martll schreef:Twingo RS net voor het stoplicht op de N242 ter hoogte van Heerhugowaard.
Volgens mij kon hij mijn Clio niet waarderen want keek stug vooruit.
Ronald1916V schreef:Leon nog gespot met de Williams @ Nürburgring ik reed je tegemoet vanaf start/finish
Ik heb je niet gezien Ronald jammer!
Ik ben Reinier (cannonball) nog wel tegen gekomen met zijn oude Mercedes.
Vandaag een rode clio 1.8 16v in Gouda reed richting Stolkwijk vrij originele staat
Was met de Polo, die valt niet zo op he. m'n maat zei, he... is dat een Williams en ik kon in de achteruitkijkspiegel nog net even iets van een kenteken met GS-PN-.. zien.
Zag je later nog een keer de Ring over komen, we zaten bij Hatzenbach te kijken.
Gister rond de klok van 18u op de A50 thv ravenstein een groene Clio 16V met alien/osmose bodykit. Zag er leuk uit, alleen flitste hij nogal voorbij, aangezien het de andere richting (naar t zuiden) op was
Ronald1916V schreef:Leon nog gespot met de Williams @ Nürburgring ik reed je tegemoet vanaf start/finish
Ik heb je niet gezien Ronald jammer!
Ik ben Reinier (cannonball) nog wel tegen gekomen met zijn oude Mercedes.
Vandaag een rode clio 1.8 16v in Gouda reed richting Stolkwijk vrij originele staat
Was met de Polo, die valt niet zo op he. m'n maat zei, he... is dat een Williams en ik kon in de achteruitkijkspiegel nog net even iets van een kenteken met GS-PN-.. zien.
Zag je later nog een keer de Ring over komen, we zaten bij Hatzenbach te kijken.
Net n. Nieuwegein een nieuwe witte clio 3 ph2 rs, ook nog even gas gegeven , was veel te slecht weg in de bocht en hij liep nog uit ook. Viel me wel n beetje tegen van de megane rs
Matthie87 schreef:Net n. Nieuwegein een nieuwe witte clio 3 ph2 rs, ook nog even gas gegeven , was veel te slecht weg in de bocht en hij liep nog uit ook. Viel me wel n beetje tegen van de megane rs
Los van het feit dat de 3RS gewoon een heel goed autootje is, is de Megane niet slecht, de bestuurder is gewoon het probleem..
Op het circuit ook vaak genoeg gezien dat rijders een 100% identiek voertuig bij me beginnen te piepen dat mijn motor veel beter is of wat dan ook. Terwijl ze gewoon de bocht helemaal verkeerd aansnijden of er veel te hard in gaan (en vervolgens dus klagen dat die ander zo 10m bij ze wegtrekt, dus het moet wel een sterkere motor zijn... ).
Haha dat is zo natuurlijk, was overigens vanuit stilstand een bocht en vervolgens een recht stuk. Scheelt maar 25 pk maar had wel verwacht dat ie t sneller op zou pakken.
Desalniettemin ben ik bij deze wel bereid de hand in eigen boezem te steken
Vergis je ook niet in een 3RS hoor, ik heb er 4 jaar in gereden, die dingen zijn bloedverziekend snel. Op landweggetjes denk ik dat ik het er ook met m'n M3RS met sperdiff nog een aardige kluif aan zal hebben zolang het op wegligging en niet zozeer op vermogen aankomt. Daarbij ook geholpen door z'n korte versnellingsbak, ik denk dat zo'n M2RS nog best wel wat turbogat en een vrij lange bak heeft? En het is een hoekig autootje, lekker speels, maar heel duidelijk in wat hij gaat doen.
Merijn schreef:Ik zag er gisteren (of wat het eergisteren?) 1 bij de BP bij Son op de A50 rinchting Eindhoven. ook zilvergrijs en volgens mij ook ook phase 2.