ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

kingpin schreef:1.6 bar :D ja dan hoef je ook niet meer op je benzineverbruik te letten :D (en bijhouden doe ik ja dan zeker niet :worship: )
Hoeveel pk/Nm boost ie dan?
Geloof iets van 360 pk.. 8)

Edit:
Maus schreef: Maareh, er is weer een stukje van de basis gelegd om (later) wat meer vermogen te krijgen. :) Het volgende zou kunnen zijn de benzinepomp en bouten, dan kan je naar de 1.6 bar (wat neerkomt op >360 trappelende paardjes onder de kap. :) )
Komt uit zijn eigen topic. maar helaas allebei geen lid, en het staat nu in het ledengedeelte van de site. 8)

Edit2: Wel lid. Klik hier
Maus

Frits schreef:Komt uit zijn eigen topic. maar helaas allebei geen lid, en het staat nu in het ledengedeelte van de site. 8)
Wie dat nou verzonnen heeft..... :~ :wink:

Hier nog wat info van een andere evo met gelijkwaardige mods.
Klik
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Maus schreef: Wie dat nou verzonnen heeft..... :~ :wink:
:gun: :gun: Please don't shoot the messenger :p
kingpin
Contacteer:

Hier nog wat info van een andere evo met gelijkwaardige mods
:worship: :worship: :worship:

Moet nu toch echt m'n meerdere erkennen hahaha
white gtt power

gisteravond tegen 2u snachts kwam ik terug van werk, veel feestgangers op de baan hier, altijd op donderdagnacht. eerst werd ik bruut ingehaald door een ibiza cupra, maarja wat ga je doen in een clio 1.2 RN :p

even later rustig aant cruisen op expressweg komt er kerel op zen ruigst langs me door , raakt bijna me auto langs zij met een stort fiesta 1.1 , denk ongeveer zelfde jaar als de clio.
volgende lichten wij rood , wat doet die sissy hij stopt een meter of 10-15 eerder als de lichten en laat zen car stilletjes bollen de valsspeler, licht op groen, hij eerder van plaats, maar wat is dat, clio power!!!!!!! tweede vitesse en de 1200 was aant huilen, derde en we hebben die strontauto ingehaald, ik was me echt ziek aant lachen, dan krijgt i al voorprong, dan haalt i het nog niet. ik kreeg geen vriendelijke duim, alleen een kut krom gezicht dat recht voor em bleef staren! hèhèhèhè er zit dan toch nog iets fut in het beesje na al die jaren
Sander2

kingpin schreef:
Hier nog wat info van een andere evo met gelijkwaardige mods
:worship: :worship: :worship:

Moet nu toch echt m'n meerdere erkennen hahaha
Gewoon ff een compressor op die V6, kan je het in ieder geval bijbenen :)
Maus

Ik zou zeggen; doen! Kunnen we daarna kijken of dat 't ook zo is! :D
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Vandaag was weer zo'n dag dat je leuke auto's tegen kon komen.

Eerst een Astra uit 1998 met een OPC outfit en dus een heuse grille met logo, 2 dikke uitlaten en dito velgjes en kleurstelling, was in 2 al uit het zicht verdwenen en navraag op RDW gaf aan dat het hier om een Astra 1.8 ging( rare jongens die Opel rijders)

Werd terloops ook nog even door een Clio Williams voorbij gesjeesd, iemand van hier?? ( GR-XL-39)...dubbele pech dus voor hem!

Vanavond een knakker in een FORD(Fusion ofzo) tot 3 keer toe probeerde hij het om voor te blijven, dus maar even sarren door naast hem te gaan rijden in 1, 2 en 3 versnelling en hem telkens even bij te halen om in 3 van hem weg te schieten.............kon zijn smoel zien....huh, een Clio?? :evil:
TheoV
Contacteer:

ik heb vandaag 2 stoplichtsprintjes gewonnen in mn twingo 1.2 8V

een BMW 318 dat maar op 3 cylinders liep, en een 1.8 golfje.. maar dat golfje is wel 2maal stilgevallen bij het vertrekken....

en voor de rest heb ik de slechte gewoonte het niet te kunnen winnen met mn twingo, zelfs als de anderen niet eens proberen :(
vandaag toch een goede dag gehad :beer:
Bram (vospower)

peugeot 405 1.6i vs. civic type R, nieuwere model...

Ik gaf alles, maar vraag me af of die civic dat in de gaten had :smoke: zelfs zonder moeite bleef hij voor...
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

BMW 116i benzine vs BMW 325 i alleen het geluid zei al genoeg
Thierry

Arno17 schreef:Werd terloops ook nog even door een Clio Williams voorbij gesjeesd, iemand van hier?? ( GR-XL-39)...dubbele pech dus voor hem!
Volgens het register is dat Patrick :)
PATRICK-CLIO

Werd terloops ook nog even door een Clio Williams voorbij gesjeesd, iemand van hier?? ( GR-XL-39)...dubbele pech dus voor hem!
is ikkuh

ik zag je al aan komen rijden hehe toen ik die astra zag dacht ik hmm ... ik fiets er maar achteraan

je hebt een nette auto kerel :)
Arno17

@Patrick, je hebt zelf ook een mooi karretje.

Die van die Astra was een zeur, zat al eerder voor me, dacht een heuse OPC te ontwaren.........niet dus. :lol:
PATRICK-CLIO

thanks man :)

had ik um nou maar gewassen voordat ik een stukje ging rijden :p
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Resultaat van een AX GT tegen een 5 GT Turbo..... :beer:

http://www.clubcinq.nl/modules.php?name ... 314#117314
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Bram (vospower)

net weer met de peugeot 405 1.6 vs. Seat Ibiza 1.8. Dag ibiza :D
kingpin
Contacteer:

Gewoon ff een compressor op die V6, kan je het in ieder geval bijbenen
Dan krijg je meer van dit soort freaks:
http://www.cliosportv6.com/forum/showthread.php?t=21
frank_williams

doen we weer een beetje ontopic nu? :)
Daniël W.
Car: 5TL-T

Chris schreef:Resultaat van een AX GT tegen een 5 GT Turbo..... :beer:

http://www.clubcinq.nl/modules.php?name ... 314#117314
Lol, zal er wel iets mis zijn met die GTT, heb vaak tegen mn broer z'n AXGT gesprint en die trekt het echt niet, zelfs niet met een valse start :~

Gister trouwens nog een Calibra 2.0 nerveus gemaakt op een N weg, komt me voorbij blazen, ik aanhaken en gewoon meerijden >-) zat ie daar uit een rotonde zwarte rook uit te braken wil je niet weten :p en ik half gas 8)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
kingpin
Contacteer:

@Maus ... zoiets bedoel je :D :D :D hahaha

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b203/TRW1/m11.jpg[/img]
GeniustheGzA

Williams (warme motor, voor ik commentaar krijg... :p ) vs MB 190E 2.3 16V (uit het jaar blok :D )

Ging vrij gelijk op. Williams köt van start, wielspin, maar hield het goed bij, liep volgens mij zelfs in.

Maar goed kanonnekesman, doen we nog een keer wanneer het drog is en wat warmer! (Y)
Turbo Marco

Gtt sprintje tegen Volvo V70R (300pk -400NM) :D zwaai zwaai dikke R :beer: ,het grappige is dat de Volvo twee geeteetjes voor moest laten,het kan soms lastig zijn als een tweebaansweg veranderd in een enkelbaansweg >-)
Ik vermoed dat de V70R rijder de sleutels in de kliko heeft geflikkerd :lol:
Arno17

Turbo Marco schreef:Gtt sprintje tegen Volvo V70R (300pk -400NM) :D zwaai zwaai dikke R :beer: ,het grappige is dat de Volvo twee geeteetjes voor moest laten,het kan soms lastig zijn als een tweebaansweg veranderd in een enkelbaansweg >-)
Dus die GTT zitten onder de 6 seconden op de 100?........weet je zeker dat die Volvo vol van zijn plek ging, of liet hji jullie leven om gewoon in te kunnen voegen. :wink:
Turbo Marco

Arno17 schreef:
Turbo Marco schreef:Gtt sprintje tegen Volvo V70R (300pk -400NM) :D zwaai zwaai dikke R :beer: ,het grappige is dat de Volvo twee geeteetjes voor moest laten,het kan soms lastig zijn als een tweebaansweg veranderd in een enkelbaansweg >-)
Dus die GTT zitten onder de 6 seconden op de 100?........weet je zeker dat die Volvo vol van zijn plek ging, of liet hji jullie leven om gewoon in te kunnen voegen. :wink:
blijkbaar zit mn gtt dicht aan de 6sec :D ,de gtt daarachter heeft netjes de boel dichtgegooid,het hele zooitje moest ook flink in de ankers omdat een trut met een kangoo even snel van weghelft wisseld :@ ,en trouwens ik staar mij in ieder geval niet blind op fabriek specs.
Een S40T4 blijf ik in een sprint anders ook een wagenlengte voor,en de bestuurder daarvan zegt zelf alle zeilen bij te zetten om die gtt bij te kunnen houden,ook is het zo dat de tractiecontrole (DS...nog wat??) behoorlijk wat tijd doet verliezen,dan mag het niet vreemd zijn dat een gtt de Volvo achter zich laat

