ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Is het al bekend wanneer het verhaal + video over de RTC in de Autoweek komt? Of heb ik dat ergens gemist afgelopen week op het forum 

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
Nee, is nog niet bekend.
- Adinsx
Dan wachten we nog even, wilde net Marc al gaan spammen,
Hij herkende me en vroeg of de 20 euro, R19 nog in bezit was
Gezellig bijgepraat en nog even op de foto gegaan met de Clio.
We gaan het zien

Hij herkende me en vroeg of de 20 euro, R19 nog in bezit was

Gezellig bijgepraat en nog even op de foto gegaan met de Clio.
We gaan het zien

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Ik heb het gevraagd aan Marc; hij kon er geen zinnig woord over zeggen, hij schrijft het artikel en de redactie van de autoweek beslist wanneer het geplaatst word EN welke foto's er geplaatst worden.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
- Adinsx
Klopt, al zal het nu wel niet enorm lang duren.
Ik ging 19 juni 2007 voor de reportage van klokje rond naar Marc toe, pas in nummer 41 werd het geplaatst. (oktober ergens)
We horen het wel
Ik ging 19 juni 2007 voor de reportage van klokje rond naar Marc toe, pas in nummer 41 werd het geplaatst. (oktober ergens)
We horen het wel

Weet er iemand waar we een camper kunnen huren MORGEN voor Zandvoort? 

Vandaag met Mark naar de auto rai geweest, de Renault stand is dik voor mekaar! Erg gaaf die Megane RS in dat speciale geel.
Verder natuurlijk even gekeken bij de Kia stand, de nieuwe Rio is echt een leuke auto geworden!! En de Picanto ook (een stuk volwassener) denk dat ze d'r wel mee gaan scoren!
En even bij Saab wezen kijken, die 9-4X tja is en blijft gewoon een amerikaan met een 9-5 dash, wel geinig, maar niet voor die pegels..
En de 9-5 Estate, van achteren gezien wel leuk maar van de zijkant kan ik nog niet echt wennen aan die 2 door elkaar lopende lijnen, lijkt net alsof ze er het estate gedeelte d'r op hebben geplakt (zeg maar netzoals bij een R25 station)
Bij de VW stand, vond ik d'r maar weinig bijzonders aan..
Maar was wel weer een leuk dagje zo!
Verder natuurlijk even gekeken bij de Kia stand, de nieuwe Rio is echt een leuke auto geworden!! En de Picanto ook (een stuk volwassener) denk dat ze d'r wel mee gaan scoren!
En even bij Saab wezen kijken, die 9-4X tja is en blijft gewoon een amerikaan met een 9-5 dash, wel geinig, maar niet voor die pegels..
En de 9-5 Estate, van achteren gezien wel leuk maar van de zijkant kan ik nog niet echt wennen aan die 2 door elkaar lopende lijnen, lijkt net alsof ze er het estate gedeelte d'r op hebben geplakt (zeg maar netzoals bij een R25 station)
Bij de VW stand, vond ik d'r maar weinig bijzonders aan..
Maar was wel weer een leuk dagje zo!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Jah is duurder!!Wouter de Wit schreef:Scheel betaald aan parkeren onder de Rai??

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Jah parkeren kost gewoon ff 20 euro, en dan wassen ze de auto nog niet eens... 
en ook goedkoper!! op de centuurbaan kost het geen ruk dacht ik...
ik heb daar eens een pc opgehaald bij een winkeltje en ik zou toch echt zweren dat er maar een zeer klein bedrag voor stond!
-
- Moderator
- Car: MB
Ik ben toevallig vandaag ook geweest. Op uitnodiging is een stuk goedkoper heb ik al gezien
Stond niet zo gek veel boeiends vond ik persoonlijk. Wel wat leuke dingen gezien maar voor de volle mep was ik niet gekomen....

