Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 89997598 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen.
Hey .. die tekst komt mij bekend voor ....
[font=Courier New]Beste Arcostraver, Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 89997598 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen. Hieronder volgt een kopie van uw klacht: Voertuig is in bezit van iemand anders. Prijs is te laag. Dit riekt naar oplichting gezien aard en tekst van advertentie. Dit is namelijk de originele advertentie : http://link.marktplaats.nl/459680386 [/font]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 89997598 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen. Hieronder volgt een kopie van uw klacht:
Pff.. ik denk, ik post ook even wat.. ben al te laat
Beste ,
Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 89997598 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen. Hieronder volgt een kopie van uw klacht:
\
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Het antwoord van de verkoper, indien u een antwoord heeft ontvangen, was hoogstwaarschijnlijk in (gebrekkig) Engels of Nederlands gesteld en afkomstig van een verdacht e-mail adres. Vaak wordt er voorgesteld om de verzending van de artikelen via TNT of UPS te laten verlopen en de betaling via Western Union te voldoen.
Wij hebben het vermoeden dat deze mail afkomstig is van een dubieuze aanbieder. We willen u dan ook adviseren om niet op de aanbieding in te gaan en de verzender van de mail verder te negeren.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Da's wel erg goedkoop ja. Zal wel aanbetaling zijn van de helft ??
Ivo van Achthoven schreef:Die dealer snapt wel hoe je een echte dikke Clio op de markt zet zeg...!
Zeker een tof initiatief van deze Parijse Renault dealer.
Misschien een leuk idee voor ''Van Kerkhof en Visscher'' om een soortgelijke
extreem gelimiteerde versie van de Clio III RS hier in NL op de markt te brengen?
Deze stond een paar weken geleden nog in Den Haag te koop...
Ik meen me te herinneren dat dit de oude van "Bambi" is geweest...
Dan heb ik 'm toen gemist ...
Dorpels zien er op de foto overigens nog zeer goed uit ...
Ivo van Achthoven schreef:Die dealer snapt wel hoe je een echte dikke Clio op de markt zet zeg...!
Zeker een tof initiatief van deze Parijse Renault dealer.
Misschien een leuk idee voor ''Van Kerkhof en Visscher'' om een soortgelijke
extreem gelimiteerde versie van de Clio III RS hier in NL op de markt te brengen?
mijn frans is niet al te best dus vandaar deze vraag:
wat is er zo bijzonder aan de clio behalve de mat grijze kleur en een plaatje?
Niks eigenlijk, behalve dat er maar 15 van zijn en een luxe uitvoering is.
CLIO RENAULT SPORT PARIS
SERIE TRES LIMITEE A 15 EXEMPLAIRES (beperkte serie, 15 stuks)
PRODUITE DANS L USINE DE DIEPPE (geproduceerd in Dieppe)
EQUIPEMENT DE LA VERSION RS LUXE + (uitvoering RS Luxe +)
TEINTE EXCLUSIVE HOLOGRAMME MAT (exclusieve kleur, mat)
TOIT NOIR LAQUE (zwart afgelakt)
CHASSIS CUP ETRIERS ROUGES (cup chassis met rode klauwen)
SIEGES RECARO CUIR (leder recaro stoelen)
JANTES CUP NOIRE (zwarte cup velgen)
POIGNEE DE PORTE DIFFUSEUR ET BANDEAU AVT NOIR LAQUE (afwerking van de diffusor en stootranden in zwart afgelakt)
SANS OUBLIER LES EQUIPEMENTS (deze uitrusting niet te vergeten)
GPS (duh ! GPS)
PACK CLIM (airco/clima)
REGULATEUR LIMITEUR DE VITESSE (begrenzer verstelling/regeling)
CARTE MAINS LIBRES (handvrij)
RADIO CD MP3 USB BLUETOOTH (duh!)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !