[Clio GT Turbo]Remmerij perikelen
vergeet de workmate niet, de versn. bak, oude motorblok, oude krukas, baal zuigers, enz... Nieuwe schijven, radiateurtje, .....

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vergeet ook de 2ehands oliefilters niet 

-
- Über-Spammer
worden die ook verkochtPaul1916v schreef:Vergeet ook de 2ehands oliefilters niet

ja..hallee...de jouwe lag er ook tussen hoor
wees blij dat ik dat doe voor je
Die bietje rommel meer of minder daardoor
Me pa heeft me wel duidelijk gemaakt dat hij t echt zat is... haha.... 

-
- Contacteer:
Eventuele winst die je op mijn oliefilter kan maken mag je zelf houden hoor

En volgende week maar es hard aan de slag dan? om die garage wat leger te krijgen?

En volgende week maar es hard aan de slag dan? om die garage wat leger te krijgen?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Had het gehoord ja! Ik ben van de partijHaas schreef:Goossens...volg week donderdag, 10 november is er feest in arnhem bij ivo, vanwege zijn verjaardag, dusMartijnG schreef:(BTW, zit jij nou ook in A4 op de HTS? Sprak Ivo pas geleden weer en had weer het idee om een keer flink te gaan zuipen)
![]()

goed bezig!! 

de auto staat goed.... 
nog steeds
nee, zondag gaat niet lukken, motor gaat er maandag in hoop ik, als ik tijd heb met school en t weer n btje meehelpt...

nog steeds

nee, zondag gaat niet lukken, motor gaat er maandag in hoop ik, als ik tijd heb met school en t weer n btje meehelpt...
-
- Contacteer:
Ik sta om 9u op de stoep maandag!
rijden met dat hok!

nou, streven van vandaag bij lange na niet gehaald, het schoot maar niet op. 83x spruitstukken erop en eraf, konden ze er maar niet mooi opkrijgen, uiteindelijk de dremel ter hand genomen 
spruitstukken zitten er dus netjes op, evenals turbo en elbow. Ook nieuwe drukgroep en koppelingsplaat erop gezet, verdelerkap, bougies en bougiekabels. Rotor was de verkeerde, morgen ff ruilen..
Ook remleiding gehaald en een baal nippels, kennen we die ook meteen vervangen. Owja, velgen eronderuit, de stilauto's zijn niet meer de mijne... *snif* *snif*

spruitstukken zitten er dus netjes op, evenals turbo en elbow. Ook nieuwe drukgroep en koppelingsplaat erop gezet, verdelerkap, bougies en bougiekabels. Rotor was de verkeerde, morgen ff ruilen..

Ook remleiding gehaald en een baal nippels, kennen we die ook meteen vervangen. Owja, velgen eronderuit, de stilauto's zijn niet meer de mijne... *snif* *snif*

-
- Contacteer:
Sow zeg of t ff niet opschoot vandaag zeg.. 
Naja zulke dagen moeten erbij zitten..hebben we die nu ten minste gehad

Naja zulke dagen moeten erbij zitten..hebben we die nu ten minste gehad

Ah germ!!!! Zijn ze de hele dag bezig geweest en dan wil het nog niet lukken...
Ach ja... Komt wel goed!!!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Gevonden!!
Weten we ook weer hoe die touwtjes moeten lopen
Weten we ook weer hoe die touwtjes moeten lopen
Project: GTT Blue Sport
En bel maar he 

hee foto uit mijn topic gejat???

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niet gejat. gewoon geleend.mark 5t schreef:hee foto uit mijn topic gejat???![]()
![]()
-
- Contacteer:
Goed bezig Frits..handig die foto's hier overal

Ff kijken of er vandeweek nog wat tijd (en weer) te vinden is om wat te doen! Je belt maar he!

Ff kijken of er vandeweek nog wat tijd (en weer) te vinden is om wat te doen! Je belt maar he!

-
- Über-Spammer
is er ook een streefdatum, of is het gewoon zo snel mogelijk 

frits, goed bezig 
had m al gevonden, maar toch
Moet morgen toch hele dag naar school,
Donderdagmorgen ff het carter naar de poetsboer brengen en daarna weer verder klussen. Heb sleutel 21 ook ff gejat op werk, dus de schroefset zullen we er dan ook maar eens ondergooien, mits t weer dat toelaat.
Ben tevens strax begonnen de garage te legen, dan kan de clio naar binnen, want buiten is het 1. koud 2. nat en 3. tsja...binnen is gewoon handiger, kan ik me gereedschap e.d. ook gewoon laten liggen
Gabri, streefdatum? ja, die heb ik wel voor mezelf, maar laat ik me daar maar niet over uitlaten, kan t alleen maar uitlopen
als het nu allemaal een keer een btje meezit, dan wil ik eigenlijk vrijdagmiddag, maar zal maandag worden, mijn blok terugzetten. Begint er eindelijke btje schot in te komen

had m al gevonden, maar toch

Moet morgen toch hele dag naar school,

Ben tevens strax begonnen de garage te legen, dan kan de clio naar binnen, want buiten is het 1. koud 2. nat en 3. tsja...binnen is gewoon handiger, kan ik me gereedschap e.d. ook gewoon laten liggen

Gabri, streefdatum? ja, die heb ik wel voor mezelf, maar laat ik me daar maar niet over uitlaten, kan t alleen maar uitlopen

als het nu allemaal een keer een btje meezit, dan wil ik eigenlijk vrijdagmiddag, maar zal maandag worden, mijn blok terugzetten. Begint er eindelijke btje schot in te komen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zal eens kijken of ik nog van dienst zou kunnen wezen volgende week.Haas schreef:als het nu allemaal een keer een btje meezit, dan wil ik eigenlijk vrijdagmiddag, maar zal maandag worden, mijn blok terugzetten. Begint er eindelijke btje schot in te komen
Enne, streefdatum. 1 juli 2007 toch

tussen bougie 3 en 4 in, is dat de klopsensor?
klopsensor 

Immer wieder die verdammte Holländer
verdomd alweer een foto uit mijn topic gejat 

jawel, maar weet ik ook meteen hoe zo'n ding eruit zietSteven schreef:Luister je niet meer naar mij?

boeie.....Johan schreef:ja, maar je telt altijd vanaf de vliegwiel zijde. Dus clinder 1 en 2. Kabel loopt naar de ontstekingsmodule/bobine

que?-Ray- schreef:klopsensor
tsja, wel een mooi voorbeeldmark 5t schreef:verdomd alweer een foto uit mijn topic gejat

zo'n ding heet een pingelsensor slappe 

pingelen en kloppen is naar mijn idee tzelfde 
alleen is pingelen meer spreek/jongerentaal en kloppen de wetenschappelijke

alleen is pingelen meer spreek/jongerentaal en kloppen de wetenschappelijke

ow, sorry Einstein 

no offense Ray, kan nog steeds een hooop van je leren