ACT : Formule 1 Deel I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die voorspoiler.... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
gadverdamme.. nog een paar jaar en t zijn gewoon formule fordjes, en dat onder de noemer kostenbeperking en close racing... wat een onzin allemaal.
De koningsklasse moet toch juist vol zitten met nieuwe techniek en innovaties
De koningsklasse moet toch juist vol zitten met nieuwe techniek en innovaties

dimmen...!
Leuk zeg dat het topic nog bestaat
heb toch iets leuks aangeboort
maar ik heb die nieuwe wagen eens bekeken maar ik vindt het net een skelter....tjonge jonge wat is die lelijk zeg....daar wilt ik niet aan wennen
die hap.......

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Van de Garde was maar 0,5 sec langzamer dan piq...t
toch niet slecht dacht ik
toch niet slecht dacht ik
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
inderdaad al ben ik bang dat hij toch geen stoeltje zal kunnen bemachtigen, it's all about the money ....al hoop ik dat ik t mis heb!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Contacteer:
Geld? Nee joh, van de Garde is te lang. 

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Express
- Contacteer:
Die twee stoeltjes zijn al vergeven, gewoon hetzelfde als vorig seizoen.
Totdat ze dus echt de balen krijgen van Piquet.
De huidige 3de Renaultrijder, Di Grassi, is uitgenodigd als testrijder bij Honda.
Daar zijn ze ook aan het kijken voor een andere coureur.
Dan zou van de Garde Renaults 3de coureur kunnen worden.
Totdat ze dus echt de balen krijgen van Piquet.
De huidige 3de Renaultrijder, Di Grassi, is uitgenodigd als testrijder bij Honda.
Daar zijn ze ook aan het kijken voor een andere coureur.
Dan zou van de Garde Renaults 3de coureur kunnen worden.
-
- Car: Express
- Contacteer:
Het lijkt dat Rubens Barrichello moet zoeken naar een nieuwe baan, want de geruchten gaan dat Bruno Senna de plaats inneemt bij het Japanse team, naast Jenson Button. Dat gerucht staat te lezen op het weblog Gridcrasher.
Het neefje van Ayrton Senna brengt een boel geld met zich mee, waardoor hij de voorkeur zou hebben boven Barrichello en Lucas di Grassi, die ook al eens voor Honda heeft getest de afgelopen weken. Honda is bang dat met de nieuwe wijzigingen aan de wagens de ervaring van Barrichello tegen hem kan werken, ook al was het jaar voor de Braziliaan niet zo slecht. Zelfs teamgenoot Button pleitte er al voor dat Rubinho moet blijven.
Gridcrasher is van mening dat Senna de juiste persoon is voor de plaats, al is de erfenis van zijn achternaam wel iets dat hem verder hielp tot dusver. "Senna II zal moeten vechten om de snelheid van Button te halen - zonder twijfel", aldus de schrijver Ollie Irish.
Bron: FOK!sport
Het neefje van Ayrton Senna brengt een boel geld met zich mee, waardoor hij de voorkeur zou hebben boven Barrichello en Lucas di Grassi, die ook al eens voor Honda heeft getest de afgelopen weken. Honda is bang dat met de nieuwe wijzigingen aan de wagens de ervaring van Barrichello tegen hem kan werken, ook al was het jaar voor de Braziliaan niet zo slecht. Zelfs teamgenoot Button pleitte er al voor dat Rubinho moet blijven.
Gridcrasher is van mening dat Senna de juiste persoon is voor de plaats, al is de erfenis van zijn achternaam wel iets dat hem verder hielp tot dusver. "Senna II zal moeten vechten om de snelheid van Button te halen - zonder twijfel", aldus de schrijver Ollie Irish.
Bron: FOK!sport
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
tsja eerst zien dan geloven, met Rubinho weten ze wat ze inhuis hebben en
Senna2 zal zich eerst maar eens moeten bewijzen op "t hoogste niveau"
Senna2 zal zich eerst maar eens moeten bewijzen op "t hoogste niveau"
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
2e? er rijden er heel wat meer rond... stel makke schapen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja maar hij is de 2e trulliHaas schreef:2e? er rijden er heel wat meer rond... stel makke schapen
die andere zijn de 3e trullie
4e trulli
5e trulli
enz
enz

