Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Die dingen zijn origineel bij de dealert 32 euro incl.
En je hebt mn mail dus gehad gister.
Gr.Frits
weet niet precies hoeveel hij kostte, heb voor t gemak maar 32 aangenomen, tnx nog voor je mail, ga vd week naar een dealer, heb alleen geen idee waar die zit in nijmegen...ff de goude gids raadplegen
ik vinnem ook stoer. Vooral die velgen, die staan ook op mijn lijstje. Verder wel mijn stijl, alleen jammer dat de skirts zijn meegespoten, en van die geschilderde voorbumper.
ik vind de velgen ook wel vet ja, die kleur vind ik wel wat hebben. Zou wel jammer zijn als het van die universele velgen zijn met 8 gaten (wie dat ooit bedacht heeft)
SuperGrannie!!!!
Ik vind dat echt zo'n typische stereotype gladde autoverkopers slogan: Van een oud vrouwtje geweest!
Als het echt zo is, mag je hem eerst wel effe opnieuw inrijden, want ik denk dat ze er net 30 km mee op de snelweg heeft gereden
voor de zuiderlingen in deze regio. XFm is nu ook in de ether in den bosch en omstreken. Erg goede zender met lekkere muziek vind ik zelf. Verglijkbaar met ID&T maar ik vind dat ze daar de laatste tijd beetje vreemde muziek draaien overdag. Echt een aanrader!! 94.1 in de ether en 96.1 op de kabel in den bosch
robclio16V schreef:Als je 1 dag naar die zender luistert, hoor je wel 10 keer hetzelfde irritante rotnummer voorbij komen.
Ik hou het wel op Yorin op m'n werk....
heb je gelijk in. Als je heel de dag radio luister luister ik ook liever yorin of 8fm. Maar voor af en toe vind ik power radio, xfm of id&t toch erg lekker
de carroserie is een 86'er en heeft 175000 gelopen
motor is een phase2 na de revisie 10.000 gelopen.
edit: het werkt weer
Ziet er leuk uit, maar ik zou verder zoeken... Er moet nogal wat aan zo'n auto gebeuren en zeker deze. Als je deze strak wilt hebben ben je toch alweer een paar duizend euro lichter en ik vrees dat 'ie dan nog steeds niet helemaal naar je eigen wensen is.
Stuur ik cliomaniac gister een sms over die uitlaat...stuurtie vandaag terug datie al verkocht is
Heb maandag ook een Quintezz gekocht btw, 85 eurootjes...geen geld dacht ik zo
mwah, twee vrienden van me hebben er ook een, vind t toch best handig...maar goed, we zullen zien, als ik er over een maand of wat vind datie nutteloos is, kan ik m vast nog wel verpatsen.. Wil uit geldnood niet meer op de staan...kreeg er vd week weer een...