Frank M schreef:de megane is er uit en ik heb gelijk maar een williams gekocht. het is een originele nederlandse williams op wat kleine modificaties na, logo op de motorklep, raamstickerd (gaat er af), getinte ruiten en devil uitlaat. bakkie is uit 1993 en heeft 144000 gelopen met volledige onderhoudshistorie. ben dus best in m'n element
Gefeliciteerd met je aanschaf !! En bevalt ie beter dan de Megane?
SToRM666 schreef:Gefeliciteerd met je aanschaf !! En bevalt ie beter dan de Megane?
ja, dit bevalt een stuk beter! gevoelsmatig vind ik het "contact" met de auto een stuk beter dan met de megane. megane was toch iedere keer gewoon een stuk rijden, de willy is elke keer weer een geweldige ervaring.
oohjah,
heb vandaag bij mr renault besteld:
- nieuwe willie stickers (huidige zijn op verkeerde plaats geplakt na het spuiten)
- nieuwe pook, deze is een beetje versleten.. hihi
morgen zou ik ze al binnen moeten hebben lekker snel, ze hebben er spoed bij gezet, was aardig van ze
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
je ziet het idd vaker dat ze op de verkeerde plek geplakt worden....snap alleen echt niet welke sukkels het zo zouden doen.
Maja hopelijk zie je straks idd nix meer van de oude.
Nieuw pook 'klepje' moet ik ook nog eens bestellen. Was maar een euro of 12 geloof ik, toch?!
Merijn schreef:Denk je dat je de huidige stickers er wel op een fatsoenlijke manier afkrijgt? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en erger met er stevig aan...
klein hoekje lospeuteren en dan rijkelijk besproeien met WD-40. Is stukken minder agressief dan sticker oplosser en het werkt nog ook.
is exact hetzelfde als rem en zelfde als de 5 volgens mij. Ik heb toen voor de 5 ook een keer twee nieuwe gehaald (5,90 per stuk). Er op zetten is twee tellen.
Gilles schreef:oohjah,
heb vandaag bij mr renault besteld:
- nieuwe willie stickers (huidige zijn op verkeerde plaats geplakt na het spuiten)
- nieuwe pook, deze is een beetje versleten.. hihi
morgen zou ik ze al binnen moeten hebben lekker snel, ze hebben er spoed bij gezet, was aardig van ze
Wat kosten die Willie stickers eigenlijk? K zou er ook nog eentje moeten hebben.
Tom schreef:mijn pook klepje is massief blauw gesleten. Heb weinig zin om een nieuwe te kopen, slijt toch. Beetje stom gemaakt bij de clio vind ik
PATRICK-CLIO schreef:@storm heb je nog wel een midden demper of heb je daar ook een vervanger voor?
Ehm....voor zover ik weet heb ik een katvervanger en andere einddemper (Remus).
K heb sinds gister een andere katvervanger liggen (gekregen ), en die heeft een verdikking in t midden, net als bij gewone kat. Heeft er iemand dezelfde, zal weleens willen weten of t een goeie is.
nu zijn m'n velgen dus pas opnieuw gespoten, alleen is randje dus niet blank gelaten. iemand een creatieve oplossing om het randje te ontdoen van de gouden laag?
Frank M schreef:nu zijn m'n velgen dus pas opnieuw gespoten, alleen is randje dus niet blank gelaten. iemand een creatieve oplossing om het randje te ontdoen van de gouden laag?
Frank M schreef:nu zijn m'n velgen dus pas opnieuw gespoten, alleen is randje dus niet blank gelaten. iemand een creatieve oplossing om het randje te ontdoen van de gouden laag?
draaien op de bank en dan in de blanke lak
hm oke, dus kan wel gedaan worden nu ze al gespoten zijn?
Merijn schreef:Terug gaan naar het bedrijf dat ze gespoten heeft!
ik heb geen idee waar dit gebeurd is, heb het niet zelf laten doen, anders wist ik het wel
draaien op de bank en dan in de blanke lak
hm oke, dus kan wel gedaan worden nu ze al gespoten zijn?
Merijn schreef:Terug gaan naar het bedrijf dat ze gespoten heeft!
ik heb geen idee waar dit gebeurd is, heb het niet zelf laten doen, anders wist ik het wel
moet kunnen maar het opspannen moet wel met preciesie en beleid gebeuren
zo,
m'n Williams vanmorgen bij Veban achtergelaten voor een grote beurt(moet ook gebeuren).
tis altijd toch wel een beetje vervelend, want ik moet toch m'n Willie achterlaten.
nou ben ik wel gewend om een cliotje als vervanging mee te krijgen, maar geen Williams zoals ik daarnet meegekregen heb
fase 1 nr 2994, ik ben blij!!!
SMILLIAW schreef:zo,
m'n Williams vanmorgen bij Veban achtergelaten voor een grote beurt(moet ook gebeuren).
tis altijd toch wel een beetje vervelend, want ik moet toch m'n Willie achterlaten.
nou ben ik wel gewend om een cliotje als vervanging mee te krijgen, maar geen Williams zoals ik daarnet meegekregen heb
Mwehe, ik moet a.s. donderdag, beter krijg ik die ook mee dan, kom ik nooit meer terug
SMILLIAW schreef:zo,
Mwehe, ik moet a.s. donderdag, beter krijg ik die ook mee dan, kom ik nooit meer terug
daarnet m'n Willie weer opgehaald, hij rijdt
heb ook een setje nieuwe schijven voor.
moet ik die ook 'inremmen'?rustig aan ermee?
want er kwam gewoon rook vanaf daarnet.
ik remde vrij hard, niet overdreven hard.