JP'S Marlboro Clio, Cliogane, Clio trophy, Espace, MegIII RS

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Jean-Paul-S schreef:De williams loopt nog altijd niet zoals het hoort. 1400 stationair lukt wel, bij lagere toeren slaat hij af. Hij kan nu niet op de put, maar zodra het kan even een ander filter monteren :)
Kans lijkt me errug klein dat dat aan 't brandstoffilter ligt.
rev it like a rental
KimRS
Berichten: 315
Lid geworden op: di 31 jul 2007 18:36
Locatie: Landgraaf, Limburg

ik geloof niet dat onder de auto liggen in mijn planning staat :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Menno schreef:
Jean-Paul-S schreef:De williams loopt nog altijd niet zoals het hoort. 1400 stationair lukt wel, bij lagere toeren slaat hij af. Hij kan nu niet op de put, maar zodra het kan even een ander filter monteren :)
Kans lijkt me errug klein dat dat aan 't brandstoffilter ligt.
Ja mij ook, maar als je kijkt wat ik al allemaal verwisseld heb....

Het kan natuurlijk ook een vacuumslangetje zijn, of de kabelboom.

Heb je zelf nog een ander idee?
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

KimRS schreef:ik geloof niet dat onder de auto liggen in mijn planning staat :p
De baas heeft gesproken :~ dan gaan we een halve dag jouw ding doen, en de andere halve dag mijn ding? (L)
KimRS
Berichten: 315
Lid geworden op: di 31 jul 2007 18:36
Locatie: Landgraaf, Limburg

wel eerst mijn ding dan he! (0)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??

was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer

wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg :lol: :lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Luco/Alpine-racer schreef:
Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??

was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer

wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg :lol: :lol: :lol:
We zullen wel zien wat een 1.8 achterberg doet, in vergelijking met een kok motorsport die erna ook nog eens naar Borremans is geweest (Y)

Luco waar heb jij dat sper vandaan? of had je dat origineel?
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

KimRS schreef:wel eerst mijn ding dan he! (0)
oke, tot 12 uur uitslapen en dan door naar mij thuis :wink: :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??

was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer

wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg :lol: :lol: :lol:
We zullen wel zien wat een 1.8 achterberg doet, in vergelijking met een kok motorsport die erna ook nog eens naar Borremans is geweest (Y)

Luco waar heb jij dat sper vandaan? of had je dat origineel?

is geen origineel sadev sper
das veel te duur voor mij
dit is een sper op aanraden van een sadev specialist en wordt gewoon op maat gemaakt heb ik begrepen
tis een 0-99 sper en werkt dus alleen bij weerstand
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
KimRS
Berichten: 315
Lid geworden op: di 31 jul 2007 18:36
Locatie: Landgraaf, Limburg

tot 12? O-)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Luco/Alpine-racer schreef:
Jean-Paul-S schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??

was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer

wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg :lol: :lol: :lol:
We zullen wel zien wat een 1.8 achterberg doet, in vergelijking met een kok motorsport die erna ook nog eens naar Borremans is geweest (Y)

Luco waar heb jij dat sper vandaan? of had je dat origineel?

is geen origineel sadev sper
das veel te duur voor mij
dit is een sper op aanraden van een sadev specialist en wordt gewoon op maat gemaakt heb ik begrepen
tis een 0-99 sper en werkt dus alleen bij weerstand
Kun je mij dat adres eens op de PM zetten alsjeblieft?
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

KimRS schreef:tot 12? O-)
oke, met de bekende 5 minuten extra bedtijd 12:05 :)
KimRS
Berichten: 315
Lid geworden op: di 31 jul 2007 18:36
Locatie: Landgraaf, Limburg

ok, maar dan wel die 5 minuten die altijd uitlopen tot minstens een half uur :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Dat is ondertussen wel bekend he :wink: :) Boh morgen ben jij al aan de beurt met uitslapen, en shampoo maar laten werken he :wink:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

ik ook werken,

woensdag ook, donderdag ook, vrijdag ook, volgende week maandag ook........
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
KimRS
Berichten: 315
Lid geworden op: di 31 jul 2007 18:36
Locatie: Landgraaf, Limburg

Jean-Paul-S schreef:Dat is ondertussen wel bekend he :wink: :) Boh morgen ben jij al aan de beurt met uitslapen, en shampoo maar laten werken he :wink:
zo hoort het :lol: , je broodtrommel staat trouwens nog hier op de tafel...
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Die staat daar goed :)

Woensdag ook lekker vrij, heerlijk (L)
Gast

Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
ik wil eker geen topic starten met LULkoek verhalen. Ik weet wat ik al verschillende keren GEZIEN heb zowel in Goes als op de weg. Ik weet hoe men eigen motor eruit zag en wat daar wel en niet aan gedaan was.