:wink:
CChris

Turbo Marco schreef:
Arno17 schreef:
blijkbaar zit mn gtt dicht aan de 6sec :D ,de gtt daarachter heeft netjes de boel dichtgegooid,het hele zooitje moest ook flink in de ankers omdat een trut met een kangoo even snel van weghelft wisseld :@ ,en trouwens ik staar mij in ieder geval niet blind op fabriek specs.
Een S40T4 blijf ik in een sprint anders ook een wagenlengte voor,en de bestuurder daarvan zegt zelf alle zeilen bij te zetten om die gtt bij te kunnen houden,ook is het zo dat de tractiecontrole (DS...nog wat??) behoorlijk wat tijd doet verliezen,dan mag het niet vreemd zijn dat een gtt de Volvo achter zich laat

gewoon Uber marco....... :worship: :worship: :worship:
R 5 Convertible Rulezz
Arno17

Turbo Marco schreef:
Arno17 schreef:

Een S40T4 is natuurlijk even andere koek dan een V70R, ondanks het in twjifel trekken van fabrieksopgaves.

V70R:
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,9 s

S40T4:
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s

Ik zou zeggen, die van de T4 is makkelijk, die station betwijfel ik, tenzij hij er een dikke lading handel in had liggen.
Sander2

Arno17 schreef:
Turbo Marco schreef:
Arno17 schreef:

Een S40T4 is natuurlijk even andere koek dan een V70R, ondanks het in twjifel trekken van fabrieksopgaves.

V70R:
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,9 s

S40T4:
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s

Ik zou zeggen, die van de T4 is makkelijk, die station betwijfel ik, tenzij hij er een dikke lading handel in had liggen.
Dat zijn leuke specs van die V70R. En ik geloof dat ze ook AWD zijn?!
Arno17

Ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is maar makkelijk zeker niet, de Volvo zal niet leeg zijn geweest dan.
Turbo Marco

Mijn twee boys zaten op de achterbank :smile:

Maar het zou idd kunnen dat de V70R beladen was(unsure),hoe dan ook het was een leuke aktie (Y)
Arno17

Turbo Marco schreef:Mijn twee boys zaten op de achterbank :smile:

Maar het zou idd kunnen dat de V70R beladen was(unsure),hoe dan ook het was een leuke aktie (Y)
Dat is nu het leuke, maar normaal gesproken is de Volvo de snellere, maar proberen kan nooit kwaad.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Vanochtend stond ik links voorgesorteerd bij het stoplicht te wachten, toen er een Porsche Boxster S Cabrio achter me kwam staan.

Stoplicht gaat op groen, ik trek vlot weg en blijf op de linkerbaan, en de Porsche kwam me rechts voorbij, ging redelijk vlot (hij gaf lang niet alles natuurlijk, je mag daar officieel maar 70..) waarna hij rechts afsloeg, ik ging rechtdoor.

maar ik vond het wel wat jammer dat er nauwelijks geluid inzat, had de muziek niet eens zo hard staan (ook niet zachter gezet) maar ik heb niks sportiefs gehoord..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Haas
Car: Megane RS

zit ik net in clio16V van paul rustig op t groene licht te wachten... Komt er een grijze Sub Impreza GTT naast me staan.... Hij ff duimpje op, ik ook uiteraard :)
Toen hij btje begon te sissen met zijn valveje, maar ff raam opengedaan en gezegd dat t mijn auto niet was. Hij lachen... :lol:
Maar donders, dat geluid van een gtt is zo lekker :kwijl: Hij wilde m wel ff vol opentrekken voor me aangezien ik zei dat ik een gtt blok in mijn clio aant bouwen was.. :worship:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Dat zijn lekkere bakjes ja :D

Vanmiddag alleen een mongool in een zwarte, smerige twingo met id&t achtige raamband en fluffy dice voor me bij t stoplicht gehad..die dacht me er even uit te rijden ofzo... :lol: :lol:
white gtt power

damn damn, vandaag EIN DE LIJK eens tegen de TT van een vriend van me getrokken:
ik: GTT phI op 0.7bar.
hij: TT 1800 turbo 20V 180pk
aan de lichten bij groen, ik volgas en weelspin tot en met dus verneukt, TT schoot weg als een raket.

90 in derde en allebei op het gas, kon even langs blijven hangen waarna de TT wegtrok, in vierde had ik al helemaal geen verhaal meer, TT trok vlot een groot gat.

toen 40 km/h in 2de en allebei op het gas, van 40-120 bleef ik exact naast de TT en erna trok hij weer een gat.

al bij al een fijne race , maar de TT heeft duidelijk meer koppel onderin!

binnekort wat sleutelen aan de GTT and I will OWN de TT
Gesloten