
ACT: Renault 21 Turbo/Quadra
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
*kuch*
bijna wakker
bijna wakker

geeft niks hoor 

Immer wieder die verdammte Holländer
heeft jouw pa toevallig XM gereden en zich vergist van type ?-Ray- schreef:nou ja mooi mooi, me pa noemt het nog altijd platgeslagen strijkijzers
en helemaal ongelijk kan ik m daarin niet geven

iemand?Hugo-R21 schreef:Op de 21T meeting in Frankrijk zag ik sommigen 21T en 21TQ buiten hun gewone lampen en mistlampen ook geel in hun groot licht.
Iemand ervaring? Waar ik ze kan kopen? Wat ze kosten? makkelijk te monteren?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
-jo- schreef:heeft jouw pa toevallig XM gereden en zich vergist van type ?-Ray- schreef:nou ja mooi mooi, me pa noemt het nog altijd platgeslagen strijkijzers
en helemaal ongelijk kan ik m daarin niet geven

nee die mot geen franse rommel

Immer wieder die verdammte Holländer
Hallo, ik heb dus het volgende nog nodig:
Voor renault 21 Turbo Quadra:
-Knopjes van de elektrische ramen zie foto`s
-En een knipperlicht, als je in de auto zit links voor, zit een groot gat in het glas, alleen het glas zou ook al goed zijn
Als er iemand nog iets heeft liggen, ik hoor het graag!
[img]http://i9.tinypic.com/53zxgg9.jpg[/img]
[img]http://i10.tinypic.com/4r8xnk8.jpg[/img]
[img]http://i14.tinypic.com/6g18d1j.jpg[/img]
[img]http://i11.tinypic.com/5x3gu9k.jpg[/img]
Alvast bedankt
Voor renault 21 Turbo Quadra:
-Knopjes van de elektrische ramen zie foto`s
-En een knipperlicht, als je in de auto zit links voor, zit een groot gat in het glas, alleen het glas zou ook al goed zijn
Als er iemand nog iets heeft liggen, ik hoor het graag!
[img]http://i9.tinypic.com/53zxgg9.jpg[/img]
[img]http://i10.tinypic.com/4r8xnk8.jpg[/img]
[img]http://i14.tinypic.com/6g18d1j.jpg[/img]
[img]http://i11.tinypic.com/5x3gu9k.jpg[/img]
Alvast bedankt
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
knopjes zijn hetzelfde als elke 21 ph2 die op de sloop staat (moeten ze dus wel electrische raampies hebben
)

Die suffe dozen van VKVFrank schreef:Ik weet niet bij welke dealer jij bent geweest, maar ik raad toch aan om een keer terug te gaan en na te vragen.
Ik heb zelf pas weer een set koplampen gehaald , nu al 3 sets gehaald en altijd 100 euro inclusief btw per stuk.