Die man is heel sterk in blauwe kleppendeksels leveren en daar houd het op. Ik haalde speedline aan, die heeft daar trouwens gewerkt. Achterberg is een naam en daar houd het op. Voor mezelf kan ik er nog enkele namen aan toevoegen maar dan krijg je weer het verhaal van negatieve commentaar blablabla.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Jean-Paul-S schreef:Ja maar een particulier kan er normaal toch niet van kopen? of wel?

in elk geval, voor mij geen 16v meer voorlopig :p Heb er wel eentje te koop binnenkort :)
Toch wel, die canadezen zijn terug naar canada en de mensen die hun huis hebben gekocht kregen de clio erbij :wink: en daar stond hij in de weg dus hadden ze hem tekoop gezet :) Clio is van de vrouw geweest, en is bij kerres in heerlen gekocht! Al het papier werk was aanwezig zelfs een oud rijbewijs van een van de afcenters |: Enige wat je wel moet doen is invoeren, dus auto ouder dan 8jaar 10% van de bpm hou je 334,80 over plus papier werk plus kentekens en apktje zit je rond de 500euro en is hij legaal voor de op de nederlandse weg :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

-jo- schreef:
Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
ik wil eker geen topic starten met LULkoek verhalen. Ik weet wat ik al verschillende keren GEZIEN heb zowel in Goes als op de weg. Ik weet hoe men eigen motor eruit zag en wat daar wel en niet aan gedaan was.

Die man is heel sterk in blauwe kleppendeksels leveren en daar houd het op. Ik haalde speedline aan, die heeft daar trouwens gewerkt. Achterberg is een naam en daar houd het op. Voor mezelf kan ik er nog enkele namen aan toevoegen maar dan krijg je weer het verhaal van negatieve commentaar blablabla.
die vermogensverhalen blijf je toch mee zitten
veel blabla en weinig bewijs vaak
en als je al bewijs hebt is het toch weer een kutbank (0) (0)
en geeft die teveel aan
en als je op een bank hebt gestaan die minder aangeeft dan in goes, is het ineens stil (S) (S) (S) (S)
voorlopig blijft een achterberg blok een 1800
ook heb ik nog maar weinig 2.0 liters gezien (omgebouwd of niet) die boven de (ja daar is die weer) 160 wiel pk's zitten en bewezen betrouwbaar zijn
er lopen mensen rond die beter kunnen tunen/sleutelen dan de zogenaamde bekende namen, als je maar goed zoekt
en natuurlijk zijn er ook goede bekende tuners
maar in de tuning is je naam heel erg snel slecht
1 blok kapot is al genoeg
veel tuners hebben daar last van of last van gehad en gaan dus aan de veilige kant zitten om gezeik te voorkomen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Even stof afblazen hier :p

Na 4 clio's gezien te hebben voor een carros gaan we zondag naar eentje die dan hopelijk goed genoeg moet zijn :) Eindelijk kunnen we dan beginnen aan de cup clio, ik weet alleen nog geen kleur. Wellicht wit, maar alle ideen zijn welkom!
PtrGte
Berichten: 1550
Lid geworden op: di 25 feb 2003 16:20
Locatie: Made
Contacteer:

die staat in Made zeker???
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

wit is toch het makkelijkst in de race wereld. ivm sponsors.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Geert schreef:wit is toch het makkelijkst in de race wereld. ivm sponsors.
Ja ik overweeg ook wit, met blauwe bumpers en blauwe details bijvoorbeeld.

Toen de clio v6 trophy net was hadden ze die donker gele kleur, en een belgisch team had er een zwarte tijgerprint overheen, ook wel mooi! Maar dat is weer moeilijk, en zeker met schades.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Je kan ook een Marlboro replica ervan maken, dat wit rood is wel erg typerend voor de cuppies.
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Kan ook, die van bleekemolen stond te koop in die kleur een tijdje terug. Pap zei datzelfde qua kleurstelling, iets maken wat vroeger al geweest is.

Krijg ik direct sponsoring van Marlboro (0) :D
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Laatst gewijzigd door Geert op di 15 jan 2008 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dnns
Berichten: 1855
Lid geworden op: ma 20 aug 2007 20:14
Locatie: Arnhem.

Dat is inderdaad een nette ! (Y)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Die is inderdaad erg mooi, maar ik ben bang met schades die je dan moeilijker kunt bijwerken. Maar de wit blauwe combinatie is super (Y) :) Witte wielen liggen er al, en we moeten nog wat williams velgen poedercoaten, ook in de kleur wit.

Leuk om te zien hoe ze de bumper en motorkap monteren trouwens, dat is een handig idee :) Maken jullie dat ook zo op de rallywagen?

Afbeelding

Met blauwe bumpers en het dak op die manier lijkt me ook wel wat, maar niet die kleine blokjes over de hele auto, dat is te lastig :p
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Ga je er ook een gastank inleggen? In de 'marlboro' clio waarmee phil bastiaans een aantal wedstrijden heeft gereden lag er ook 1 in. (Y)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Het idee was wel origineel toen, ik heb er nog ergens een foto waarbij ze er met de slang aanhangen.

Lpg is een optie, maar komt wel erg veel bij kijken voor wat circuitwerk :p word de cilinderkop trouwens niet wat (te) warm bij veelvuldig circuitgebruik dan?
Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op di 15 jan 2008 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef: Leuk om te zien hoe ze de bumper en motorkap monteren trouwens, dat is een handig idee :) Maken jullie dat ook zo op de rallywagen?
yup :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Hoe doen jullie dat dan in het midden van de auto op dat draadeind? een grote vleugemoer ofzo? Of aan de onderkant aan het subframe?
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:Hoe doen jullie dat dan in het midden van de auto op dat draadeind? een grote vleugemoer ofzo? Of aan de onderkant aan het subframe?
?
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

De bumper, sorry :p
Plaats reactie