ACT: Twingo I
Mooi he, zo'n dashboardRonnie Detmers schreef:Even een vraag: Waar zitten bij onderstaande Twingo de voorboxen?? Zie dr nl in de deur geen, zitten ze dan in de rooster bovenop??
Linkje

Idd, bovenop zitten de speakers

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En als je nou wel van die deurspeakers hebt? Zitten er dan standaard tweaters bovenin het dashboard?Jacco Osté schreef:Mooi he, zo'n dashboardRonnie Detmers schreef:Even een vraag: Waar zitten bij onderstaande Twingo de voorboxen?? Zie dr nl in de deur geen, zitten ze dan in de rooster bovenop??
Linkje![]()
Euhm... Dat weet ik ook niet hoorRonnie Detmers schreef:En als je nou wel van die deurspeakers hebt? Zitten er dan standaard tweaters bovenin het dashboard?Jacco Osté schreef:Mooi he, zo'n dashboardRonnie Detmers schreef:Even een vraag: Waar zitten bij onderstaande Twingo de voorboxen?? Zie dr nl in de deur geen, zitten ze dan in de rooster bovenop??
Linkje![]()

Bij mij straks wel iig
Hé een dashboard met kastje! Wil ik ook wel....Jacco Osté schreef:Mooi he, zo'n dashboardRonnie Detmers schreef:Even een vraag: Waar zitten bij onderstaande Twingo de voorboxen?? Zie dr nl in de deur geen, zitten ze dan in de rooster bovenop??
Linkje![]()

die foto met dat schermpje in die middenconsole he???
is zoiets moeilijk om te maken??? want wil zoiets gaan maken voor metertjes erin
en heeft iemand daar meer foto's van van een schermpje in de middenconsole van een twingo natuurlijk
is zoiets moeilijk om te maken??? want wil zoiets gaan maken voor metertjes erin

en heeft iemand daar meer foto's van van een schermpje in de middenconsole van een twingo natuurlijk

*Herinnering*Wilma schreef:Hé een dashboard met kastje! Wil ik ook wel....
Dash + elektrieke ramen en spiegels --> Week

Bij jou kan het sneller, ik weet al wat je op voorhand kunt maken

DxRsd schreef:die foto met dat schermpje in die middenconsole he???
is zoiets moeilijk om te maken??? want wil zoiets gaan maken voor metertjes erin![]()
Up ofzoiets....

t probleem met schermpjes in de middenconsole is voornamelijk de kijkhoek....DxRsd schreef:die foto met dat schermpje in die middenconsole he???
is zoiets moeilijk om te maken??? want wil zoiets gaan maken voor metertjes erin![]()
DxRsd schreef:dat maakt me nix uit want d'r komen metertjes in ipv een schermpje verder lezen tut

effe zoeken welke foto jij eigenlijk bedoelt...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk even in dat project, zal toch wel iets over staan en anders die jongen even mailenDxRsd schreef:DxRsd schreef:die foto met dat schermpje in die middenconsole he???
Up ofzoiets....

[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 384TWI.jpg[/img]
Goffer, die had ik zelf willen maken
Niet meer nodig dus
LINKJE
Ben wel heel benieuwd hoe deze staan

Niet meer nodig dus

LINKJE

hier nog een subje voor degene die extreem in db dragging willen gaan
http://www.digitalgrabber.com/audio/the ... oofer.html
van mtx istie
meer dan 180 db hehehee

http://www.digitalgrabber.com/audio/the ... oofer.html
van mtx istie

Bleh, lelijk spul. Als iemand zijn nieuwe type lampen besluit te ruilen voor deze lampen dan bied ik mij aan als koper van de oude koplampenJacco Osté schreef://plaatje//
Niet meer nodig dus![]()

Ik vind het wel wat hebbenChris@R5 schreef:Bleh, lelijk spul. Als iemand zijn nieuwe type lampen besluit te ruilen voor deze lampen dan bied ik mij aan als koper van de oude koplampenJacco Osté schreef://plaatje//
Niet meer nodig dus![]()

Alleen de combi met booskijkers zal niet geweldig zijn denk

Ach... Wie weet

Ìk vind het
lampen. Alleen een beetje aan de dure kant (nog)...

Heb ik ook een vraagje over de ruitenwisser
Is het zo dat wanneer je de sproeier aanzet, de ruitenwisser niet automatisch aangaat? Vind dat best wel vervelend eigenlijk. Hoopte dat dat ook opgelost zou worden bij het vervangen van de zekering van de interval, maar helaas....
Is het zo dat wanneer je de sproeier aanzet, de ruitenwisser niet automatisch aangaat? Vind dat best wel vervelend eigenlijk. Hoopte dat dat ook opgelost zou worden bij het vervangen van de zekering van de interval, maar helaas....
Wilma schreef:Heb ik ook een vraagje over de ruitenwisser![]()

Helaas is het niet anders

Oké, daar moet ik dan mee leren leven 
Zijn alle modellen van de Twingo 1 uitgerust zonder dashboardkast of kan ik er ergens één vandaan sjezen? (sloop ofzo).
Of passen de dash's van de andere modellen ook zonder aanpassingen?
Of passen de dash's van de andere modellen ook zonder aanpassingen?
Volgens mij zijn ze zonder kast geleverd.
Maar waarom zou je een dashboardkast willen? Ik heb liever dat men ziet wat voor een zooi er in me auto ligt dan dat ze denken dat er waardevolle spullen in het dashboardkastje verstopt zijn.
Transparantie
Maar waarom zou je een dashboardkast willen? Ik heb liever dat men ziet wat voor een zooi er in me auto ligt dan dat ze denken dat er waardevolle spullen in het dashboardkastje verstopt zijn.
Transparantie

Daar heb je gelijk in, maar ik ben zo'n tut die alles het liefst opgeruimd ziet en wil dus een kastje 

in de accessoirelijst van een 1e fase twingo staat een tasje wat precies in dat vak past, lisa heeft er bijvoorbeeld eentje. dat werkt prima om je zooi op te bergen.
Ik vind er een met kastje ook mooierWilma schreef:Daar heb je gelijk in, maar ik ben zo'n tut die alles het liefst opgeruimd ziet en wil dus een kastje

Aanpassingen: bedrading voor je speakers, bedrading voor je controlelampjes...
Fijn klusje

Tasjes in auto's in juist inbraak gevoelig...Tijn schreef:in de accessoirelijst van een 1e fase twingo staat een tasje wat precies in dat vak past, lisa heeft er bijvoorbeeld eentje. dat werkt prima om je zooi op te bergen.
Ach, kan er ook nog wel bijJacco Osté schreef:Ik vind er een met kastje ook mooier
Aanpassingen: bedrading voor je speakers, bedrading voor je controlelampjes...
Fijn klusje

De constructie past wel zo één op één?
JupsWilma schreef:Ach, kan er ook nog wel bij![]()
![]()
De constructie past wel zo één op één?

Geen probleem verder, alleen die bedrading moet even adhv een schemaatje aangepast worden

Het paneel voor controlelampjes is in een nieuwer type dash een stuk breder dan het oude.
Vandaar dat het niet zomaar omgezet kan worden

De stekker aan het controlepaneel is anders