Stond niet zo gek veel boeiends vond ik persoonlijk. Wel wat leuke dingen gezien maar voor de volle mep was ik niet gekomen....
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
nee dat kan niet, want die dikke ketting met zware bol die z'n vader aan z'n voet hebt vast gebonden ligt nu midden in de showroom bij de Volvo dealer
MOD
Link(s) verwijderdAantal auto's anno 2010. Best grappig om te zien!
Had alleen veel minder r9/11's en 5'jes verwacht...
[img]http://1.2.3.10/bmi/www.bovagrai.info/a ... /1_6_3.jpg[/img]
Had alleen veel minder r9/11's en 5'jes verwacht...
[img]http://1.2.3.10/bmi/www.bovagrai.info/a ... /1_6_3.jpg[/img]

Volgensmij heb je je paaseieren te lang laten liggen 

-
- Contacteer:
Iemand die misschien weet hoe dit zit?
Ik heb mijn kenteken verlichting lampjes vervangen
Geeft geen stroom op de kabels.
Weet iemand welke zekering hier bij hoort heb namelijk heel het boekje door gelezen maar zie nergens waar dit bij hoort.
Iemand enig idee?
Ik heb mijn kenteken verlichting lampjes vervangen
Geeft geen stroom op de kabels.
Weet iemand welke zekering hier bij hoort heb namelijk heel het boekje door gelezen maar zie nergens waar dit bij hoort.
Iemand enig idee?
Bij je linker achterlicht zit een stekker voor de kentekenverlichting.
Controleer hier eens of er wel spanning op staat.
Is dat het geval dan zit het in de bedrading van daar naar je lichtjes...
Controleer hier eens of er wel spanning op staat.
Is dat het geval dan zit het in de bedrading van daar naar je lichtjes...
-
- Contacteer:
De stekker zat los waarschijnlijk bij de spuiter niet aangesloten.
Btw is de zekering van je achterlichten ook de zekering van je kenteken verlichting.
Btw is de zekering van je achterlichten ook de zekering van je kenteken verlichting.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Kenteken verlichting zit op je stadslichtzekering, hier zitten inderdaad ook de achterlichten op. 

-
- Car: Renault Clio III RS
Weet er iemand een goed(koop) adres voor het maken van reklame banners? Ik bedoel zoiets:
[img]http://www.clipshaarmode-visagie.nl/wp- ... banner.png[/img]
Tis wel mijn werk, weet alleen niks van prijzenantoine schreef:Weet er iemand een goed(koop) adres voor het maken van reklame banners? Ik bedoel zoiets:
http://www.provisionprint.nl
- Adinsx
Ben je klaar mee als Renault-zijnde net nu de BOSE-modellen echt goed lopen qua bestellingen.
Buzzin Hornet schreef: Als lease auto had ik een Renault Megane Hatchback 1.5 dCI Bose besteld begin maart. Ik kreeg vanmorgen van mijn dealer de volgende mail
Daarna kreeg ik in een mailwisseling nog te horen dat de levertijd al op 2014 stond ondertussen en dat Renault definitief heeft besloten om de hele productie lijn te sluiten. Heb nog Renault direct gebeld en die zouden terugbellen, heb daar een call nummer van.Gistermiddag laat ben ik door de importeur geïnformeerd over uw nieuwe lease auto. Deze is niet te bestellen doordat de Bose radio’s niet meer te leveren zijn door de toeleverancier i.v.m. de ramp in Japan. De fabriek heeft daarom besloten alle Bose uitvoeringen per direct te schrappen van de productie lijn De auto in de vorm die u besteld had kan daarom niet geleverd worden. Alternatieven die door Renault Nederland worden geboden zijn: - Een GT-line samenstellen (Excl. Bose radio) - Een Dynamique samenstellen. Of de auto helaas annuleren. Indien u de auto wilt aanpassen nodig ik u graag uit voor een nieuwe offerte en een kopje koffie zodat ik het verhaal nog even kan toelichten. Ik ga vandaag in overleg met de leasemaatschappij of deze nog een andere optie heeft. Mijn excuses en ik hoor graag van u de reactie zodat ik deze naar de importeur kan communiceren, want u snapt dat ik hier ook allerminst blij mee ben! schreef: