu
en zoals bekend doet dat t ruk...
zal m t weekend nogmaals branden, alleen dan anders formatteren, heb t idee dat t daaraan ligt
Dan ken je die wel meenemen ja. Kunnen we allebei btje pielen, kijken wie t leukste voor mekaar krijgt 
en zoals bekend doet dat t ruk...
zal m t weekend nogmaals branden, alleen dan anders formatteren, heb t idee dat t daaraan ligt

-
- Contacteer:
Gaan we doen!