Kans lijkt me errug klein dat dat aan 't brandstoffilter ligt.Jean-Paul-S schreef:De williams loopt nog altijd niet zoals het hoort. 1400 stationair lukt wel, bij lagere toeren slaat hij af. Hij kan nu niet op de put, maar zodra het kan even een ander filter monteren![]()
JP'S Marlboro Clio, Cliogane, Clio trophy, Espace, MegIII RS
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ja mij ook, maar als je kijkt wat ik al allemaal verwisseld heb....Menno schreef:Kans lijkt me errug klein dat dat aan 't brandstoffilter ligt.Jean-Paul-S schreef:De williams loopt nog altijd niet zoals het hoort. 1400 stationair lukt wel, bij lagere toeren slaat hij af. Hij kan nu niet op de put, maar zodra het kan even een ander filter monteren![]()
Het kan natuurlijk ook een vacuumslangetje zijn, of de kabelboom.
Heb je zelf nog een ander idee?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
De baas heeft gesprokenKimRS schreef:ik geloof niet dat onder de auto liggen in mijn planning staat


-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer
wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
We zullen wel zien wat een 1.8 achterberg doet, in vergelijking met een kok motorsport die erna ook nog eens naar Borremans is geweestLuco/Alpine-racer schreef:Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer
wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg![]()
![]()

Luco waar heb jij dat sper vandaan? of had je dat origineel?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
oke, tot 12 uur uitslapen en dan door naar mij thuisKimRS schreef:wel eerst mijn ding dan he!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Jean-Paul-S schreef:We zullen wel zien wat een 1.8 achterberg doet, in vergelijking met een kok motorsport die erna ook nog eens naar Borremans is geweestLuco/Alpine-racer schreef:Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer
wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg![]()
![]()
![]()
Luco waar heb jij dat sper vandaan? of had je dat origineel?
is geen origineel sadev sper
das veel te duur voor mij
dit is een sper op aanraden van een sadev specialist en wordt gewoon op maat gemaakt heb ik begrepen
tis een 0-99 sper en werkt dus alleen bij weerstand
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Kun je mij dat adres eens op de PM zetten alsjeblieft?Luco/Alpine-racer schreef:Jean-Paul-S schreef:We zullen wel zien wat een 1.8 achterberg doet, in vergelijking met een kok motorsport die erna ook nog eens naar Borremans is geweestLuco/Alpine-racer schreef:Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
was maar een geintje bart
misschien de verkeerde smilies
voor de mogelijkheden die ze toen hadden konden ze en mochten ze niet meer
wat er mis is met beamers??? met beamers vaak niks, maar die bestuurders rijden zo vaak in de weg![]()
![]()
![]()
Luco waar heb jij dat sper vandaan? of had je dat origineel?
is geen origineel sadev sper
das veel te duur voor mij
dit is een sper op aanraden van een sadev specialist en wordt gewoon op maat gemaakt heb ik begrepen
tis een 0-99 sper en werkt dus alleen bij weerstand
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
oke, met de bekende 5 minuten extra bedtijd 12:05KimRS schreef:tot 12?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Dat is ondertussen wel bekend he
Boh morgen ben jij al aan de beurt met uitslapen, en shampoo maar laten werken he 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Die staat daar goed
Woensdag ook lekker vrij, heerlijk

Woensdag ook lekker vrij, heerlijk

ik wil eker geen topic starten met LULkoek verhalen. Ik weet wat ik al verschillende keren GEZIEN heb zowel in Goes als op de weg. Ik weet hoe men eigen motor eruit zag en wat daar wel en niet aan gedaan was.Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
Die man is heel sterk in blauwe kleppendeksels leveren en daar houd het op. Ik haalde speedline aan, die heeft daar trouwens gewerkt. Achterberg is een naam en daar houd het op. Voor mezelf kan ik er nog enkele namen aan toevoegen maar dan krijg je weer het verhaal van negatieve commentaar blablabla.
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
Toch wel, die canadezen zijn terug naar canada en de mensen die hun huis hebben gekocht kregen de clio erbijJean-Paul-S schreef:Ja maar een particulier kan er normaal toch niet van kopen? of wel?
in elk geval, voor mij geen 16v meer voorlopigHeb er wel eentje te koop binnenkort