-
- Contacteer:
Ik ben bang van wel. 'Zijn' sponsor (Santander) die vorig jaar mee is gegaan naar McLaren, is voor 2009 alvast sponsor geworden van Ferrari...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Waarom niet?....ik heb er ook over nagedacht,en ben niet zo een schumi/polonaise fan.....maar waarom geen ferrari.Hij heeft zeker top gereden bij renault en ben daar ook echt blij mee,hoop ook dat na de twee magere jaren nu eindelijk weer iets gevonden is bij reno waardoor het beestje weer eens goed van wal wil gaan.En heb er eerlijk gezegd wel een goed gevoel over omdat reno goed bij was op het einde van het seizoen en de snelheid er weer in had....maar was ook de vorige keer maar voor de duur van twee jaar.Dan komt het goed uit dat hij weer van stal doet wisselen,en zeg eens eerlijk,het is als we eerlijk zijn ook wel een stal waar je als coureur echt wel zou willen rijden.Ben er eerlijk in,Alonso wil het zelf maar als het zover is dan is het zeker even wennen 
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Vergeet niet dat de 2009 auto kompleet anders is dan de 2008 hé, dus iedereen heeft weer ( theoretisch ) dezelfde kansen.patrick 21TURBO schreef:Waarom niet?....ik heb er ook over nagedacht,en ben niet zo een schumi/polonaise fan.....maar waarom geen ferrari.Hij heeft zeker top gereden bij renault en ben daar ook echt blij mee,hoop ook dat na de twee magere jaren nu eindelijk weer iets gevonden is bij reno waardoor het beestje weer eens goed van wal wil gaan.En heb er eerlijk gezegd wel een goed gevoel over omdat reno goed bij was op het einde van het seizoen en de snelheid er weer in had....maar was ook de vorige keer maar voor de duur van twee jaar.Dan komt het goed uit dat hij weer van stal doet wisselen,en zeg eens eerlijk,het is als we eerlijk zijn ook wel een stal waar je als coureur echt wel zou willen rijden.Ben er eerlijk in,Alonso wil het zelf maar als het zover is dan is het zeker even wennen
DUs dat de Renault aan het einde van seizoen goed ging zegt me niks eigenlijk.
Feit blijft wel dat Renault in staat is enorme stappen voorwaarts te maken, terwijl gebleken is dat andere teams dat echt niet voor elkaar krijgen (zelfs met veel grotere budgetten).Arno17 schreef:Vergeet niet dat de 2009 auto kompleet anders is dan de 2008 hé, dus iedereen heeft weer ( theoretisch ) dezelfde kansen.
Dus dat de Renault aan het einde van seizoen goed ging zegt me niks eigenlijk.
Ik verwacht geen grote veranderingen qua startopstellingen volgend jaar.
ram op t potje gehad zeker....?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Het bewijs is geleverd
eikelstone is nu officieel een seniele oude imbeciel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als nu de wens doorgaat dat iedereen met dezelfde motor moet gaan rijden, is het helemaal afgelopen. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Über-Spammer
ja, dan hoeft men niks meer te ontwikkelen.
Een a1gp die allemaal hetzelfde zijn vind ik niks aan. Ok, je kan een hoop afstellen... Maar f1 staat voor mij als een autosport waarbij iedereen zelf moet zorgen voor een goed pakket, een eigen technische uitdaging. Daar blijft dadelijk niets van over.
Dat ze fijn turbo v6 motoren bouwen, of v10 atmosferisch, of v12 met minder inhoud dan de v10...
Maarja wij doen er niks aan
Een a1gp die allemaal hetzelfde zijn vind ik niks aan. Ok, je kan een hoop afstellen... Maar f1 staat voor mij als een autosport waarbij iedereen zelf moet zorgen voor een goed pakket, een eigen technische uitdaging. Daar blijft dadelijk niets van over.
Dat ze fijn turbo v6 motoren bouwen, of v10 atmosferisch, of v12 met minder inhoud dan de v10...
Maarja wij doen er niks aan

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ho, ho
BL'er hè
BL'er hè