Ivo's Clio 16V coupe
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
TIP resize 
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op vr 5 mei 2006 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
hmm, link vergeten erbij te zetten. Nouja kan em zo snel ook niet meer vinden maar hij stond op speurders.Sjoerd B schreef:deze??GijsClioRS schreef:Een mooie blauwe Clio RSIvo8hoven schreef:neee, ik blijf wel binnen het merkEn wel een uit Utereg
[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
Ist een clublid? Of word ie nog lidIvo8hoven schreef:Nou vanavond heb ik de Clio 16v Coupe overgedaan aan de nwe eigenaar....![]()
Gistermiddag samen met Chris nog even waardig afscheid genomen op de plek waar deze Clio ook het levenslicht binnen ons cluppie gezien heeft.....: CIRCUIT BODEGRAVEN![]()
Vaarwel jongen...., succes in je verdere tunings leven...![]()
(de nwe eigenaar had al chrome wielen aangeschaft, en de achterkant moest omhoog omdat er een bumperset onder komt die nu tot de straat komt zegt ie.., navi tft schermen, spuitbeurt, etc........Succes ermee)
[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
-
Heeft Sandy weer wat te posten in het 16v foto topic. 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Damn..........
Reden ???

Reden ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
helaas ....
JG-RR-15 Gtt
Bestaat ook niet meer
JG-RR-15 Gtt
Bestaat ook niet meer
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
*snik*
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
blokkie overleden zeker? 

wordt aan gewerkt!
tsja,maar toch zijn die blokkie's aardig taai geloof ik?
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zolang er olie in zit zijn ze best taai opzich ja.. alleen is meestal het probleem dat de olie die er in zit er nooit zo lang in blijft zittenRonnie B. schreef:tsja,maar toch zijn die blokkie's aardig taai geloof ik?

kwestie van bijvullen toch
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat is bij te vullen inderdaad, alleen bestaan er mensen die dat nog wel eens vergeten tussendoorRonnie B. schreef:kwestie van bijvullen toch

tja maar sommige crx rijders vergeten dat! 

en dan nog.. blokken liggen voor t oprapen.
ach, wie zal er over een week nog wakker van liggen? Oprotten met die zooi
ach, wie zal er over een week nog wakker van liggen? Oprotten met die zooi

Zo maar is even een oud topic afstoffen...., want soms kan het raar lopen
Zo sta je nog op een nieuwjaarsmeeting in Bodegraven te kijken bij een Clio 16v, een week later ruil je diezelfde auto in.
Dit gebeurde mij dus afgelopen weken met de auto an Shahid, hij wilde wat jonger gaan rijden, kocht bij VKV een mooie Clio 1.4 Privilege, en ruilde zijn Clio 16V in.
Omdat ik het echt zonde vind om zo'n auto "de handel" in te doen, heb ik maar besloten hem te kopen
We hebben inmiddels lekker wat ruimte in onze schuur, maar het wordt er wel steeds voller mat al die Franse rommel
[img]http://94.100.122.229/835550001-8356000 ... _0e_x.jpeg[/img]
Het is een Clio 1.8 16v uit '92 met bijna 200.000 km's (NAP klopt zover bekend...)
Wit van kleur, met een setje witte Speedline's, set nwe dempers en dus lekker laag, eigenlijk helemaal zoals ik hem het liefst zie
Uiteraard zit er wel wat werk aan, en ik had bedacht het "low budget" te houden, maar dan ga je toch weer ff kijken, en daarom heb ik gister maar wat zaken besteld in ons magazijn..., met o.a. een distr. setje.....
Wordt gewoon ff een jaartje 16v rijden, zal zsm ff wat recente foto's online gooien...
En zo hebben we er weer een bij in de verzameling...
Plannen zijn er eigenlijk niet echt, maar we gaan hem technisch weer even opfrissen, en wat onderhoud uitvoeren.
Folie is al voor een groot deel van de ramen af (vind ik persoonlijk nix), buitenkant moet even goed beetgepakt worden met een poetstol.
Om de auto gelijk maar even netjes erbij te zetten heb ik ook al even een afspraak gemaakt om de achterschermen netjes te maken.
Verder gaan we gewoon doen waar ie voor gemaakt is...

Zo sta je nog op een nieuwjaarsmeeting in Bodegraven te kijken bij een Clio 16v, een week later ruil je diezelfde auto in.
Dit gebeurde mij dus afgelopen weken met de auto an Shahid, hij wilde wat jonger gaan rijden, kocht bij VKV een mooie Clio 1.4 Privilege, en ruilde zijn Clio 16V in.
Omdat ik het echt zonde vind om zo'n auto "de handel" in te doen, heb ik maar besloten hem te kopen

We hebben inmiddels lekker wat ruimte in onze schuur, maar het wordt er wel steeds voller mat al die Franse rommel

[img]http://94.100.122.229/835550001-8356000 ... _0e_x.jpeg[/img]
Het is een Clio 1.8 16v uit '92 met bijna 200.000 km's (NAP klopt zover bekend...)
Wit van kleur, met een setje witte Speedline's, set nwe dempers en dus lekker laag, eigenlijk helemaal zoals ik hem het liefst zie

Uiteraard zit er wel wat werk aan, en ik had bedacht het "low budget" te houden, maar dan ga je toch weer ff kijken, en daarom heb ik gister maar wat zaken besteld in ons magazijn..., met o.a. een distr. setje.....
Wordt gewoon ff een jaartje 16v rijden, zal zsm ff wat recente foto's online gooien...
En zo hebben we er weer een bij in de verzameling...

Plannen zijn er eigenlijk niet echt, maar we gaan hem technisch weer even opfrissen, en wat onderhoud uitvoeren.
Folie is al voor een groot deel van de ramen af (vind ik persoonlijk nix), buitenkant moet even goed beetgepakt worden met een poetstol.
Om de auto gelijk maar even netjes erbij te zetten heb ik ook al even een afspraak gemaakt om de achterschermen netjes te maken.
Verder gaan we gewoon doen waar ie voor gemaakt is...

-
Netjes, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met een witte blijf je zitten .......
Man er kan bijna wel een heel race team met witte kliko's worden opgezet
- chris
- siem
- rick
- ivo
- rick&siem ( Onee das een rsi
)
Man er kan bijna wel een heel race team met witte kliko's worden opgezet
- chris
- siem
- rick
- ivo
- rick&siem ( Onee das een rsi
-
- Über-Spammer
Wit is gewoon netjes en neutraal op een raghok. De cup clio word ook wit, al doe ik het wel gecombineerd met een andere kleur.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
marlboro-livery? 

-
- Über-Spammer
Nee dat niet. Weet nog niet exact hoe ik het ga doen, al bevalt me de oude dome judd van Lammers wel, met de blokken livery. Wellicht maak ik zoiets op het dak, bumpers in andere kleur, spiegels in kleur, that's it. Wil er geen kermis van maken. En mocht het niet bevallen blaas ik hem wel weer anders 

Wel over nagedacht....zo'n Malborro bestickering..., hoorde iemand ook al weer roepen "wordt ie matzwat..?" , maar denk dat ie lekker wit blijft....
[img]http://www.kuzmic.si/www2/f16z.jpg[/img]
Apart wieltje eronder trouwens.., maar blijft een wijs ding zo...
[img]http://www.kuzmic.si/www2/f16z.jpg[/img]
Apart wieltje eronder trouwens.., maar blijft een wijs ding zo...