-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
die vermogensverhalen blijf je toch mee zitten-jo- schreef:ik wil eker geen topic starten met LULkoek verhalen. Ik weet wat ik al verschillende keren GEZIEN heb zowel in Goes als op de weg. Ik weet hoe men eigen motor eruit zag en wat daar wel en niet aan gedaan was.Bart V schreef:Luco, baseer je dat op verhalen van anderen? Of heb je er zelf ervaring mee? En wat is er mis met BMW's??
Die man is heel sterk in blauwe kleppendeksels leveren en daar houd het op. Ik haalde speedline aan, die heeft daar trouwens gewerkt. Achterberg is een naam en daar houd het op. Voor mezelf kan ik er nog enkele namen aan toevoegen maar dan krijg je weer het verhaal van negatieve commentaar blablabla.
veel blabla en weinig bewijs vaak
en als je al bewijs hebt is het toch weer een kutbank


en geeft die teveel aan
en als je op een bank hebt gestaan die minder aangeeft dan in goes, is het ineens stil




voorlopig blijft een achterberg blok een 1800
ook heb ik nog maar weinig 2.0 liters gezien (omgebouwd of niet) die boven de (ja daar is die weer) 160 wiel pk's zitten en bewezen betrouwbaar zijn
er lopen mensen rond die beter kunnen tunen/sleutelen dan de zogenaamde bekende namen, als je maar goed zoekt
en natuurlijk zijn er ook goede bekende tuners
maar in de tuning is je naam heel erg snel slecht
1 blok kapot is al genoeg
veel tuners hebben daar last van of last van gehad en gaan dus aan de veilige kant zitten om gezeik te voorkomen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Even stof afblazen hier
Na 4 clio's gezien te hebben voor een carros gaan we zondag naar eentje die dan hopelijk goed genoeg moet zijn
Eindelijk kunnen we dan beginnen aan de cup clio, ik weet alleen nog geen kleur. Wellicht wit, maar alle ideen zijn welkom!

Na 4 clio's gezien te hebben voor een carros gaan we zondag naar eentje die dan hopelijk goed genoeg moet zijn

die staat in Made zeker???
wit is toch het makkelijkst in de race wereld. ivm sponsors.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ja ik overweeg ook wit, met blauwe bumpers en blauwe details bijvoorbeeld.Geert schreef:wit is toch het makkelijkst in de race wereld. ivm sponsors.
Toen de clio v6 trophy net was hadden ze die donker gele kleur, en een belgisch team had er een zwarte tijgerprint overheen, ook wel mooi! Maar dat is weer moeilijk, en zeker met schades.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Kan ook, die van bleekemolen stond te koop in die kleur een tijdje terug. Pap zei datzelfde qua kleurstelling, iets maken wat vroeger al geweest is.
Krijg ik direct sponsoring van Marlboro

Krijg ik direct sponsoring van Marlboro


ik vind deze ook erg geslaagd.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v78/c ... 220073.jpg[/img]
Topic over deze cup clio http://www.williamsclio.co.uk/forum/vie ... sc&start=0
[img]http://img.photobucket.com/albums/v78/c ... 220073.jpg[/img]
Topic over deze cup clio http://www.williamsclio.co.uk/forum/vie ... sc&start=0
Laatst gewijzigd door Geert op di 15 jan 2008 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Die is inderdaad erg mooi, maar ik ben bang met schades die je dan moeilijker kunt bijwerken. Maar de wit blauwe combinatie is super
Witte wielen liggen er al, en we moeten nog wat williams velgen poedercoaten, ook in de kleur wit.
Leuk om te zien hoe ze de bumper en motorkap monteren trouwens, dat is een handig idee
Maken jullie dat ook zo op de rallywagen?
![Afbeelding]()
Met blauwe bumpers en het dak op die manier lijkt me ook wel wat, maar niet die kleine blokjes over de hele auto, dat is te lastig


Leuk om te zien hoe ze de bumper en motorkap monteren trouwens, dat is een handig idee

Met blauwe bumpers en het dak op die manier lijkt me ook wel wat, maar niet die kleine blokjes over de hele auto, dat is te lastig

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Het idee was wel origineel toen, ik heb er nog ergens een foto waarbij ze er met de slang aanhangen.
Lpg is een optie, maar komt wel erg veel bij kijken voor wat circuitwerk
word de cilinderkop trouwens niet wat (te) warm bij veelvuldig circuitgebruik dan?
Lpg is een optie, maar komt wel erg veel bij kijken voor wat circuitwerk

Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op di 15 jan 2008 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
yupJean-Paul-S schreef: Leuk om te zien hoe ze de bumper en motorkap monteren trouwens, dat is een handig ideeMaken jullie dat ook zo op de rallywagen?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Hoe doen jullie dat dan in het midden van de auto op dat draadeind? een grote vleugemoer ofzo? Of aan de onderkant aan het subframe?
?Jean-Paul-S schreef:Hoe doen jullie dat dan in het midden van de auto op dat draadeind? een grote vleugemoer ofzo? Of aan de onderkant aan het subframe?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
De bumper, sorry 
