ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ph 1 rulezzzzzz 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
klopt, verschil zit bij het verbinding stuk met de turbo.-PAZ- schreef:Klopt het dat er verschil zit tussen de fase1 en fase2 uitlaatspruitstukken bij de gtt?? En dat die van een fase1 beter zou "flowen"??
maar als ik het goed heb is de ph1 gevoeliger om te breken, maar dat weet ik niet meer zeker
mijn ouwe GTT is van MP af...
Immer wieder die verdammte Holländer
dat kan twee dingen betekenen 

Fase 1 is met van die zwemvliezen tussen de uitlaatkanalen, fase 2 is gewoon massiever en naar binnen toe dikker. (en dus iets mindere flow).
En bij de aansluiting is alleen het verschil waar de tapeinden in vastzitten, maar das geen echt verschil te noemen
En bij de aansluiting is alleen het verschil waar de tapeinden in vastzitten, maar das geen echt verschil te noemen

Phase 1 loopt beter (vele ervaringen).
Gewoon, voor de zekerheid nog es 
(Heb volgens mij nog 2x goede phase 1 liggen
)

(Heb volgens mij nog 2x goede phase 1 liggen

Meer moest ik niet wetenpierre schreef:JA, ook de verbinding bij de turbo is identiek, ik heb fase 1 gehad en nu een fase 2, fase 1 scheurt zo kapot, fase 2 is veel sterker.-PAZ- schreef:Maar zijn wel gewoon onderling uit te wisselen toch??
R5GTT. Drive it like you stole it
nope, ongelijke bodem bevestiging....WouterW schreef:Passen de stoelen uit een clio - zonder al te veel te moeten aanpassen - ook in een 5 GTT?
scherpe randen zijn er om weggevijld te worden 
voor apk idd geen probleem, de bekende devil flammenrohr kwam ook zonder problemen door de apk, die gasten gingen juist extra gas geven binnen

voor apk idd geen probleem, de bekende devil flammenrohr kwam ook zonder problemen door de apk, die gasten gingen juist extra gas geven binnen

Als de CO niet goed is kan ik toch bij mn lobster zon slang los trekken voor wat valse lucht?Jacco Osté schreef:Voor de APK geen probleem, mits de CO maar goed is

Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ben met de mijne ook al 2x door de keuring gegaan, demperloos en met flammenrohr-Ray- schreef:scherpe randen zijn er om weggevijld te worden
geen probleem

MAar je flammenrohr is dan een soort van eindstuk toch? ik wil geen eindstuk. gewoon simpel buis
Al geeft zon flammenrohr volgens mij ook geen enkele demping zoals ik die van jou een keer gehoord heb

Al geeft zon flammenrohr volgens mij ook geen enkele demping zoals ik die van jou een keer gehoord heb

Renault 5 GT Turbo '87
en je betaald er iets meer voor omdat er devil op staat 

-
- Contacteer:
Vette velgen 

Gemeten op Assen: 119,9 DbKier schreef:heheh dat zei ik al. Tis een eindstuk maar geeft totaal geen demping. Heb die van Dennis keertje op een meeting gehoord en dat klonk zeer plezant

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat was de sidepipeJacco Osté schreef:Gemeten op Assen: 119,9 DbKier schreef:heheh dat zei ik al. Tis een eindstuk maar geeft totaal geen demping. Heb die van Dennis keertje op een meeting gehoord en dat klonk zeer plezant![]()

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"