European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
marcel16v

Luco/Alpine-racer schreef:
marcel16v schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:ach laat lullen wilma
ik vind het gewoon een waardeloze organisatie (N) (N)
Volgens mij heb je op iedereen wat tegen, of een ietwat negatieve levens instelling? Hoor niets dan negatiefs over iets anders als de RTC of Renault.
nee hoor lees maar eens goed
maar zoals de organisatie met aanmeldingen omgaat vind ik zwaar onder de maat
geef dan aan als organisatie wat je verwacht van aanmeldingen en niet weken niks laten horen

ik denk wel degelijk mee, maar ja je moet het wel willen lezen he :evil:
Ik ben als sinds enigste tijd vaste gast op dit forum, en ik moet zeggen dat je in dit topic nog niets positiefs gemeld hebt.

En ja, ik heb het hele topic gelezen.
-jacco-
Über-Spammer

Zo...

Nu is het wel genoeg geweest lijkt me :lol:

Eindeloze discussies :beer:

Ik weet inmiddels niet meer wie er wel in de race zitten en wie niet :lol:
Lex, hou jij het in de gaten? (Y) :beer:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

marcel16v schreef:
paul1916v schreef:
marcel16v schreef:
Paul1916v schreef: en de onvrede die hier te lezen is gaat dan vooral over de manier waarop het georganiseerd is, en mensen pas een week voor de show te horen krijgen of ze mogen komen of niet, en dan nog niet eens aan Lex, die alles zou organiseren.
Je moet de problemen niet zomaar op Automaxx afschuiven. Automaxx heeft nooit gezegd dat de RTC 5 auto's op deze show mocht zetten. Dat dit zo wordt uitgelegd door mensen, is niet een probleem van Automaxx. Tevens had je kunnen weten, dat als je een paar dagen vantevoren wordt gevraagd voor zo'n show, dat het allemaal war last minute was.
Eerste post in dit topic is van 18 januari, en er zijn bepaalde dagen genoemd waarop een reactie binnen zou zijn, dan hadden ze dat niet moeten beloven..

Als de eerste mail die Lex had gekregen gewoon goed was uitgelegd, of men had contact gezogd met Automaxx dat men een aantal dagen langer nodig had, waren er geen problemen geweest. Er zij hier door mensen bepaalde verwachtingen gekweekt, waarvan men kon weten dat deze waargemaakt konden worden.
Lezen Marcel: gaat hier niet om de mail van lex of er 5 mensen wel of niet mogen komen, maar om het feit dat de organisatie meerdere malen beloofd heeft dat er een antwoord zou komen wie er wel en niet mocht, en vervolgens niets van zich laat horen.
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op zo 5 feb 2006 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Contacteer:

Jacco Osté schreef:Zo...

Nu is het wel genoeg geweest lijkt me :lol:

Eindeloze discussies :beer:

Ik weet inmiddels niet meer wie er wel in de race zitten en wie niet :lol:
Lex, hou jij het in de gaten? (Y) :beer:
Even voor lex spelen: ;)
casper mocht komen, maar heeft afgezegd..
Frits heeft nog geen antwoord
de rest is afgewezen volgens mij ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

marcel16v schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
marcel16v schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:ach laat lullen wilma
ik vind het gewoon een waardeloze organisatie (N) (N)
Volgens mij heb je op iedereen wat tegen, of een ietwat negatieve levens instelling? Hoor niets dan negatiefs over iets anders als de RTC of Renault.
nee hoor lees maar eens goed
maar zoals de organisatie met aanmeldingen omgaat vind ik zwaar onder de maat
geef dan aan als organisatie wat je verwacht van aanmeldingen en niet weken niks laten horen

ik denk wel degelijk mee, maar ja je moet het wel willen lezen he :evil:
Ik ben als sinds enigste tijd vaste gast op dit forum, en ik moet zeggen dat je in dit topic nog niets positiefs gemeld hebt.

