Circuitdagen: vrijdag 6 juli circuitdag op Zandvoort
zeker zo'n wannabee stoer zijn marktplaats bod van 50 euro
Immer wieder die verdammte Holländer
nee nee..op speed en design stond ooit zijn astra te koop waar hij mee in t dtcc had geraced, heb toch 3000 eu geboden 

was dat ding streetlegal dan? anders heb je er toch geen reet aan?
Immer wieder die verdammte Holländer
nee nee..incl kenteken enz, gewoon nummerbordjes erop 

[img]http://www.kielman-racing.nl/image/astra-intro-1.jpg[/img]
deze opel heeft hij idd mee geraced daarna is ie met een clio gaan rijden, goede keuze
van slopel naar een cup clio
[img]http://www.kielman-racing.nl/image/clio-black-1.jpg[/img]
deze opel heeft hij idd mee geraced daarna is ie met een clio gaan rijden, goede keuze

[img]http://www.kielman-racing.nl/image/clio-black-1.jpg[/img]
R5GTT. Drive it like you stole it
je kan ook eens op marktplaats rond kijken, daan staan ook regelmatig slicks aangeboden voor redelijke prijzenSteven schreef:Weet iemand waar ik hier in de buurt beetje goedkoop aan 15" (2ehands) slicks kan komen?
Misschien dat ik het 2 December ff wat serieuzer ga proberen
R5GTT. Drive it like you stole it
Op Renaultfreak.nl onder het kopje foto's zijn nog wat foto's te vinden van afgelopen vrijdag.
nee man, jaap en een astra gsi roeleren grote tijdenBart V schreef:Jezus, ga je schamen manHaas schreef:nee nee..op speed en design stond ooit zijn astra te koop waar hij mee in t dtcc had geraced, heb toch 3000 eu geboden

-
Idd was 1 van de snelste uit een niet fabrieksteamHaas schreef:nee man, jaap en een astra gsi roeleren grote tijdenBart V schreef:Jezus, ga je schamen manHaas schreef:nee nee..op speed en design stond ooit zijn astra te koop waar hij mee in t dtcc had geraced, heb toch 3000 eu geboden!!!!

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
alleen zo jammer dat die er 16.000 voor vroeg heHaas schreef:nee nee..op speed en design stond ooit zijn astra te koop waar hij mee in t dtcc had geraced, heb toch 3000 eu geboden

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ja, hoorde t even later van die malloot van een Bert Devies. 

-
Wie gaat er 2 december nog meer naar zandvoort?
heb net bevestiging dat ik kan rijden die vrijdag

-
Dat mag van mij, maar niet van de organisatie, die vinden mij onbekwaam, en bovendien heb ik geen rolkooi.Merijn schreef:Mag ik bij je in de wagen stappen?
-
Ow, dan spreek ik wel even met die vriend van jullie, die met mijn servicetruck rijdt, dat hij iig komt voor de noodzakelijke technische ondersteuningBart V schreef:Neem je dit keer wel zelf je gereedschap mee?? Wij zijn dr niet namelijkcanonballman schreef:Wie gaat er 2 december nog meer naar zandvoort?
En dan leg ik voor de zekerheid een hamer en een beitel in mn auto, voor het geval dat ie niet komt.
-
Ja, doet me weer denken aan dat je met knikkende knieen naast me zat toen ik even jouw clio de ideale lijnen leerde op de Beekse Bergen op- en afrittenMerijn schreef:Jij bent ook onbekwaam, maar goed...Life sucks without taking any risks.

En ik me maar inhouden.....
hahaha... Dat viel wel mee! Degene die erbij was (wie was dat ook alweer??), die vond het wat minder.
Ik kende de weg daar alleen niet, dus wist niet echt waar je mee bezig was. Was wel erg lachen, trouwens... Zal ik met de Golf nog eens gaan doen daar. Dikke kans dat ik 'm total loss rijd. 

-
Dat weet ik ook niet meer wie dat was......
Niet iemand van RTC..
Broer van jouw?
Niet iemand van RTC..
Broer van jouw?
-
Naja, ik kan er wel inkomen. heb ooit spijt als haren op mn hoofd gehad dat ik bij iemand in een Seicento sporting achterin ben gestapt, mezelf heb opgefrommeld op de achtebank, om een paar rondjes klaverblad te doen.
Ging helemaal niet hard (een seicento gaat NOOIT hard....) maar vond het helemaal niks...
Ging helemaal niet hard (een seicento gaat NOOIT hard....) maar vond het helemaal niks...
-
mm, sponzen zuigen.......die deinen niet Merijn.Merijn schreef:Wat ik enger vond, was toen we met die 11 2.0 8V gingen scheuren over landweggetjes, terwijl dat ding als een spons over de weg deinde. Echt levensgevaarlijk!
Een 2cv, DIE deint.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
2cv's worden van de weggeblazen..kijk maar in t filmpjestopic.. 

Laten we het erop houden dat het gevaarlijk was...
Dat ding lag niet goed op de weg en helde over als een gek. Misschien voelde het voor jou, achter het stuur, niet zo aan, maar ik had toch moeite om in die steunloze stoelen te blijven zitten. Maar het was wel vet! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
angsthaasMerijn schreef:Laten we het erop houden dat het gevaarlijk was...Dat ding lag niet goed op de weg en helde over als een gek. Misschien voelde het voor jou, achter het stuur, niet zo aan, maar ik had toch moeite om in die steunloze stoelen te blijven zitten. Maar het was wel vet!

nou hoor je het eens van een ander joh bakken-knutselaar...je bent gewoon een gevaar op de weg EN het circuit
Merijn is bij mij nie bang geweest in de cliko...da komt omdat ik "beheerst" rij

Merijn is bij mij nie bang geweest in de cliko...da komt omdat ik "beheerst" rij

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hahaha diegene die dat zeggen zijn meestal een gevaar op de weg

hahah... 
Op het circuit rijden vind ik net effe wat minder eng, dan op de openbare weg op stukken die ik niet ken, in het donker, met iemand achter het stuur waar ik nog nooit bij in de auto heb gezeten. En als het dan ook nog eens mijn eigen auto is, waar het om gaat, dan vind ik het allemaal net effe wat minder leuk.
Bij jou in de wagen op Zolder was gewoon genieten van begin tot eind! Kan niet wachten tot het weer gaat gebeuren!
Desnoods werk ik tot diep in de nacht mee om die wagen klaar te krijgen voor de circuitdag. Paar goudgele Freddie's erbij en ik kom de tijd wel door. 

Op het circuit rijden vind ik net effe wat minder eng, dan op de openbare weg op stukken die ik niet ken, in het donker, met iemand achter het stuur waar ik nog nooit bij in de auto heb gezeten. En als het dan ook nog eens mijn eigen auto is, waar het om gaat, dan vind ik het allemaal net effe wat minder leuk.

Bij jou in de wagen op Zolder was gewoon genieten van begin tot eind! Kan niet wachten tot het weer gaat gebeuren!

Laatst gewijzigd door Merijn op wo 23 nov 2005 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik hoop er volgend jaar ook bij te zijn om rondjes te rijden
ff de zadev bak testen
ff de zadev bak testen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik rij veel en nog nooit ongeluk gehad hoor en op het circuit ben ik erg voorzichtigMerijn schreef:Op de 1 of andere manier, zou ik niet zo snel bij jou in de wagen stappen, Loeko!![]()
moet je eens bij erwin in stappen haha