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat je idd gelijk hebt

Erg fijn dat ze dat ook vertellen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
de suffe dozen van Renault Waasland en Renault Drogenbos, hoofdinvoerder van België.Jacco Osté schreef:Die suffe dozen van VKVFrank schreef:Ik weet niet bij welke dealer jij bent geweest, maar ik raad toch aan om een keer terug te gaan en na te vragen.
Ik heb zelf pas weer een set koplampen gehaald , nu al 3 sets gehaald en altijd 100 euro inclusief btw per stuk.![]()
323 / stuk.
En als je de originele code ingeeft zal je ook daadwerkelijk die prijs krijgen.
Wat het verschil is met die "goedkope" versie heb ik het raden naar.
Ik heb nog een klein probleemje, normaal als je de motor van een renault 21 turbo uitzet moet het elektrische pompje (zit langs de luchtfilter) voor de koeling van de turbo nog zo`n 10 min. door pompen om de turbo nog te koelen. Zo heb ik het gelezen in mijn instructie boekje.
Nu is het bij mij zo dat hij dat juist niet doet, wel ging het pompje laatst zomaar heel even draaien toen de auto al geruime tijd uitstond!
Iemand een idee hoe dit werkt of kan en wat er misschien kapot aan is, en moet het elektrische pompje ook pompen onder het rijden met de auto?
De pomp zelf doet het gewoon, alleen niet op het juiste moment denk!
????????
Nu is het bij mij zo dat hij dat juist niet doet, wel ging het pompje laatst zomaar heel even draaien toen de auto al geruime tijd uitstond!
Iemand een idee hoe dit werkt of kan en wat er misschien kapot aan is, en moet het elektrische pompje ook pompen onder het rijden met de auto?
De pomp zelf doet het gewoon, alleen niet op het juiste moment denk!
????????
Ja dat klopt we gaan en v/d week weer ophalen .Christian schreef:die is gister weer verkocht aan de vorige eigennaar
Is wel mooi veel aan vernieuwd en voor dat geld een super auto met een zeer goed lopend blok .
Meteen de rvs uitlaat er weer onder en dan kan binnekort de 21q naar de stalling .
He jammer. ben ik weer net te laat helaas..succes ermeeoldskool schreef:Ja dat klopt we gaan en v/d week weer ophalen .Christian schreef:die is gister weer verkocht aan de vorige eigennaar
Is wel mooi veel aan vernieuwd en voor dat geld een super auto met een zeer goed lopend blok .
Meteen de rvs uitlaat er weer onder en dan kan binnekort de 21q naar de stalling .
Ja we hebben em een jaar gehad toen weggedaan .
andere eigenaar heeft flink wat vernieuwd gelukkig voor ons.
Ja dit is echt een goede 21t zeker de motor.
Zal v/d week als we em gehaald hebben wel eens een
maken van de 2 blauwen.
andere eigenaar heeft flink wat vernieuwd gelukkig voor ons.
Ja dit is echt een goede 21t zeker de motor.
Zal v/d week als we em gehaald hebben wel eens een

koel mars!
Immer wieder die verdammte Holländer
als je der echt 1 wil heb ik nog wel wat voor je.REMCO-X schreef: He jammer. ben ik weer net te laat helaas..succes ermee
[img]http://img246.imageshack.us/img246/4821 ... allzc2.jpg[/img]
ph1 met leder interieur en de hele rimram. Krukaslagers zijn rotversleten maar er wordt een gereviseerde motor bijgeleverd (nieuwe krukaslagers, drijfstanglagers, axiaals, krukaskeeringen, koppakkingset ) . De motor is te bekijken (ook inwendig) vermits de carter er nog niet opstaat. Dit om eventuelle kopers de boel te laten controleren. De motor lever ikzelf bij, de wagen is van een belgische renaultliefhebber.
1000 voor de wagen (vaste prijs, geen gezeik), zeer goede staat van de koets, geen roest op de achterschermen, deuren of binnendorpels. Alles werkend maar niet rijdend vanwege de lagers.
500 voor de gereviseerde bijgeleverde motor, ook vaste prijs zonder gezeik.
De wagen staat nog steeds op frans kenteken (import)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hang je de motor er wel in voor die 500 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
als het voor jou is, ja. Das wel het minste wat ik kan doen na de ring perikelen en dergelijke.
edit* ben nog een nieuwe distributie en vsnaar vergeten vermelden.
edit* ben nog een nieuwe distributie en vsnaar vergeten vermelden.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik heb nog geen 21




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zal eens met de vrouw overleggen vanavond
was toch de eerste intentie ooit
een 21 voor het circuit
kan ik ook met de youngtimers meedoen, alleen past die niet op de aanhanger
maar goed dat mag de pret niet drukken



was toch de eerste intentie ooit
een 21 voor het circuit
kan ik ook met de youngtimers meedoen, alleen past die niet op de aanhanger




maar goed dat mag de pret niet drukken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja moest toen ook de aanhanger wel verbouwen



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.