gtt-16v Te koop

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
GerryTT

Tom schreef:je moet het metalen busjes puntlassen aan je draagarm. Staat ook gewoon in de beschrijving van het product.
Niet gelezen, dus ook niet gedaan |: Heb het bij het vorige subframe ook niet gedaan maar missschien toch maar ff eruit halen om het wel te doen.

Er komen toch nieuwe schokdempers onder dus daar idd gelijk rekening mee houden. Bij die Bilsteins zitten er iig geen sleuven in.

@Hessel,we hebben 2 katers van 1 jaar hier rondhuppelen, die alles onderzoeken :lol:
@oldskool, die dingen vind ik er altijd zo maar iel uitzien.Probeer eerst wat anders (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb het ook niet gelezen... Volgens mij stond het er ook niet in. Kan ik me in ieder geval niet herinneren. Ik heb ook nergens last van verder, maar dat wil niet zoveel zeggen, na 600 km.
Mrtn
Car: R5GTT

600 al? :p
GerryTT

Merijn schreef:Ik heb het ook niet gelezen... Volgens mij stond het er ook niet in. Kan ik me in ieder geval niet herinneren. Ik heb ook nergens last van verder, maar dat wil niet zoveel zeggen, na 600 km.
Heb ze er in moeten persen maar het is wel dun materiaal dus misschien ga ik het toch maar wel doen. Kan nooit kwaad.
Steven(stk)

Goed bezig, ben benieuwd hoeveel er uit die achterste wielkasten moet om het aanlopen weg te werken.

Je kunt eventueel ook nog clio 16v fusee`s erop zetten, die hebben een wat groter lager, dat zou wat meer stabiliteit moeten opleveren als ik het goed begrepen heb. :)

Tenzij je een echt rechte vloer hebt zou ik de auto gewoon laten uitlijnen, zelf doen kan ook wel maar je krijgt het zonder het juiste gereedschap nooit zo mooi als bij de uitlijnboer. (en dat merk je echt wel in het rijgedrag van de auto)
GerryTT

Steven(stk) schreef:Goed bezig, ben benieuwd hoeveel er uit die achterste wielkasten moet om het aanlopen weg te werken.

Je kunt eventueel ook nog clio 16v fusee`s erop zetten, die hebben een wat groter lager, dat zou wat meer stabiliteit moeten opleveren als ik het goed begrepen heb. :)

Tenzij je een echt rechte vloer hebt zou ik de auto gewoon laten uitlijnen, zelf doen kan ook wel maar je krijgt het zonder het juiste gereedschap nooit zo mooi als bij de uitlijnboer. (en dat merk je echt wel in het rijgedrag van de auto)
Het valt best mee denk ik wat ik uit de wielkasten moet halen. Er loopt wel iets aan achter maar weet nog niet wat. Heb al wel gekeken maar kan niets vinden. Geen beschadiging op de band of blanke stukken in de wielkasten. Heb wel de achterbumper iets naar achteren moeten zetten.

Die fusees heb ik nog liggen. Kan ze zovast opknappen en als de gt lagers op zijn de 16v fusees eronder(of eerder). Kun je die dingen laten stralen als je het lager eruit haald?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Geen probleem om te stralen. Meestal plakken ze dat soort oppervlaktes even af voordat ze beginnen.
Tom
Moderator
Car: MB

Merijn schreef:Ik heb het ook niet gelezen... Volgens mij stond het er ook niet in. Kan ik me in ieder geval niet herinneren. Ik heb ook nergens last van verder, maar dat wil niet zoveel zeggen, na 600 km.
Bij mij stond het 100% zeker in de gebruiksaanwijzing van powerflex. Maar alles kan veranderen natuurlijk. Wiel eraf moet voldoende zijn volgens mij om er effe snel een laspuntje neer te zetten. Maar het kan ook gewoon jaren goed gaan denk ik.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Xabre
Car: 19 16V

Staat er zeker weten in, wel in het Engels en met kleine lettertjes.
Trust me. I know what I'm doing.
GerryTT

Kan er iemand deze witte OZ velgen onder mijn gt shoppen. Velgens mijn vrouw en mijn broertje staat dat niet mooi(volgens hen staat een donkere kleur mooier) en ik denk van wel.