En ja, ik heb het hele topic gelezen.
blijkbaar niet want over de ideeen denk ik wel degelijk mee met zelfs de uitleg dat dat anders kan om teleurstellingen te voorkomen dus wel degelijk positief (Y)
maar inderdaad vind ik zoals dit gelopen is niet positief en dat is een feit
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer

Jaja.
(S) (S)
Het zij zo :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marcel16v

Paul1916v schreef:
marcel16v schreef: En een Megane waarop alleen ander bumpers en velgen gezet zijn, valt niet onder deze categorie.
Wat moet er dan meer gebeurd zijn? motorische tuning?
Even een simpele vergelijking, kijk naar wilma's cabrio en edwins cabrio:
buitenkant aangepast: bij allebei, verschil is een paar flakes ipv simpelere, maar niet alledaagse kleur.
Motorisch? allebei niet veel aan gedaan, niets aparts in ieder geval
Ice: allebei de auto's zit ice in

Dus in mijn ogen in Edwin's cabrio dan even 'min' als die van wilma, en als je edwins topic doorleest zie je wat in van zijn auto vindt :worship:
Ik denk dat jij nu twee dingen door elkaar gaat halen, de auto van m'n kleine broertje is toch niet te vergelijken met het gros wat hier wordt voorgesteld om hier te gaan staan.
paulvanrooij
Contacteer:

marcel16v schreef:
Paul1916v schreef:
marcel16v schreef: En een Megane waarop alleen ander bumpers en velgen gezet zijn, valt niet onder deze categorie.
Wat moet er dan meer gebeurd zijn? motorische tuning?
Even een simpele vergelijking, kijk naar wilma's cabrio en edwins cabrio:
buitenkant aangepast: bij allebei, verschil is een paar flakes ipv simpelere, maar niet alledaagse kleur.
Motorisch? allebei niet veel aan gedaan, niets aparts in ieder geval
Ice: allebei de auto's zit ice in

Dus in mijn ogen in Edwin's cabrio dan even 'min' als die van wilma, en als je edwins topic doorleest zie je wat in van zijn auto vindt :worship:

Ik denk dat jij nu twee dingen door elkaar gaat halen, de auto van m'n kleine broertje is toch niet te vergelijken met het gros wat hier wordt voorgesteld om hier te gaan staan.
Ging mij hier niet om het gros, maar om deze 2 voorbeelden, en ja ik vind ze allebei even showwaardig..
maar goed deze discussie gaan we toch niet uitkomen. Dus hou er wel overop..
marcel16v

Paul1916v schreef:
Lezen Marcel: gaat hier niet om de mail van lex of er 5 mensen wel of niet mogen komen, maar om het feit dat de organisatie meerdere malen beloofd heeft dat er een antwoord zou komen wie er wel en niet mocht, en vervolgens niets van zich laat horen.
Er had gewoon vantevoren een duidelijk antwoord moeten komen van Automaxx, dat ben ik met je eens, als er dan vanuit de RTC verschillende mensen met deze orgaisatie gaan mailen en bellen schiet het natuurlijk niet op. En je had vantevoren kunnen weten dat als je 4 week voordien wordt benaderd dat het allemaal wat kortdag wordt.
-jacco-
Über-Spammer

Jongens... Kom op zeg... :lol:

We kunnen er bijna een soap van maken :wink:

We hoeven elkaars auto's hier niet te gaan lopen afkraken dan wel de hemel in te prijzen,
een ieder is trots op zijn/haar bezit, en terecht natuurlijk :worship: :D

Ook elkaar de grond inboren heeft geen zin, het is belangrijker elkaar te helpen en ervoor te zorgen dat het voortaan wel goed gaat (Y) :)

Dat Automaxx de zaken niet goed heeft geregeld moge duidelijk zijn, ik doel hier niet op de "loting" van de auto's overigens :)
marcel16v

Paul1916v schreef:
Ging mij hier niet om het gros, maar om deze 2 voorbeelden, en ja ik vind ze allebei even showwaardig..
En dat is helaas ook de fout die hier veel gemaakt wordt. Men wil, bewust of onbewust, niet inzien dat de aanmeldingen die door de RTC zijn opgestuurd geen auto's zijn die op internationale beurzen staan.
paulvanrooij
Contacteer:

marcel16v schreef:
Paul1916v schreef:
En dat is helaas ook de fout die hier veel gemaakt wordt. Men wil, bewust of onbewust, niet inzien dat de aanmeldingen die door de RTC zijn opgestuurd geen auto's zijn die op internationale beurzen staan.
Zullen we der maar over ophouden marcel? ieder zn smaak zullen we maar zeggen. Veel plezier op de show daar t weekend, denk dat ik zondag ook wel ff ga kijken wat er te zien is, en of t echt zo'n zootje gaat zijn wat ik overal hoor/lees...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik krijg steeds meer het idee dat de organisatie auto's wil hebben waaraan je duidelijk kan zien dat er duizenden zoniet tienduizenden euro's in zijn gestopt.
puur om publiek te trekken wat vervolgens tegen elkaar zegt: zo dat is mooi maar die lui zijn wel achterlijk dat ze zoveel geld in een auto stoppen, en weer met een tevreden gevoel huiswaarts keren.
tevens zijn de uitgenodigde mensen weer blij dat er zoveel "gewoon"volk naar "hun"auto komt kijken.

kortom iedereen blij :wink:
-jacco-
Über-Spammer

marcel16v schreef:En dat is helaas ook de fout die hier veel gemaakt wordt. Men wil, bewust of onbewust, niet inzien dat de aanmeldingen die door de RTC zijn opgestuurd geen auto's zijn die op internationale beurzen staan.
Prima, is jouw mening ;)
Volgens mij mocht Casper wel, maar dat terzijde :)

Wil jij dan hier uitleggen wat de reden hiervan is?
Waarom zijn die auto's niet showwaardig? :)

Pure interesse overigens ;) :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

marcel16v schreef:
Paul1916v schreef:
daar ben ik het wel weer gedeeltelijk mee eens
daarom hadden wij ons ook niet aangemeld
ze willen extreme auto's denk ik
voortaan beter communiceren dus :p
Xabre
Car: 19 16V

Luco/Alpine-racer schreef:ik krijg steeds meer het idee dat de organisatie auto's wil hebben waaraan je duidelijk kan zien dat er duizenden zoniet tienduizenden euro's in zijn gestopt.
puur om publiek te trekken wat vervolgens tegen elkaar zegt: zo dat is mooi maar die lui zijn wel achterlijk dat ze zoveel geld in een auto stoppen, en weer met een tevreden gevoel huiswaarts keren.
tevens zijn de uitgenodigde mensen weer blij dat er zoveel "gewoon"volk naar "hun"auto komt kijken.

kortom iedereen blij :wink:
nou hehe, eindelijk iemand die de spijker op ze kop slaat

die organisatie wil gewoon extreem verbouwde (en in ons gemiddelde RTC'ers ogen überlelijke hokken) auto's zien, dat trekt de massa, en dat brengt geld in het laadje

vooorbeeldje http://www.tuningfever.com/albums/userp ... 05%7E2.jpg
marcel16v

Jacco Osté schreef:
marcel16v schreef:En dat is helaas ook de fout die hier veel gemaakt wordt. Men wil, bewust of onbewust, niet inzien dat de aanmeldingen die door de RTC zijn opgestuurd geen auto's zijn die op internationale beurzen staan.
Prima, is jouw mening ;)
Volgens mij mocht Casper wel, maar dat terzijde :)

Wil jij dan hier uitleggen wat de reden hiervan is?
Waarom zijn die auto's niet showwaardig? :)

Pure interesse overigens ;) :D
Auto's waarop alleen andere spoilers gemonteerd zijn, kan ik op elke parkeerplaats vinden. Auto's zoals die van Wilma zijn op elke vrijdagavond meeting te zien. Als jij 15 euro moet betalen wil je iets zien wat je niet elk weekend ziet, en dus zal men zoeken naar auto's die iets exclusiefs zijn/ hebben.

Een goed voorbeeld zijn de Megane's, de Megane's die er staan zijn allen zo opgebouwd dat deze uniek zijn, dat er geen tweede van rond rijdt. Met alleen andere bumpers kom je er dan niet. Ik wil je graag mijn mening hierover persoonlijk vertellen, ik kom toch naar de openingsmeeting, spreek mij daar dan maar aan.
-jacco-
Über-Spammer

