dat wel, maar heb t op dit moment ff gehad met die auto, wil wel weer eens wat anders.
Als k het geld had dan hield k m, maar dat heb k niet.
Dus dan moet je toch een keuze maken.
ik heb het zelfde gehad met m'n clio als ik weer eens wat tegenslag had of er gewoon wat zat van was, maar ben achteraf toch blij dat ik hem niet heb weg gedaan. dus weet wat je doet
Waarom niet effe doorbijten nu, nieuwe motor heb je al min of meer, als je deze er dan inhangt ben je voorlopig toch weer verlost van problemen met de motor, en een pak vermogen meer.
Lijkt mij dat je er toch op achteruit gaat als je de clio weg zou doen voor een 19 16v
-PAZ- schreef: , ja is maar net wat je wilt he , Maar deze clio is toch al redelijk ver aangepast als je nu wat anders koopt moet je weer opnieuw beginnen.
-PAZ- schreef: , ja is maar net wat je wilt he , Maar deze clio is toch al redelijk ver aangepast als je nu wat anders koopt moet je weer opnieuw beginnen.
Dat is mss ook een reden waarom je een andere wil?
De clio is al ver aangepast...
Mijn 19 is ook ver af... nu weet ik niet meer wat te doen 's avonds hehe
Gewoon lekker een 19 kopen , toch lekker zo'n 19
Heb t gewoon helemaal gehad met de clio, wil eens wat anders.
Heel dat 'tunen' hangt me een beetje de keel uit.
K wil iig gewoon een auto waar je met 5 man in kan zonder dat je moet kijken of ze wel in de stoelen passen.
2.0 is nog te koop, mochten er mensen interesse hebben.
ben vandaag naar een 19 16v weze kijken, zal k voor de rest maar niet veel woorden aan vuil maken