Tijn schreef:Ik meet het wel ff op.
EDIT >> net gemeten, het is T50
dank!!

kom ik nog meer gekke dingen tegen bij het stellen?? of kan ik dan gewoon weer me doppenset gebruiken?
lijkt me ook een leuk klusje! hoelang was jij er mee bezig??Fleetwood schreef:bij deze blokkies hoef je pas te vlakken als ze heet zijn geweest,
met alleen wat olielekkage leg ik hem er gewoon zo weer op...
wel ff goed schoonmaken natuurlijk...
het aantrekken vd kopbouten is met hoekverdraaing,
dus altijd nieuwe bouten gebruiken...
heb het ook net gedaan bij de scenic van me meisje,
leuk klusje, suc6 ermee...
Groet Remko
No offence, maar das dus prutswerkFleetwood schreef:bij deze blokkies hoef je pas te vlakken als ze heet zijn geweest,
Groet Remko
Je kan hem ook gewoon eerst eff opmeten met een "Rei" en dan met een voelermaatje meten of hij nog recht is.Bart V schreef:No offence, maar das dus prutswerkFleetwood schreef:bij deze blokkies hoef je pas te vlakken als ze heet zijn geweest,
Groet Remko![]()
voor een paar tientjes en een halfuurtje extra werk is de kop gevlakt, en weet je ook zeker dat hij niet binnen een half jaar weer gaat lekken.
klopt, sta ik ook om bekend...Bart V schreef:No offence, maar das dus prutswerkFleetwood schreef:bij deze blokkies hoef je pas te vlakken als ze heet zijn geweest,
Groet Remko![]()
voor een paar tientjes en een halfuurtje extra werk is de kop gevlakt, en weet je ook zeker dat hij niet binnen een half jaar weer gaat lekken.
mensen zweten ook!Abel schreef:beetje olie lekage kan geen kwaad hoor... Zolang er geen drup onder de auto licht met parkeren zou ik het zo laten, Waarolie zit komt geen roest he, dus zie het als onderhoud voor je blok!!!
nou sterker nog mijn buurman wil me helpen! dus dat is mooi, alleen hij heeft het alleen bij oude vrachtwagens gedaan. dus wilde weten wat voor dingen we kunnen tegen komen. zoals kop vlakken daar had i niet aan gedacht..kool schreef:er zijn toch vast wel mensen die geen 200km hoefen te rijden die je even kunnen helpen?
mike16v schreef:Hij is weer helemaal klaar voor Noorwegen aankomende zondag!
Kiel - Gotenborg.Martijn schreef:mike16v schreef:Hij is weer helemaal klaar voor Noorwegen aankomende zondag!Veel plezier, maar dat zal wel lukken.
Welke oversteek heb je? Kiel-Oslo?