marcel16v schreef: Auto's waarop alleen andere spoilers gemonteerd zijn, kan ik op elke parkeerplaats vinden. Auto's zoals die van Wilma zijn op elke vrijdagavond meeting te zien. Als jij 15 euro moet betalen wil je iets zien wat je niet elk weekend ziet, en dus zal men zoeken naar auto's die iets exclusiefs zijn/ hebben.
Begrijp ik helemaal, maar dan nog:
De "gelukkigen" rijden toch ook gewoon met hun auto rond?
Als ie tenminste niet uit elkaar ligt om weer verbouwd te worden ;) :lol:
Je neemt nu de auto van Wilma als voorbeeld, maar ook die auto is uniek (ik grijp even terug op een eerder genoemd punt ;) )
En waar blijven de auto's van Casper, Rob en Frits, Jochem en Remco dan?
Ook auto's die, soms subtiel, maar ook zeker een geheel eigen gezicht hebben :)
Niet zomaar een spoilertje erop geplakt ofzo, maar serieus werk aangeweest :worship: :worship: :worship:

marcel16v schreef:Een goed voorbeeld zijn de Megane's, de Megane's die er staan zijn allen zo opgebouwd dat deze uniek zijn, dat er geen tweede van rond rijdt. Met alleen andere bumpers kom je er dan niet. Ik wil je graag mijn mening hierover persoonlijk vertellen, ik kom toch naar de openingsmeeting, spreek mij daar dan maar aan.

Mégane's: Prima, kan dat de reden zijn dat de auto van Wilma niet gekozen is, weet ik niet, maar is inderdaad een goede mogelijkheid (Y)
Dan blijven er nog steeds een aantal auto's over ;)
We kunnen er zeker ff over babbelen (Y) :D
Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet ;)
Xabre

de gemiddelde henkie ziet toch het verschil tussen die megane van wilma en een gewone megane cabrio niet, het is gewoon niet exclusief genoeg, en dat is waar het om gaat; hoe mooi die auto van wilma misschien ook is, als iemand die wagen voorbij ziet komen denkt die misschien leuk maar ze mond valt er niet van open, snappie ? :P
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Na 20x dezelfde auto's op een beurs te zien, heb ik ook niet meer zo iets van :kwijl:

Dus ik denk niet dat als ik er niet kom te staan, ik nog wel naar de beurs toe ga :wink:

Verder over exclusiviteit... Kijk iderdaad eens goed naar mn clio. De meesten dingen zullen het inderdaad niet gelijk opvallen. maar alles is exclusief. zelf gemaakt of aangepast naar mijn eigen inzicht... 8)

Maar als het niet goed genoeg is volgens de organisatie hebben ze gewoon pech.. En zal je mij dus ook niet zo snel meer op "zo'n beurs" zien.. Ik heb mn conclusie's getrokken, ik doe gewoon wat ik zelf mooi vind, en verder kan het me gestolen worden.

Meer woorden ga ik er ook niet meer aan vuil maken.

Gr,Frits

Edit: typvouten 8)
-jacco-
Über-Spammer

Xabre schreef:de gemiddelde henkie ziet toch het verschil tussen die megane van wilma en een gewone megane cabrio niet, het is gewoon niet exclusief genoeg, en dat is waar het om gaat; hoe mooi die auto van wilma misschien ook is, als iemand die wagen voorbij ziet komen denkt die misschien leuk maar ze mond valt er niet van open, snappie ? :P
Allereerst: Mijn mond valt van geen enkele auto open, dus nee... Dat snap ik niet :p
Als gemiddelde Henkie het verschil niet ziet tussen een gewone Mégane cabrio en die van Wilma, zitten ze ogen waarschijnlijk in zn broekzak :beer:

Rest nog steeds de vraag waarom de andere auto's afgewezen zijn :)
Want daar hoor ik plotseling niemand over :lol:

Het gaat alleen over de cabrio van Wilma...
En zoals ik eerder al postte, daar kan ik nog enigzins inkomen omdat er al meerder staan :)

Zullen we er een lijstje van maken:
Misschien dat het zo wel uitgelegd kan worden?