Afbeelding

[img]http://www.ozracing.co.uk/images/focus_ ... rc_big.jpg[/img]
Willeon de Zoete

Kan Gabri misschien wel, die is daar behoorlijk goed in.
Xabre

staat hardstikke goed, gewoon niet luisteren naar je vrouw (0)
ARNO16V
Contacteer:

Inderdaad!! Geen donkere wielen d'r onder gooien!!! :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

DennisT
Moderator

Wel 16 inch hè, of plattere banden erom ;)
Xabre

Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Mrtn
Car: R5GTT

kvind ze niet zo goed staan als ik eerlijk mag zijn....
Gabri van der Veen
Über-Spammer

ze zijn er tegenwoordig ook in het rood (0)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
GerryTT

Bedankt voor het fotoshoppen Ronnie (Y)
Mrtn schreef:kvind ze niet zo goed staan als ik eerlijk mag zijn....
Same here. Vind het idd erg tegen vallen. Moet ik mijn vrouw gelijk gaan geven :-(
GerryTT

Het begin is er :smile:

Afbeelding

Afbeelding
Patrick

Gerry ik heb eens een vraagje,............. hoe zit het met die raampjes van achter, ik vindt het persoonlijk iets waar ik iedere keer naar kijk..... maar niet omdat ik het mooi vindt, vindt het gewoon raar.
Het is een zeer mooie auto, maar het kan zijn dat je het echt mooi vindt.... het is wel zo dat je het niet vaak ziet. Misschien is dat het em, gewenning!
Heb je nooit gedacht om gewoon raampjes te zetten?

Is gewoon een vraag uit belangstelling en nieuwschierigheid, ik lees je topics en post altijd met veel belangstelling :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
GerryTT

De allerbelangrijkste reden dat ze er nog in zitten is omdat ik te lui ben om er uberhaupt iets aan te doen :p En ik heb hem zo 12 jaar geleden gekocht en in mijn ogen horen ze er gewoon in. Hij is zo ook uit de fabriek gerold. Dit is een van de laatste originele grijs kenteken, schijnbaar. Tenminste, dit zeiden ze bij de Renault dealer. En omdat ik er toch nog geen achterbank in zet zie ik het nut er niet van in. En er zijn er niet veel die het hebben, Johan heeft dezelfde gtt en er zullen er nog wel een paar zijn maar het is weer iets aparts.
tutuur
Clubsponsor

Zie ik daar nou een Yamaha op de eerste foto?
GerryTT

http://www.vdbworks.nl/

Staan nog een paar brommers
Vinnie_86
Contacteer:

mooie gtt (Y) :worship:
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

tutuur schreef:Zie ik daar nou een Yamaha op de eerste foto?
Een hele leuke en snelle Yamaha :wink:
GerryTT

Alles daarbinnen is snel geloof ik :lol:
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Yup, of het wordt sneller gemaakt :wink:
GerryTT

Ik hoop het >)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

vet blok ger :worship:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Patrick schreef:Gerry ik heb eens een vraagje,............. hoe zit het met die raampjes van achter, ik vindt het persoonlijk iets waar ik iedere keer naar kijk..... maar niet omdat ik het mooi vindt, vindt het gewoon raar.
Het is een zeer mooie auto, maar het kan zijn dat je het echt mooi vindt.... het is wel zo dat je het niet vaak ziet. Misschien is dat het em, gewenning!
Ik heb dat dus ook. Ik heb een paar maanden met een achterruitje gereden, maar ik vond het er niet uit zien. Misschien moest ik er aan wennen? Trouwens in het 5 gt register zie je nog wel een handjevol 'grijze' 5-jes met van 'die' achterraampjes.
Funkstar
Contacteer:

Hee, mooie 5.
aah jij bent dus de gene die dat blok laat doen bij vdb.
Ik woon er nog geen 10 km vandaan.
echt een super zaak.
Patrick

[quote="Johan"][quote="Patrick"]Gerry ik heb eens een vraagje,............. hoe zit het met die raampjes van achter, ik vindt het persoonlijk iets waar ik iedere keer naar kijk..... maar niet omdat ik het mooi vindt, vindt het gewoon raar.

Ik begrijp je punt dat je het zo laat zitten, als het zo hoort dan is dat inderdaad een goeie reden om het zo te laten zitten.
Ik ben zelf ook heel erg oldscool aangegd en wil graag de auto zo origineel mogelijk opbouwen, en ja ik denk dat het wennen is omdat je het eigenlijk heel weinig ziet is het net of het niet zo hoort :)

Maar nogmaals, mooie bak heb je en ik heb zeker veel mooie werkzaamheden gevolgd van je :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
GerryTT

Bedankt. Ik ben echt benieuwd wat dit gaat doen straks.
Plaats reactie