- VW Polo G40 VS GT Turbo ->

Vandaag:
- Clio16V VS GT Turbo ->

- R1916V phase1 VS GT Turbo ->

Jammer dat jullie je nederlagen niet vermelden.....

Chris schreef:Gister:
- VW Polo G40 VS GT Turbo ->![]()
Vandaag:
- Clio16V VS GT Turbo ->![]()
- R1916V phase1 VS GT Turbo ->![]()
Jammer dat jullie je nederlagen niet vermelden.....
Was het frans niet?Martijn. schreef:vanmiddag in dr88 nog even ouderwets gejaagd tegen een clio 16v..
clio was toch sneller dan mijn familie-chamade
geen idee, enige wat ik zag was de dubbele pijp in het middenRobertR19 schreef:Was het frans niet?Martijn. schreef:vanmiddag in dr88 nog even ouderwets gejaagd tegen een clio 16v..
clio was toch sneller dan mijn familie-chamade
Er vanuit gaande dat jullie weten waar je mee bezig was, kan ik het niet voor me houden dat ik dit vindt neigen naar onverantwoordelijk rijgedrag, niet zozeer de snelheid, maar wel met het aantal inzittenden, je weet zelf het beste dat een auto dan anders reageert etc,etc.....Ivo8hoven schreef:Vanavond ff wezen stappen, de Haas met 4 man in de 325i, en ik met 3 man in de Clio![]()
Exact even snel![]()
Even later deze nacht ff door naar huis op een lege A12 toch even 230km/u gereden 7000 trn......vond ik toch echt harden dan te bedenken dat ik nog iets afwijking op de teller heb van die 16"
wie zegt dat ie op de terugreis naar huis met meerdere personen in de auto zat ?Arno17 schreef:Er vanuit gaande dat jullie weten waar je mee bezig was, kan ik het niet voor me houden dat ik dit vindt neigen naar onverantwoordelijk rijgedrag, niet zozeer de snelheid, maar wel met het aantal inzittenden, je weet zelf het beste dat een auto dan anders reageert etc,etc.....Ivo8hoven schreef:Vanavond ff wezen stappen, de Haas met 4 man in de 325i, en ik met 3 man in de Clio![]()
Exact even snel![]()
Even later deze nacht ff door naar huis op een lege A12 toch even 230km/u gereden 7000 trn......vond ik toch echt harden dan te bedenken dat ik nog iets afwijking op de teller heb van die 16"
Ik rijdt ook regelmatig te hard maar doe dit nooit met meerdere personen in de auto, zeker niet met vrienden.
Maar goed, ik wil niet de belerende persoon zijn, maar toch.......
Wel mooi dat je btw die BMW kan bijsloffen.
Als je gaat ga je in iedere geval met zijn allen ...mooie moraalridderArno17 schreef:Er vanuit gaande dat jullie weten waar je mee bezig was, kan ik het niet voor me houden dat ik dit vindt neigen naar onverantwoordelijk rijgedrag, niet zozeer de snelheid, maar wel met het aantal inzittenden, je weet zelf het beste dat een auto dan anders reageert etc,etc.....Ivo8hoven schreef:Vanavond ff wezen stappen, de Haas met 4 man in de 325i, en ik met 3 man in de Clio![]()
Exact even snel![]()
Ik rijdt ook regelmatig te hard maar doe dit nooit met meerdere personen in de auto, zeker niet met vrienden.
Maar goed, ik wil niet de belerende persoon zijn, maar toch.......
Wel mooi dat je btw die BMW kan bijsloffen.
In een rechte lijn de snelweg op ....dus dat viel wel mee..Arno17 schreef:Klopt, maar wel dat ze aan het dollen waren.
De top van 230 haalde hij alleen denk ik, zo lees ik het in ieder geval.
dennisvr schreef:vanmiddag met de quadra
een corsatje gsnie
uit zijn 5 encorsa
kreeg nog een duimpje van um. Wel sportief
Aardig aan gewerkt dusHe gozer, was dat niet een blauwe Opel Corsa gsi richting Zierikzee, jij reed in de Quadra en je vriendin in de 5 GT.
Wist toch al dat ik het ging verliezen, maar dat drukt de pret niet. Ik vertrok uit mijn 4, en met een Turbo zoals jij heb je toch zat koppel vanuit zijn 5!
Maar volgens mij is die van jou niet standaard, die van mij ook niet! Hier heb je mijn technische gegevens van de 1.6 16V
Gr,
Axel
Corsa B X1.6XE 156PK en 172NM
- Overmaatse zuigers 1620cc
- Geflowde cylinderkop
- Mantzel Powerbox
- Dr. Schrick 264 graden nokassen
- Mantzel chip, begrenzer op 7300rpm
- Gasklep 2mm rondom vergroot door Mantzel, totaal 4mm.
- Benzine druk regelaar bij Mantzel op
de rollenbank afgesteld 3,2 bar en en volgas
3,7 bar!
- Ecotek striker zorgt voor continue vacuum in
het spruitstuk. Dus altijd direct op het gas.
- EGR klep afgedicht
- Green Air Twister luchtfilter
- Lexmaul 4-2-1 Spaghetti spruitstuk
- Supersprint kat
- Simons Groep A rechte middenpijp
- Mantzel Groep A einddemper
via hier-Ray- schreef:hee den-man, hoe komt die gast aan jouw email adres dan?
en als het goed is zit er een link in je mailbox