Redenen waarom de volgende auto's afgekeurd zijn voor de ETS:
Rob
-
-

Jochem
-
-
Xabre

Jacco Osté schreef:Allereerst: Mijn mond valt van geen enkele auto open, dus nee... Dat snap ik niet :p
Gaat ook niet om jou mond maar om die van de gemiddelde sukkel
Als gemiddelde Henkie het verschil niet ziet tussen een gewone Mégane cabrio en die van Wilma, zitten ze ogen waarschijnlijk in zn broekzak :beer:
dat jij je dat voor kan voorstellen snap ik ook wel, daar gaat het ook niet om

je moet het zien vanuit de ogen van de organisatie en die hebben liever niet wat opgeleukte Renaultjes want behalve die paar RTC'ers boeit dat toch niemand een zak (bewijs van spreke), DGB publiek moet het aanspreken

tis gewoon big business
-jacco-
Über-Spammer

Xabre schreef:Gaat ook niet om jou mond maar om die van de gemiddelde sukkel
Blij dat je mij daar niet toe rekent dan ;)
Xabre schreef:dat jij je dat voor kan voorstellen snap ik ook wel, daar gaat het ook niet om
Waarom roep je het dan? :p
Ik ben toch ook net zo goed bezoeker van die show? :)
Dus in principe moet mijn mening ook tellen ;)
Xabre schreef:je moet het zien vanuit de ogen van de organisatie en die hebben liever niet wat opgeleukte Renaultjes want behalve die paar RTC'ers boeit dat toch niemand een zak (bewijs van spreke), DGB publiek moet het aanspreken
tis gewoon big business
Ik kan het niet bekijken vanuit de ogen van de organisatie, ik ben al blij dat ik daar niet toe behoor (N)
Maar waarom zijn "opgeleukte" Renaultjes niet goed genoeg voor de show?
Dat wil ik dus wel eens weten, want dat wordt beweerd door een aantal hier :D

En dan bedoel ik dus met name degenen die afgewezen zijn, die zijn echt niet minder dan anderen zoals wordt beweerd :)
DGB publiek... Ik kan het gelukkig niet volgen, DGB...
Maar dat is toch niets anders dan spoilers en andere dingen uit het autostyle-boek? :smoke:
Xabre

Jacco Osté schreef:Maar waarom zijn "opgeleukte" Renaultjes niet goed genoeg voor de show?
daarom dus:
marcel16v schreef:Auto's waarop alleen andere spoilers gemonteerd zijn, kan ik op elke parkeerplaats vinden. Auto's zoals die van Wilma zijn op elke vrijdagavond meeting te zien. Als jij 15 euro moet betalen wil je iets zien wat je niet elk weekend ziet, en dus zal men zoeken naar auto's die iets exclusiefs zijn/ hebben.
accepteer het nou maar jacco :p
-jacco-
Über-Spammer

Ja... Leuk, maar complete onzin ;)

Zoek jij ff een foto van een gelijke Megane als die van Wilma? :)
Doe gelijk een foto van een gelijke auto als Casper, Jochem, Rob en Frits? :D

Maar goed... Het wordt weer een eindeloze discussie zo (S)
Ik vraag niet alleen naar de Megane van Wilma, welke ik overigens mooier vindt dan menig ander Mégane :)

Ik vroeg om gegronde redenen dat de aangemelde auto's niet door de selectie heen zijn gekomen 8)
En dat is de reden die Marcel geeft echt niet :D
Daar had ik namelijk al op gereageerd ;)
Jacco Osté schreef:
marcel16v schreef: Auto's waarop alleen andere spoilers gemonteerd zijn, kan ik op elke parkeerplaats vinden. Auto's zoals die van Wilma zijn op elke vrijdagavond meeting te zien. Als jij 15 euro moet betalen wil je iets zien wat je niet elk weekend ziet, en dus zal men zoeken naar auto's die iets exclusiefs zijn/ hebben.
Begrijp ik helemaal, maar dan nog:
De "gelukkigen" rijden toch ook gewoon met hun auto rond?
Als ie tenminste niet uit elkaar ligt om weer verbouwd te worden ;) :lol:
Je neemt nu de auto van Wilma als voorbeeld, maar ook die auto is uniek (ik grijp even terug op een eerder genoemd punt ;) )
En waar blijven de auto's van Casper, Rob en Frits, Jochem en Remco dan?
Ook auto's die, soms subtiel, maar ook zeker een geheel eigen gezicht hebben :)
Niet zomaar een spoilertje erop geplakt ofzo, maar serieus werk aangeweest :worship: :worship: :worship:
Xabre

geen onzin, dat is gewoon de realiteit, die jij blijkbaar niet wil snappen (F)

anyway dit was mijn laatste reactie in dit toptic, toch zinloos.
-jacco-
Über-Spammer

Xabre schreef:geen onzin, dat is gewoon de realiteit, die jij blijkbaar niet wil snappen (F)
:lol: :klop:

Dat is het (Y)

Ik zal het nog een keer serieus proberen:
Ik loop de selectie niet af te zeiken, alleen de organisatie van het geheel ;)
Ik ben gewoon benieuwd wat de redenen zijn dat de auto's van de RTC volgens Marcel worden afgekeurd :)
Niet om gelijk te krijgen, maar om ervoor te zorgen dat zoiets niet nog een keer gebeurd (Y)

Dit:
Auto's waarop alleen andere spoilers gemonteerd zijn, kan ik op elke parkeerplaats vinden.
is geen reden... Das een mening ;)
Waarom geen reden? Omdat er verschillende auto's aangemeld zijn met meer dan dat :)

Xabre schreef:anyway dit was mijn laatste reactie in dit toptic, toch zinloos.

Moet je zelf weten, ik vond het steeds leuker worden :beer:
edwin19
Contacteer:

dit gezeik heeft echt compleet geen nut................... jullie blijven met je bekrompen gedoe toch alleen maar zeiken om je eigen gelijk te halen
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

edwin19 schreef:dit gezeik heeft echt compleet geen nut................... jullie blijven met je bekrompen gedoe toch alleen maar zeiken om je eigen gelijk te halen
weet je wat bekrompen is? mensen die ook heel veel tijd en geld in hun auto's stoppen bekrompen noemen......
Kier

Damn! me popcorn is op :( Was net zo spannend hier :D

Maare... de Cabrio van Wilma vind ik echt wel showwaardig hoor. Hoeveel Megane Cabrio's staan er op de show? volgens mij 0. Dus het excuus van er staan al genoeg Meganes vind ik uit de lucht gegrepen. En ook kom je die zon auto niet elke vrijdagavond op de parkeerplaats tegen. Op vrijdagavond zie je voornamelijk de tupperwaremeuk staan terwijl die van wilma stijlvol is uitgebouwd.

En stijlvol dat willen ze niet op shows... stijlvol is saai voor het grote publiek.....
Renault 5 GT Turbo '87
paulvanrooij
Contacteer:

dennisvr schreef:
edwin19 schreef:dit gezeik heeft echt compleet geen nut................... jullie blijven met je bekrompen gedoe toch alleen maar zeiken om je eigen gelijk te halen
weet je wat bekrompen is? mensen die ook heel veel tijd en geld in hun auto's stoppen bekrompen noemen......
:worship:
Wilma
Contacteer:

Kier schreef:Damn! me popcorn is op :( Was net zo spannend hier :D
Had ff gebeld, ik heb nog wel magnetron popcorn liggen :wink: :lol:
Maare... de Cabrio van Wilma vind ik echt wel showwaardig hoor. Hoeveel Megane Cabrio's staan er op de show? volgens mij 0. Dus het excuus van er staan al genoeg Meganes vind ik uit de lucht gegrepen. En ook kom je die zon auto niet elke vrijdagavond op de parkeerplaats tegen. Op vrijdagavond zie je voornamelijk de tupperwaremeuk staan terwijl die van wilma stijlvol is uitgebouwd.

En stijlvol dat willen ze niet op shows... stijlvol is saai voor het grote publiek.....
Vorig jaar op ETS stond er volgens mij 1 Mégane Cabrio. Die van Marvin. (Y)

Bedankt voor het compliment (F)
Xabre

Jacco Osté schreef:
Xabre schreef:anyway dit was mijn laatste reactie in dit toptic, toch zinloos.

Moet je zelf weten, ik vond het steeds leuker worden :beer:
haha ja ik eigenlijk ook wel, nou vooruit nog eentje dan speciaal voor jou jacco :D :D (Y)
Menno

Ben nu toch wel nieuwsgierig naar die 2 auto's (edwin/marcel?) die wel toegelaten zijn. Foto?
rev it like a rental
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Menno schreef:Ben nu toch wel nieuwsgierig naar die 2 auto's (edwin/marcel?) die wel toegelaten zijn. Foto?
KLIK
KLIK
Plaats reactie